Gå til innhold

Hvordan takle singeltilværelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er akkurat blitt singel og gruer meg for mange ensomme kvelder. Hvordan takler dere single denne tilværelsen? Hvordan blir den mindre kjip?

Anonymous poster hash: c2aa2...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har en innstilling og forventning til at singeltilværelsen vil være kjip, så blir den gjerne det, fordi du da vil ha fokus på det negative. Jeg vil anbefale å fokusere på de positive aspektene ved å være singel, og venne deg til å trives i eget selskap. Fyll dagene med aktiviteter du liker å drive på med, plei et sosialt liv sammen med venner, og nyt friheten du har til å gjøre akkurat det du vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat blitt singel og gruer meg for mange ensomme kvelder. Hvordan takler dere single denne tilværelsen? Hvordan blir den mindre kjip?

Anonymous poster hash: c2aa2...a76

Jeg er i akkurat samme situasjon, vært samboer i 4 år og nå når dama flytter ut etterhvert ser jeg svært mørkt på alenetilværelsen, spesielt kveldene i ukedagene. De fleste kompisene er i forhold, så jeg vet at det skjer svært lite på den fronten, kansje jeg får sneket meg med på trening et par ganger i uken med en kamerat, men utenom det ser ukedagene veldig stille ut. Gruer meg sikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg er også ganske nysingel, men det nytter likevel ikke å tenke at nå blir det kjipt å være alene. Det blir hva man gjør det til selv. Jeg har full jobb, hus og hage å bruke tid på. Ellers så trener jeg litt, er sammen med venner og finner på hyggelige ting sammen med dem. Også synes jeg det faktisk er godt med en del alenetid. Da får jeg ladet batteriene og tatt meg inn etter jobb og andre forpliktelser.

Har du noen hobbyer du driver med? Venner å være sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensomme kvelder? Har du ikke venner? Jeg er introvert så er glad for å komme hjem til ro og fred. Trener noen dager i uken ++ driver med litt andre greier. Føler meg aldri ensom,men så har jeg ekstremt mange venner å finne på ting med og da.



Anonymous poster hash: e951b...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stining

Sist jeg gikk ut av et 5 år langt forhold så var de første ukene veldig kjipe. men etterhvert ble det mye bedre. Til slutt var det litt deilig! :D Deilig med frihet også, kan gjøre hva man vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en overgang, det går seg nok til :) Syntes selv at det var kjipt å plutselig ikke "ha noe å gjøre" lenger, men det stemte jo ikke. Har nok å ta meg til; jobb, ungene (de ukene de er hos meg), trening, sosiale sammenkomster med venner, trening, netflix (som nevnt over her ;) ), fjellturer... Det er alltid noe å finne på, synes jeg stort sett alltid er opptatt med noe. Er introvert da, så setter også stor pris på eget selskap slik at jeg kan hente meg inn igjen (har i perioder vært for lite av det faktisk, så måtte roe litt ned og prioritere alenetid).

Synes nå det er deilig å være alene, kan disponere tida mi akkurat slik jeg ønsker uten å måtte ta hensyn til en annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...