Gå til innhold

En hund til...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja hvem tar ansvar når gutten skal studere til å bli veterinær i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns faktisk du er urimelig. Det at du har en problemhund er ikke din stesønn sitt problem. Det gikk tydeligvis greit å introdusere bikkja for en katt ifjor, så da får det gå med en hund til også. Tror du bare prøver å være vanskelig.

Når gutten på 15 fikk en valp burde du faktisk ha skjønt at den kom til å være hos dere også, ettersom han bor hos dere. Prøv heller å se på dette som en sjangse for å hjelpe hunden din ut av problematferden.

Regner med at du skjønner hva som skjer hvis din hund oppfører seg stygt mot valpen?

Anonymous poster hash: b2928...b77
  • Liker 1
Skrevet

Vet du hva, hvis en hund anskaffes, skal alle berørte i boligen (e) høres. Man tar ikke på seg et dyr uten at alle er enige om det.

Så jeg hadde satt hardt mot hardt ogår flyttet, uansett hvor vanskelig det er.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns faktisk du er urimelig. Det at du har en problemhund er ikke din stesønn sitt problem. Det gikk tydeligvis greit å introdusere bikkja for en katt ifjor, så da får det gå med en hund til også. Tror du bare prøver å være vanskelig.

Når gutten på 15 fikk en valp burde du faktisk ha skjønt at den kom til å være hos dere også, ettersom han bor hos dere. Prøv heller å se på dette som en sjangse for å hjelpe hunden din ut av problematferden.

Regner med at du skjønner hva som skjer hvis din hund oppfører seg stygt mot valpen?

Anonymous poster hash: b2928...b77

Oi! her har vi tydeligvis en person totalt uten kunnskap om hund og hunder med issues. Ikke alt kan løses, noen ganger må man ta hensyn.

Anonymous poster hash: affe8...4db

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde sagt takk og farvel.. vet det er lett å si uten å stå i dine sko. Men jeg har vært en stemor i min tid jeg også, hatt dyr og utfordringer med barnemor. Du skal ikke overkjøres i ditt eget hjem!

Anonymous poster hash: cb797...237
  • Liker 1
Skrevet

Takk for gode råd/meninger og løsninger. Jeg har fått flere synspunkter på saken og det er bra! Her er det mange parter involverte, ikke bare meg. Barna hans, mine, meg og han og dyrene. Jeg finner en løsning forhåpentlig til alles beste. Tror kanskje en "voksenprat" i etterpåklokskap er det rette når ting får roet seg litt. Kanskje er det på tide å flytte? Kanskje ikke? Kanskje prøve? Gir jeg litt får jeg kanskje litt tilbake? Får se. Men takk for meningene som har kommet.

Skrevet

Synes godt gutten skal få ta med seg hunden sin når han er hos far. Da må dere bare finne en måte å tilrettelegge det på, holde hundene adskilt til de blir vant til hverandre og kan fungere i lag. Gutten skal da ikke lide fordi du har en vanskelig hund. Hvorfor har du mer rett til å ha hund enn han?

Anonymous poster hash: 5797f...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...