salome Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Tror jeg Kjæresten min (45 år gammel) siden 1.5 år har ikke lyst på sex. Han er ganske deprimert og har mange problem rundt seg med økonomi, alkoholmisbruk etc. Jeg kan og tør ikke spørre han hva som er galt. Kanskje det er meg, kanskje det er andre ting. Jeg er da ganske uerfaren og litt sjenert og vet ikke hvordan komme ur dette. Det er alltid han som tatt initiativ, vært "on the top", jeg føler meg rett og slett ikke god på å ri eller andre ting. Hvordan i all verden blir mam bedre eller tør å tørre litt mer? Vær så snill, noen som har råd å gi?
Zevs Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Kjæresten din er deprimert og har alkoholproblemer...og du lurer på om det er noe i veien med deg? Om du så hadde vært verdens deiligste sexgudinne så hadde ikke det nødvendigvis tent en deprimert alkoholiker. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Tror jeg Kjæresten min (45 år gammel) siden 1.5 år har ikke lyst på sex. Han er ganske deprimert og har mange problem rundt seg med økonomi, alkoholmisbruk etc. Jeg kan og tør ikke spørre han hva som er galt. Kanskje det er meg, kanskje det er andre ting. Jeg er da ganske uerfaren og litt sjenert og vet ikke hvordan komme ur dette. Det er alltid han som tatt initiativ, vært "on the top", jeg føler meg rett og slett ikke god på å ri eller andre ting. Hvordan i all verden blir mam bedre eller tør å tørre litt mer? Vær så snill, noen som har råd å gi? for å tørre mer må du bare på godt norsk "stupe i det". Om du tar initiativ, trenger du ikke gjøre noe stort ut av det. Mens han ser på tv eller noe kan du bare gå på soveromnet. Kle av deg helt gå tilbake til stuen og resten kan du vel finne ut selv finnes ikke noe bedre enn at damer tar initiativ så hvordan du enn gjør det blir vi med! Bare dama mi spør meg : skal vi pule? Eller at hu bare tar meg i hånda å sier: kom nå skal vi ned å kose. Da er jeg i himmelen:P Anonymous poster hash: bfb1a...223
Gjest HarryDotter Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 for å tørre mer må du bare på godt norsk "stupe i det". Om du tar initiativ, trenger du ikke gjøre noe stort ut av det. Mens han ser på tv eller noe kan du bare gå på soveromnet. Kle av deg helt gå tilbake til stuen og resten kan du vel finne ut selv finnes ikke noe bedre enn at damer tar initiativ så hvordan du enn gjør det blir vi med! Bare dama mi spør meg : skal vi pule? Eller at hu bare tar meg i hånda å sier: kom nå skal vi ned å kose. Da er jeg i himmelen:PAnonymous poster hash: bfb1a...223 DETTE!!! Kjør på damer! At dere viser at dere har lyst på oss er bare + + +!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå