AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Del Skrevet 23. august 2014 Hva er egentlig dette for en blogg? Det hele virket som et meget merkelig opplegg.. Med egensponsede premier? Hæ? :SAnonymous poster hash: abd37...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg synes synd på henne og søsteren. De virker som noen hyggelige jenter, men hvorfor får de ikke tilbud om slankeoperasjon? Jeg mener bare dette hyggelig altså. Anonymous poster hash: faeaa...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva92 Skrevet 16. januar 2015 #3 Del Skrevet 16. januar 2015 De er psykisk utviklingshemmet, tror ikke slankeoperasjon er noe alternativ da man må være meget sterk psykisk for å takle noe slik! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 31. mars 2015 #4 Del Skrevet 31. mars 2015 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. april 2015 #5 Del Skrevet 5. april 2015 I gamle dager, før blogger ble en sånn svær kommersiell greie, var det jo egensponsede premier som var normalen. Er egentlig ganske trist at man i dag reagerer med vantro når en blogger IKKE er kjøpt og betalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. april 2015 #6 Del Skrevet 5. april 2015 I gamle dager, før blogger ble en sånn svær kommersiell greie, var det jo egensponsede premier som var normalen. Er egentlig ganske trist at man i dag reagerer med vantro når en blogger IKKE er kjøpt og betalt. Så enig med deg. Egenkjøpte gaver/premier kan være minst like bra som ting fra sponsorer. Jeg var med på en bloggkonkurranse der premien var et kamera, kjøpt av bloggeren selv. For å si det sånn: Det kameraet var ikke billig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. april 2015 #7 Del Skrevet 12. april 2015 Nydelig jente, men kjedelig blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg