Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015


Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

Gir dere mat rett før dere legger babyen forresten? Er det lissom det siste som skjer før det er natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her får hun en flaske med mme fra pappaen til leggetid mens jeg bruker tiden til å pumpe morsmelk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammer, raper og legger henne. Hun vil ikke sove noe annet sted enn ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dusjer, tar på rene klær og føler seg nærmest fresh. Så går det en halvtime og babyen gulper ned i utrigningen din.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dusjer, tar på rene klær og føler seg nærmest fresh. Så går det en halvtime og babyen gulper ned i utrigningen din.. :dry:

Kjenner til det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dusjer, tar på rene klær og føler seg nærmest fresh. Så går det en halvtime og babyen gulper ned i utrigningen din.. :dry:

:fnise: Kjenner meg igjen der ja. I dag fikk jeg ha genseren en hel time før jeg ble bæsjet ned og nå har vi akkurat vasket halve badet og morgenkåpen pga det samme ;)

Tar ikke på meg penklær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dusjer, tar på rene klær og føler seg nærmest fresh. Så går det en halvtime og babyen gulper ned i utrigningen din.. :dry:

I hear ya!!! Lukter alltid sur melk syns jeg...

Jeg ammer også i søvn. Lille slapp nettopp puppen, så nå lar jeg han ligge ved siden av meg i fem minutter før jeg legger ham over i sprinkelsenga. Det er så koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må også amme i søvn :) Et par ganger i det siste har vi klart å bysse han litt også og da sovner han.

Jeg har fått total puppenekt på den ene puppen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips?

Mindre trykk i den puppen, men masse melk... Vært sånn i en drøy uke nå. Tilbyr jeg den puppen blir han så veldig lei seg og snur seg vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millemor: ammehjelpen skriver om brystvegring, lest der?

Lillesøster må ikke ammes i søvn, men sovner ofte av ammingen uansett. På kvelden trenger hun bare nærhet for å sovne. Noen ganger er det bare pappaen som fungerer, sikkert fordi jeg lukter melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har lest der angående det og følger tipsene der, men merker ingen bedring. Om natten er han så trøtt at han tar den siden, men på dagen er jeg sjanseløs og må til slutt pumpe pga spreng..

Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg endelig fått vært hos gynekolog på kontroll og alt så fint ut. Han avsluttet med å si at han ville vært fornøyd hvis han var meg, så da får vel jeg være det også. :ler:

Fikk også resept på Cerazette, så får vi se om jeg tør prøve meg på sex igjen snart. :sjenert:

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/norge/spedbarn-dode-etter-underernaering-_-jordmorledere-har-aldri-hort-om-lignende-1.12475437

 

Denne saken er så ufattelig trist :( Sønnen min trengte oppfølging i forhold til blodsukker og ernæring og de hadde heldigvis en pleieplan for ham. Og godt er det når det kan ha sånne konsekvenser. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått vært hos gynekolog på kontroll og alt så fint ut. Han avsluttet med å si at han ville vært fornøyd hvis han var meg, så da får vel jeg være det også. :ler:

Fikk også resept på Cerazette, så får vi se om jeg tør prøve meg på sex igjen snart. :sjenert:

Jeg fikk også resept på Cerazette i går. Foreløpug har jeg ikke hatt bruk for den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...