Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne datingsiden?

Jeg har fylt ut alt av informasjon, men ble usikker da jeg kom til betalinga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg meldte meg inn for gøy 2 år siden. Første matchen var en bussjåfør. Men jeg betalte ikke den gang.

• Liker 2
Skrevet

Hva slags folk er det som ser den reklamen og tenker "det er noe for meg"....

Anonymous poster hash: 95412...e46
  • Liker 3
Skrevet

Hva slags folk er det som ser den reklamen og tenker "det er noe for meg"....

Anonymous poster hash: 95412...e46

Golddiggers ?

Gjest New_Girl
Skrevet

Noen som har prøvd denne datingsiden?

Jeg har fylt ut alt av informasjon, men ble usikker da jeg kom til betalinga.

Reklamerer de ikke for at det er gratis?

Skrevet

EliteSingles, faktisk. Hvordan fikk han sneket seg inn, han bussjåføren oppi her, da? Regner med at han rangerer under grisen der.

Skrevet

Jeg trodde oppriktig at elitesingles reklamen var tull første gang jeg så den,men rydeligvis ikke...

Skrevet

Hadde forventet at den siden hadde ødelagt totalt for seg selv etter de reklamene jeg. :laugh:

Skrevet

Er dette liksom en dating-side for eliten? For de som føler seg litt bedre enn oss andre, vi som ikke har brukt minst 5 år på studier. Ja, da forstår jeg jo at du ble skuffet da du fikk match med en bussjåfør :herremann:

Skrevet

Hva er opptakskravene?

Er det bare at det er dyrere å bli medlem enn på andre datingsider?

Anonymous poster hash: 48da2...29c

Skrevet

Er dette liksom en dating-side for eliten? For de som føler seg litt bedre enn oss andre, vi som ikke har brukt minst 5 år på studier. Ja, da forstår jeg jo at du ble skuffet da du fikk match med en bussjåfør :herremann:

Tenk, en bussjåfør? Jeg ville heller vært sammen med en pedofil terrorist, så mye hater jeg bussjåfører.

Selv er jeg en halvstudert røver, men tilhører sellvfølgelig eliten. Ubermench..

Anonymous poster hash: 92be9...f51

Skrevet

Reklamen sier vel noe sånt som "for sofisikerte mennesker med høy utdannelse". Ikke noe galt med å være bussjåfør, men det er vel ikke helt i målgruppen for EliteSingles etter reklamen å dømme. Men når det er sagt, har jeg inntrykk av at det er de samme personene på EliteSingles som på Match og Sukker. Så profilen deres blir noe misvisende.

Anonymous poster hash: 6afa3...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...