Gå til innhold

Skal vi danse 2014

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er vell ikke så mye eldre selv da?

Trodde sondre var sammen med hun andre, hun som var med på cæsar for noen år siden

Da må jeg nok skuffe deg, det er Linnea ;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jeg nok skuffe deg, det er Linnea ;)

Når hendte dette? På en msn artikkel for 2 års tid var det en rekke bilder av kjendiser som hadde møttes på jobb og blitt sammen og sondre var en av dem og det sto da han var sammen med hun andre. Null anelse hva hun heter, vet bare hun spilte en syk kjerring i hotel cæsar som prøvde å steke en hund

• Liker 1
Skrevet

Når hendte dette? På en msn artikkel for 2 års tid var det en rekke bilder av kjendiser som hadde møttes på jobb og blitt sammen og sondre var en av dem og det sto da han var sammen med hun andre. Null anelse hva hun heter, vet bare hun spilte en syk kjerring i hotel cæsar som prøvde å steke en hund

De ble sammen i fjor. http://www.vg.no/rampelys/musikk/sondre-lerche-rart-aa-vaere-kjendispar/a/23294753/

Skrevet

Syns Agnethe var verdig vinner. Greit nok at Linnea har utviklet seg mye, men syns ikke hun skulle vinner "bare" fordi hun endelig smiler og fordi det er godt mot depresjon. Skal det liksom gjelde å være mest mulig "skada" fra starten da... Agnethe har vært smilende, flink og underholdende fra dag 1 og det er bra:D

Anonymous poster hash: 52e3e...b11
  • Liker 8
Skrevet

Jeg tror stillingen blir:

1.Agnete

2.Roar

3.Linnea

Jeg håper stillingen blir:

1.Linnea

2.Roar

3.Agnete

Det er ingen tvil om at Agnete er RÅGOD (og sexy). Det har hun vært hele veien. Derfor hadde det vært så innmari gøy, og fortjent, om noen som har utviklet seg mye fra uke til uke stakk av med seieren. Derfor håper jeg på Linnea! Roar har også utviklet seg mye, så derfor ønsker jeg han på andreplass.

Anonymous poster hash: aa586...7ab

Skrevet

Skulle jo skrive noe også. 😂 Peonget mitt var: you nailed it!

Skrevet

Sikkert verdig vinner, har ikke peiling på dans.. Men jeg syns Linnea har vært sinnsykt sjarmerende og herlig.. For ei nydelig jente!

• Liker 2
Skrevet

Sikkert verdig vinner, har ikke peiling på dans.. Men jeg syns Linnea har vært sinnsykt sjarmerende og herlig.. For ei nydelig jente!

Det er heldigvis ikke utseendet slike konkurranser går på, det er dyktighet på dansegulvet. Agnete har vært i en annen liga fra første stund, så om hun ikke vant idag ville det vært fryktelig urettferdig.

Roar har også vært flink, men han når ikke Agnetes nivå.

Linnea er så søt, så søt, men hun har vært utrolig keitete på dansegulvet.

Anonymous poster hash: 50dbd...727

• Liker 1
Skrevet

Syns Alexander og Linnea kan slå seg sammen. Alexander har nok fått frem den fine personligheten til Linnea i løpet av høsten ,så da passer hun ikke sammen med Sondre lenger som er litt spesiell.

• Liker 5
Skrevet

Syns Alexander og Linnea kan slå seg sammen. Alexander har nok fått frem den fine personligheten til Linnea i løpet av høsten ,så da passer hun ikke sammen med Sondre lenger som er litt spesiell.

Enig!

Da jeg så at Linnea knipset Aleksander på rumpa, så håpet jeg på en gryende romanse mellom dem :)

Anonymous poster hash: 8933e...f02

• Liker 3
Skrevet

Skulle ønske Linnea vant! Syns hun hadde fortjent å vinne. Hun er fantastisk!

• Liker 1
Gjest Ive Lina
Skrevet

Skulle ønske Linnea vant! Syns hun hadde fortjent å vinne. Hun er fantastisk!

Så du mener at Linnea var flinkere enn Agnete og Roar?

Skrevet

Syns Agnethe var verdig vinner. Greit nok at Linnea har utviklet seg mye, men syns ikke hun skulle vinner "bare" fordi hun endelig smiler og fordi det er godt mot depresjon. Skal det liksom gjelde å være mest mulig "skada" fra starten da... Agnethe har vært smilende, flink og underholdende fra dag 1 og det er bra:D

Anonymous poster hash: 52e3e...b11

Er helt enig! Jeg er så imponert over Agnete!! Hun er så allsidig, og så flink i det hun gjør. Hun er god til å jobbe seg fram mot et mål, og har mange talenter. Jeg tror vi vil se mye til henne i framtida!

Jeg så henne også i Stjernekamp for et år siden, der hun tapte hårfint mot Silya. Der syntes jeg Silya fortjente seieren, men jeg syntes også Agnete var veldig flink da. Hun klarte å omstille seg til ulike stiler når det gjaldt sang og opptreden, og det klarte hun her også, med å omstille seg til å bli så godt som proff i ulike danser.

Så all applaus til Agnete fra meg :)

Jeg synes ikke Linnea er en verdig vinner når man sammenligner disse. En ser klart og tydelig at Agnete har mye mer å by på og et mye større spillerom enn Linnea har.

• Liker 3
Skrevet

Er så rart når jeg ser han tom erik på tv bli nevnt, heter det samme selv og det er veldig sjeldent jeg ser folk med samme navn så når jeg hører dem si tom erik tenker jeg bare, hva meg? Hehe :)

Og det navnet får meg til å lure på om jeg er svigermora di? :)

I så fall vet du at du er den aller beste mannen jeg kunne fått til svigersønn :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og det navnet får meg til å lure på om jeg er svigermora di? :)

I så fall vet du at du er den aller beste mannen jeg kunne fått til svigersønn :)

Jeg har ikke kjæreste så er nok ikke det :)

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Så lenge du ikke er fra thailand så nei :)

Eneste dama pappa som jeg vet om har hatt de siste åra er fra thailand fordi han reiser ditt mye siden han jobber på et ship

Svigermor = mor til kjæresten din. Ikke dama til faren din.

Anonymous poster hash: fbcdf...ff4

Skrevet

Svigermor = mor til kjæresten din. Ikke dama til faren din.

Anonymous poster hash: fbcdf...ff4

Å, jeg tenkte feil men siden jeg ikke har kjæreste er det nok en annen tom erik, vet ikke hvor mange som har det navnet i norge. Har møtt få

• Liker 1
Skrevet

Det var en som la ut på Skal vi danse sine sider at Egor har tatt dansen fra en annen danser:

Innlegget ble slettet. Synes dere han kopierer eller bare har latt seg inspirere?

Skrevet

Han er vell ikke så mye eldre selv da?

Trodde sondre var sammen med hun andre, hun som var med på cæsar for noen år siden

Sondre skilte seg i fjor fra Mona Fastvold.

Linnea og Sondre ble sammen i desember.

Synes de virker som et flott par, spesielt etter at jeg leste boka til Linnea. Tviler på at det er noe mellom Linnea og svensken egentlig, bare blitt gode venner tror jeg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...