Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #901 Skrevet 9. november 2014 (endret) Sondre skilte seg i fjor fra Mona Fastvold. Linnea og Sondre ble sammen i desember. Synes de virker som et flott par, spesielt etter at jeg leste boka til Linnea. Tviler på at det er noe mellom Linnea og svensken egentlig, bare blitt gode venner tror jeg Vet jo det nå, noen posta en artikkel der alt sto Trodde linnea var en blogger jeg Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie
Pottah Skrevet 9. november 2014 #902 Skrevet 9. november 2014 Vet jo det nå, noen posta en artikkel der alt sto Trodde linnea var en blogger jeg Beklager, den så jeg ikke Hun var det, så la hun opp bloggen og skrev boka "Evig Søndag", og nå kom akkurat oppfølgeren "Kjære".
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #903 Skrevet 9. november 2014 (endret) Beklager, den så jeg ikke Hun var det, så la hun opp bloggen og skrev boka "Evig Søndag", og nå kom akkurat oppfølgeren "Kjære". Jeg syns hun er kjempe vakker ihvertfall, jeg prøvde å finne ut hvem jeg syns var finest av hun og agnete mens skal vi danse gikk nå på lørdag og jeg klarte ikke å bestemme meg. Uansett om agnete har store former og linnea ikke har noen så bryr det meg ikke. Begge 2 er så vakre! Jeg syns til og med at farm involl er hot Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie
sofie777 Skrevet 9. november 2014 #904 Skrevet 9. november 2014 Det var en som la ut på Skal vi danse sine sider at Egor har tatt dansen fra en annen danser: Innlegget ble slettet. Synes dere han kopierer eller bare har latt seg inspirere? Det er lov å kopiere andre danser, ellers så hadde ikke Linnea kunnet danse dansen fra Dirty Dancing. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #905 Skrevet 9. november 2014 Jeg syns hun er kjempe vakker ihvertfall, jeg prøvde å finne ut hvem jeg syns var finest av hun og agnete mens skal vi danse gikk nå på lørdag og jeg klarte ikke å bestemme meg. Uansett om agnete har store former og linnea ikke har noen så bryr det meg ikke. Begge 2 er så vakre! Jeg syns til og med at farm involl er hot Agnete har ikke store former? Hun er tynn.. Anonymous poster hash: 49e80...faf
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #906 Skrevet 9. november 2014 (endret) Agnete har ikke store former? Hun er tynn.. Anonymous poster hash: 49e80...faf På hvilken måte gir den kommentaren mening? Edit: Tror du misforsto jeg, når jeg sa former mente jeg pupper men jeg bruker ordet former. Trodde folk ville skjønne hva jeg mente Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #907 Skrevet 9. november 2014 På hvilken måte gir den kommentaren mening? Hun har ikke "store former"? Anonymous poster hash: 49e80...faf 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #908 Skrevet 9. november 2014 På hvilken måte gir den kommentaren mening? Edit: Tror du misforsto jeg, når jeg sa former mente jeg pupper men jeg bruker ordet former. Trodde folk ville skjønne hva jeg mente Ja da blir det noe helt annet. Anonymous poster hash: 49e80...faf
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #909 Skrevet 9. november 2014 Å, jeg tenkte feil men siden jeg ikke har kjæreste er det nok en annen tom erik, vet ikke hvor mange som har det navnet i norge. Har møtt få Jeg kjenner 2 og vet om 2-3 til utenom det, så kan ikke være sååå uvanlig navn Anonymous poster hash: af4ac...767 1
*Emma* Skrevet 9. november 2014 #910 Skrevet 9. november 2014 Dansen på den YouTube filmen er jo nesten helt lik. Jeg fulgte ikke så nøye med. Sa Egor at han hadde laget koreografien da? Jeg tror det er helt greit å kopiere. Som andre sier kopierte jo Linnea og. Men de var jo helt åpne om det da Rart om Egor sier han har laget koreografien.....
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #911 Skrevet 9. november 2014 Å, jeg tenkte feil men siden jeg ikke har kjæreste er det nok en annen tom erik, vet ikke hvor mange som har det navnet i norge. Har møtt få Det er 1252 stk. som heter det i Norge. Beklager avsporingen.Anonymous poster hash: 59f1c...da3
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #912 Skrevet 9. november 2014 Det er 1252 stk. som heter det i Norge. Beklager avsporingen.Anonymous poster hash: 59f1c...da3 Å har ikke møtt noen av dem utenom 1 når jeg gikk i første klasse Noen som vet om det blir skal vi danse 2015? Isåfall håper jeg dem får tilbake original dommerne
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #913 Skrevet 9. november 2014 Å har ikke møtt noen av dem utenom 1 når jeg gikk i første klasse Noen som vet om det blir skal vi danse 2015? Isåfall håper jeg dem får tilbake original dommerne Enig ang. dommerne, i hvert fall inn igjen med Tor. Og de kan godt bytte programledere. Hvilke deltagere ønsker vi oss neste sesong da? Hadde vært artig med Ari Behn feks. Anonymous poster hash: 5dce0...53f
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #914 Skrevet 9. november 2014 Enig ang. dommerne, i hvert fall inn igjen med Tor. Og de kan godt bytte programledere. Hvilke deltagere ønsker vi oss neste sesong da? Hadde vært artig med Ari Behn feks. Anonymous poster hash: 5dce0...53f Og farmen frank burde være med, om han blir stemt ut kan han bare si "Dæ æ Finn sin feil" Sorry klarte ikke å la være Men vil han skal være med, hadde blitt drit morsomt Hadde vært hyggelig med han svensken med, lurer på når dem skal gjøre egor om til en av årets deltakere? 1
*Emma* Skrevet 10. november 2014 #916 Skrevet 10. november 2014 Syns ikke det gjorde noe at han kopierte ideen og koreografien. De var uansett best og fortjente å vinne helt uavhengig av hvem som har laget dansen. Men litt rart å si at han har. Laget den helt uten å nevne opphavet.
lalaB Skrevet 10. november 2014 #917 Skrevet 10. november 2014 Syns ikke det gjorde noe at han kopierte ideen og koreografien. De var uansett best og fortjente å vinne helt uavhengig av hvem som har laget dansen. Men litt rart å si at han har. Laget den helt uten å nevne opphavet. Egor sa i en kommentar til vg at han hadde blitt inspirert og at idéen var lik, men koreografien var hans (utenom tre elementer som de hadde "kopiert"). 1
venus_ Skrevet 10. november 2014 #918 Skrevet 10. november 2014 Ifølge Egor så er det helt vanlig i Skal vi Danse å hente inspirasjon fra andre sine koreografier, skjønner ikke hvordan han da skulle oppgi hvor han hadde fått inspirasjon fra, når ikke de andre gjør det.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #919 Skrevet 10. november 2014 Ifølge Egor så er det helt vanlig i Skal vi Danse å hente inspirasjon fra andre sine koreografier, skjønner ikke hvordan han da skulle oppgi hvor han hadde fått inspirasjon fra, når ikke de andre gjør det.. Litt pinlig at han hadde tatt æren for koreografien selv på lørdag. Anonymous poster hash: 50dbd...727
venus_ Skrevet 11. november 2014 #920 Skrevet 11. november 2014 Egor sa i en kommentar til vg at han hadde blitt inspirert og at idéen var lik, men koreografien var hans (utenom tre elementer som de hadde "kopiert"). Litt pinlig at han hadde tatt æren for koreografien selv på lørdag. Anonymous poster hash: 50dbd...727 Hvis hele dansen utenom tre elementer, som nevnt over her, er ulik, så er jo det hans koreografi. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå