Tråka Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Hei. har ganske vondt i høyre legg, har hatt vondt i hele dag, drakk alkohol i går så har tidligere i dag bare tenkt at det var pga alkoholen fordi hadde vondt flere plasser i kroppen. men nå de siste timene så er det kun den ene leggen det er vondt. føles ut som noe som strammer rundt. noen som aner hva d kan være eller har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Hei. har ganske vondt i høyre legg, har hatt vondt i hele dag, drakk alkohol i går så har tidligere i dag bare tenkt at det var pga alkoholen fordi hadde vondt flere plasser i kroppen. men nå de siste timene så er det kun den ene leggen det er vondt. føles ut som noe som strammer rundt. noen som aner hva d kan være eller har opplevd lignende? Er du hoven og rød der som smerten er? Ved slike symptomer som jeg nevner, kan det være blodpropp Anonymous poster hash: ccb04...5e8
Tråka Skrevet 23. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2014 nei ikke rød eller hoven. merkelig dette. føles som når du har en stram strikk så ikke det kommer blod til
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 nei ikke rød eller hoven. merkelig dette. føles som når du har en stram strikk så ikke det kommer blod til Har du åreknuter? Har du evt forsøkt å massere leggen? Har du overbelastet eller skadet leggen? Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 nei ikke rød eller hoven. merkelig dette. føles som når du har en stram strikk så ikke det kommer blod til Jeg ville tatt kontakt med fagfolk, for å få de til å vurdere om du trenger å komme til undersøkelse. Har du hatt noe lignende tidligere? Anonymous poster hash: ccb04...5e8
Tråka Skrevet 23. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2014 Har du åreknuter? Har du evt forsøkt å massere leggen? Har du overbelastet eller skadet leggen? Anonymous poster hash: ccb04...5e8 hva vil åreknuter si? har prøvd å massere litt ja, gjorde enda mer vondt når jeg masserte på baksiden av leggen. nei ikke overbelastet eller skadet leggen
Tråka Skrevet 23. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2014 Jeg ville tatt kontakt med fagfolk, for å få de til å vurdere om du trenger å komme til undersøkelse. Har du hatt noe lignende tidligere? Anonymous poster hash: ccb04...5e8 nei ikke hatt noe lignende tidligere
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 nei ikke hatt noe lignende tidligere Jeg ville tatt en telefon til legevakten, for sikkerhets skyld, så får de vurdere om du trenger å komme til undersøkelse. Blodpropper starter ofte i bena og ofte i en legg. Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 hva vil åreknuter si? har prøvd å massere litt ja, gjorde enda mer vondt når jeg masserte på baksiden av leggen. nei ikke overbelastet eller skadet leggen Åreknuter er blodårer som er for lange, slik at de bukter seg. Åreknuter kan være smertefullt, da blodtilførselen til musklene kan bli hindret av at årene ligger i klem. Anonymous poster hash: ccb04...5e8
Tråka Skrevet 23. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2014 jeg googlet bilder av åreknuter og ja jeg har noen sånne rundt på leggen men veldig små i forhold til de bildene jeg så.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 jeg googlet bilder av åreknuter og ja jeg har noen sånne rundt på leggen men veldig små i forhold til de bildene jeg så. Har du slike også på det området som gjør vondt? Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 jeg googlet bilder av åreknuter og ja jeg har noen sånne rundt på leggen men veldig små i forhold til de bildene jeg så. Stramme strømper, sokker, bukser o.l. bør unngås pga at man kan få åreknuter av det, og eksisterende åreknuter kan bli verre av det. Brukte du stramme strømper el.l i går, natt eller dag? Anonymous poster hash: ccb04...5e8
Tråka Skrevet 23. august 2014 Forfatter #15 Skrevet 23. august 2014 Stramme strømper, sokker, bukser o.l. bør unngås pga at man kan få åreknuter av det, og eksisterende åreknuter kan bli verre av det. Brukte du stramme strømper el.l i går, natt eller dag? Anonymous poster hash: ccb04...5e8 nei har ikke brukt stramme strømper
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #16 Skrevet 23. august 2014 Å sitte med det ene benet over det andre er heller ikke anbefalt, da det hindrer blodomløpet og åreknuter kan oppstå av det, og forverres av det. Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #17 Skrevet 23. august 2014 nei har ikke brukt stramme strømper Ok. Kanskje du har gått eller stått mye? Mange får smerter av det, dersom de har åreknuter. Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #18 Skrevet 23. august 2014 nei har ikke brukt stramme strømper Kan det være muskelstrekk? Er det vondt når du bruker muskelen som er i det området der smerten er, og mye vondere da enn når du ikke bruker muskelen? Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #19 Skrevet 23. august 2014 ja noen små Jeg hadde muskelstrekk en gang, uten å vite at jeg hadde fått muskelstrekk, og det var svært smertefullt. Da var mye vondere når jeg brukte muskelen, enn når jeg ikke brukte den. Anonymous poster hash: ccb04...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #20 Skrevet 23. august 2014 nei ikke rød eller hoven. merkelig dette. føles som når du har en stram strikk så ikke det kommer blod til Dette symptomet hadde jeg ikke når jeg hadde muskelstrekk. Det kan høres ut som om noe hindrer blodomløpet, når jeg ser din beskrivelse. Anonymous poster hash: ccb04...5e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå