Gå til innhold

Finner ikke Ditt Bryllup lenger.:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, var innom alle narvesen butikkene her i Sandefjord her om dagen... Ingen som hadde DittBryllup lengre!!!! :cry: Jeg orker ikke ta turen til Tønsberg bare for og kjøpe dette ene bladet, og å bestille det er altfor dyrt... 180 kr! Får vel bare innse at jeg skulle ha kjøpt det når det kom i salg. :roll:

Treige Luria, gir seg selv et spark bak. :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt Bryllup er det det bladet som har Marion Ravn på forsiden? Hvis det er det, så hadde de bladet på Torp på fredag.

det er jo ikke så lagnt som til Tønsberg iallefall :P

Skrevet
:sjarmor: *Luria løper til Torp* Øøøhh... Får heller ta turen når man er i det området. :wink:
Skrevet

Tror ikke man går glipp av så mye ved å ikke ha det....jeg ble ihvertfall ikke så imponert. Likte "You and your wedding" hundre ganger bedre. :roll:

Skrevet

Både DittBryllup eller Bryllupsmagasinet var en stor skuffelse egentlig. Jeg hadde sett for meg mer matnyttige reportasjer og bildeserier der de tok for seg f.eks _mange_ ulike frisyrer, med slør, uten slør, med tiara, uten tiara..., hvordan velge kjole utifra fasong og type, priser og stoffer, og flere bilder i mindre størrelser, smykker, antrekk til brudgom, forlovere og brudepiker/-svenner, fotograf og bilder, forslag til underholdning, forslag til tidsprogram og tidsoverslag, bilder av brudebuketter og dekorasjoner mm.

I stedet var det kun fryktelig mye reklame og mange intetsigende bilder og artikler. Og den såkalte komplette bryllupsplanleggeren var jo en vits i seg selv... :roll:

Det manglet den røde tråden rett og slett syns jeg, samt det personlige og hyggelige.

Internettsidene til disse magasinene er et par hakk bedre da, flere magasiner kjøper i hvertfall ikke jeg.

Skrevet

Ditt bryllup kommer bare en gang i året (eller er det to..?). Uansett så sendes utgaven med Marion Ravn tilbake i disse dager, fordi det har hatt sin tid på markedet..

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg likte overhodet ikke bladet, så etter min mening har du ikke gått glipp av stort.

Skrevet

Hva med å låne noen bøker på biblioteket, eller kjøpe en? Finnes jo så mange flotte bøker nå.

Skrevet

Ja, jeg har en tykk blå en, fra "Brides" tror jeg. Kjøpte den på Norli i Universitetgaten til ca 160kr. Masse bra info + masse plass til å skrive. Ingen fargebilder forresten, men det finner man jo haugevis av på nettet.

For bilder se feks Photo flipbooks på www.modernbride.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...