Gå til innhold

Gynekologisk undersøkelse, barbere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til legen for gu i morgen, skal jeg barbere eller ikke?? Vil ikke at det skal se ut som jeg barberte meg for timen heller?? Hva gjør dere???

Anonymous poster hash: 458b0...0ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til legen for gu i morgen, skal jeg barbere eller ikke?? Vil ikke at det skal se ut som jeg barberte meg for timen heller?? Hva gjør dere??? Anonymous poster hash: 458b0...0ed

Det enkle svaret på dette er at legen/gynekologen overhode ikke bryr seg om dette.

Anonymous poster hash: 76cd5...c93

• Liker 6
Skrevet

Jeg barberer meg hver dag, så jeg pleier bare å gjøre som vanlig også når jeg har GU

Anonymous poster hash: 7b491...85b
Skrevet

Gjør som du pleier/liker å ha det.

Anonymous poster hash: 10af2...a7f
Skrevet

Glem gu'n, og gjør som normalt. Kan love deg at gynekologen ikke tenker over saken.

• Liker 1
Skrevet

Gjør som du pleier, men pass på at du er ren før undersøkelsen.

Anonymous poster hash: 016a5...73b
Skrevet

bare vask deg litt før timen så kan jeg love deg at vedkommende ikke bryr seg om hår :P

Anonymous poster hash: 884a9...169
Skrevet (endret)

Jeg vet at gynekologen ikke bryr seg om frisyren, men passer allikevel på at jeg ikke er nybarbert før GU. Tanken på at gynekologen kan tro at jeg har pyntet meg for anledningen er rett og slett for klein. Så hvis jeg var deg, ville jeg lagt høvelen ligge. Men som de andre over her skriver, det eneste som betyr noe er at man er ren.

Endret av Nori
Skrevet

Jeg barberer meg fordi jeg føler meg mer vel da, men gynekologen gir nok blake f i om du har hår eller ei. Gjør det du er mest komfortabel med. GU er ikke det kjekkeste man gjør, så greit å ikke bekymre seg for at man ikke føler seg ok i utgangspunktet. Men en dusj er nok i bunn og grunn nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...