Gå til innhold

Bloggeren linnhoiaas.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig dette for en blogg? Det hele virket som et meget merkelig opplegg.. Med egensponsede premier? Hæ? :S

Anonymous poster hash: abd37...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes synd på henne og søsteren. De virker som noen hyggelige jenter, men hvorfor får de ikke tilbud om slankeoperasjon? Jeg mener bare dette hyggelig altså.



Anonymous poster hash: faeaa...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

De er psykisk utviklingshemmet, tror ikke slankeoperasjon er noe alternativ da man må være meget sterk psykisk for å takle noe slik!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I gamle dager, før blogger ble en sånn svær kommersiell greie, var det jo egensponsede premier som var normalen.

Er egentlig ganske trist at man i dag reagerer med vantro når en blogger IKKE er kjøpt og betalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager, før blogger ble en sånn svær kommersiell greie, var det jo egensponsede premier som var normalen.

Er egentlig ganske trist at man i dag reagerer med vantro når en blogger IKKE er kjøpt og betalt.

Så enig med deg. Egenkjøpte gaver/premier kan være minst like bra som ting fra sponsorer. Jeg var med på en bloggkonkurranse der premien var et kamera, kjøpt av bloggeren selv. For å si det sånn: Det kameraet var ikke billig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...