Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015


Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

Inne med en liten oppdatering! Lille S ble født kl 1043 (ble nr to på operasjonslista, hurra!), og var 53 cm lang og 3995 g. Han hadde litt lav oksygenmetning og måtte ha litt oksygen, men nå er han i superform og sover mett og fornøyd ved siden av meg. :)

Ååå, gratulerer så masse!! Nyt hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for lille S!! :klemmer:

Så fint å høre at alt gikk bra for seg, og ikke minst at det ikke tok så lang tid som du fryktet. Har tenkt masse på dere i dag!

Første baby ut! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bygdis

Så spennende at første babyen i terminklubben har kommet :)

Jeg har vært på ny vekstestimering idag, sist gang var lille + 8%, og i dag var hun bare 1 % +. Var vist helt normalt nå mot slutten, men jeg blir såklart bekymret allikevel :P Var redd hun ikke får nok næring, men det er det vist ingen fare for. Er jo bare en pekepinn på hvor stor hun er, men hun kom ikke til å bli en kjempebaby (som er min store skrekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne med en liten oppdatering! Lille S ble født kl 1043 (ble nr to på operasjonslista, hurra!), og var 53 cm lang og 3995 g. Han hadde litt lav oksygenmetning og måtte ha litt oksygen, men nå er han i superform og sover mett og fornøyd ved siden av meg. :)

Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så veldig mye!!! Dere har vært i tankene mange ganger i dag :) :) :)

Endret av Millemor84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite tips om dere ikke har handlet det alt. Bodyene fra HM i str. 56 er mindre enn de fra Kappahl i str. 50.. Oppdaget det nå da jeg vasket klærene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips om dere ikke har handlet det alt. Bodyene fra HM i str. 56 er mindre enn de fra Kappahl i str. 50.. Oppdaget det nå da jeg vasket klærene :)

Ja, jeg husker at hm bodyene er veldig små, de var de første som storesøster vokste ut av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har erfaring med klærene fra lindex ifht. størrelse? Syns de hadde mye søtt på nett :)

Lindex er mindre enn hm i større størrelser, i hvert fall. Fra 86 er nemlig hm veldig stort i størrelsen.

Jeg handler mest på lindex fordi jeg liker at klærne er litt fargerike og utvalget er større enn bare pastellrosa og -blått. I tillegg holder klærne seg veldig godt i vask. Cubus feks, der hadde vi flere bodyer som så helt utvasket ut etter én vask. Mens favorittgenseren til poden, i knallfarger fra lindex, er like fin nå som da vi kjøpte den i fjor sommer.

Alt babytøyet fra lindex etter Småen er fremdeles som nytt, så det vil bli brukt igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse har dere valgt på dyna til sengen?

Jeg har kjøpt en dyne i 80x100 og en i 65x80. Planen var å ha den minste i vogna og den største i vugge/seng. Men jeg syns den største er veldig stor til en nyfødt, så tror jeg holder meg kun til den minste i begynnelsen :)

Jeg handler mest på lindex fordi jeg liker at klærne er litt fargerike og utvalget er større enn bare pastellrosa og -blått. I tillegg holder klærne seg veldig godt i vask. Cubus feks, der hadde vi flere bodyer som så helt utvasket ut etter én vask. Mens favorittgenseren til poden, i knallfarger fra lindex, er like fin nå som da vi kjøpte den i fjor sommer.

Alt babytøyet fra lindex etter Småen er fremdeles som nytt, så det vil bli brukt igjen nå.

Da blir det handling på lindex, kjekt med klær som tåler en del vask..regner med det blir en del av det :) har heldigvis ikke handlet noe på cubus enda.. Har du erfaring med kvaliteten på klærene fra kappahl og HM? Syns det blir så dyrt på barnebutikker så jeg tenkte i første omgang å kun handle klær fra de store kjedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...