Gå til innhold

Hjelp! Trang forhud, eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får ikke dratt forhuden frem igjen etter samleie i går. Hvordan kan jeg fikse dette?

Anonymous poster hash: 9f0ec...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til lege snarest.

Anonymous poster hash: 149b2...0d6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Får ikke dratt forhuden frem igjen etter samleie i går. Hvordan kan jeg fikse dette?

oj. Glidemiddel? Og så kanske forhuden er litt trang. Bestill deg legetime. Kanskje noe må gjøres med det?
Skrevet

Gå til lege snarest.

Anonymous poster hash: 149b2...0d6

Nå ble jeg bekymret.. Hva kan det være siden det haster? Det har jo ikke skjedd før, kan jeg plutselig ha fått for trang forhud? Trodde dette var noe som ikke bare plutselig kom.

Skrevet

Er det lenge siden sist du har trukket forhuden bak?

Trang forhud som må opereres kommer ikke over natta tror jeg. Men om du i utgangspunktet har litt trang forhud, kan det være du bør begynne å trekke den bak oftere, for å tøye huden litt

Anonymous poster hash: e15f1...22a

Skrevet

Er det lenge siden sist du har trukket forhuden bak?

Trang forhud som må opereres kommer ikke over natta tror jeg. Men om du i utgangspunktet har litt trang forhud, kan det være du bør begynne å trekke den bak oftere, for å tøye huden litt

Anonymous poster hash: e15f1...22a

Er i fast forhold så har samleie relativt ofte i tillegg til å runke. Så det er rart at den plutselig er trang. Kan prøve å trekke den tilbake oftere, men hvordan skal jeg få den frem igjen? Jeg får jo egentlig trukket den litt frem, men den sklir tilbake igjen med en gang jeg slipper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...