AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hei. Jeg har siden mai i år hoppet over mensen, altså bare begynt på nytt p-pillebrett når jeg egentlig skulle hatt pillefri uke. For ca. 10 dager siden fikk jeg mellomblødning som enda ikke har gitt seg. Jeg skal egentlig begynne på pillefri uke nå, men det frister ikke særlig med enda en uke med blødninger.. Det jeg lurer på er om jeg bare kan hoppe over denne gangen også og om blødningene da vil stoppe, eller om jeg bare bør ha den pillefrie uka og la det komme? Jeg har jo på en måte hatt mensen i halvannen uke nå, så kroppen min har vel fått gjort det den skal? Jeg har vært litt slurvete med pillene i sommer, glemt et par stykker og tatt de ca. 1 døgn for sent, om det skulle ha noen betydning. Håper noen har svar på dette takk.Anonymous poster hash: b2e98...bd2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Jeg gjør det samme som deg. Men hvis jeg får en mellomblødning stopper jeg med pillene når jeg egentlig skal så kroppen får satt igang bortfallsblødningen. Mellomblødningen vil nok gi seg etterhvert, men kroppen sier fra at "nå vil den ha bortfallsblødning". Vil anbefale deg å ta den pillefrie uka nå Anonymous poster hash: 24853...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå