AnitaT Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Etter to svangerskapt har jeg fått hengepupper og har endelig bestemt meg for å gjøre noe med det. Jeg er 28 år, og for meg er det alt for tidlig å ha hengepupper resten av livet Jeg har alltid hatt ganske store pupper (75 C) som jeg har vært veldig fornøyd med, men nå føler jeg meg nesten dårlig når jeg ser meg i speilet. Jeg har lest meg opp en del og tror at jeg kanskje trenger et brystløft kombinert med silikon (når jeg først skal operere tenker jeg at jeg også kan gjøre de en del større), og hadde satt veldig pris på hvis dere som har vært i samme situasjon kunne komme med deres erfaringer. Jeg har også noen spørsmål som jeg har tenkt på- har du fått heng etter operasjonen (gjerne også hvor mange gram du la inn)?- hvor vondt var det?- hvor lang tid tok det før du kunne holde barn?- anbefalt en god klinikk i oslo området?- er du fornøyd? Ville du tatt større eller mindre hvis du kunne gjort det igjen?Takk alle sammen
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Hei! Jeg opererte meg for 3 år siden, og har faktisk ikke angret et sekund. Tvert imot - jeg skulle ønske jeg gjorde det lenge før (jeg var 23 år på tidspunktet). - Jeg har ikke fått noe heng, men de ser mye mer naturlige ut nå enn i starten. Jeg la inn 300-320 gram, og gikk fra 75B til 75D. - Var jo vondt, men veldig overkommelig. Det kjennes ut som om man er ekstremt støl i brystet, og for de som har født så kjennes det visst ut som brystspreng. Man får smertestillende, og legen min var tilgjengelig 24/7 for spørsmål. Var veldig ubrukelig i brystmusklene i noen uker, tok fri fra jobb i en uke. Jeg tok under muskel, det er visstnok vondere - men blir mye finere og mer naturlig. - Har ikke barn. - Colosseum-klinikken på Majorstua. Veldig fornøyd! Hadde 2 venner som gjorde det der før meg, derav valget. - Ekstremt fornøyd! Iblant tenker jeg at jeg ville hatt større, men er i bunn og grunn ekstremt fornøyd lykke til! Anonymous poster hash: ffb46...12e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå