Gå til innhold

Så rart at jeg ikke har funnet noen ennå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne som har vært singel i ca. tjue år. Det har vært enkelte affærer, men ikke virkelige forhold. Men opp gjennom årene har jeg alltid hatt et håp og en tro om at jeg skal få en kjæreste. Utrolig nok har det ikke skjedd. Og når det nå har gått så mange år, så begynner jo en del av meg å lure på om det aldri kommer til å skje og om jeg egentlig er veldig rar ettersom jeg ikke har møtt noen ennå.

Har hørt fra forskjellige mennesker at jeg har et bra utseende. Jeg er litt sjenert, men tør opp fort når jeg blir litt kjent. Er smilende, ikke stiv. Jeg har hatt noen få avstandsforelskelser i menn som ikke har vært interessert i meg. Men også hatt lengre perioder hvor jeg ikke har hatt noen spesielle i kikkerten. Så har det jo vært noen menn som har vært interessert i meg hvor jeg ikke har gjengjeldt det.

Selv om jeg ikke er den mest utadvendte, eller veldig aktiv og veldig sosial, så skulle en tro det hadde vært mulig for meg å møte noen. Jeg synes bare det er så utrolig rart at det ikke har skjedd. For jeg tror jo at jeg er en bra dame, selv om jeg ikke er helt perfekt. Eller kanskje er jeg ikke bra likevel. Kanskje det er så synlig for andre at jeg ikke er en bra dame, at de bra mennene ikke prøver seg. Ja, hva skal man tro?

Anonymous poster hash: 0ff42...aa7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg skjønner vel egentlig at dette ikke var noe interessant tema. Jeg føyer meg vel bare inn i rekken her av single og oppgitte, bare at de ikke har vært like lenge single. :)

TS

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg er en kvinne som har vært singel i ca. tjue år. Det har vært enkelte affærer, men ikke virkelige forhold. Men opp gjennom årene har jeg alltid hatt et håp og en tro om at jeg skal få en kjæreste. Utrolig nok har det ikke skjedd. Og når det nå har gått så mange år, så begynner jo en del av meg å lure på om det aldri kommer til å skje og om jeg egentlig er veldig rar ettersom jeg ikke har møtt noen ennå.

Har hørt fra forskjellige mennesker at jeg har et bra utseende. Jeg er litt sjenert, men tør opp fort når jeg blir litt kjent. Er smilende, ikke stiv. Jeg har hatt noen få avstandsforelskelser i menn som ikke har vært interessert i meg. Men også hatt lengre perioder hvor jeg ikke har hatt noen spesielle i kikkerten. Så har det jo vært noen menn som har vært interessert i meg hvor jeg ikke har gjengjeldt det.

Selv om jeg ikke er den mest utadvendte, eller veldig aktiv og veldig sosial, så skulle en tro det hadde vært mulig for meg å møte noen. Jeg synes bare det er så utrolig rart at det ikke har skjedd. For jeg tror jo at jeg er en bra dame, selv om jeg ikke er helt perfekt. Eller kanskje er jeg ikke bra likevel. Kanskje det er så synlig for andre at jeg ikke er en bra dame, at de bra mennene ikke prøver seg. Ja, hva skal man tro?

Hvor gammel er du da? 21 eller 41? Det har jo noe å si for lengden på din ufrivillige singeltilværelse. Om du er tidlig i 20-åra, og sier du har vært singel i 20 år, blir det litt merkelig. En begynner vel ikke sin datingkarriere ved fødsel. Er du 30 eller mer, begynner det å bli mer logisk. Du sier at menn ikke prøver seg. Tar du noe initiativ selv, da?

• Liker 1
Skrevet

Møter du nye mennesker?

Anonymous poster hash: 284d4...192
Skrevet

Hvor gammel er du da? 21 eller 41? Det har jo noe å si for lengden på din ufrivillige singeltilværelse. Om du er tidlig i 20-åra, og sier du har vært singel i 20 år, blir det litt merkelig. En begynner vel ikke sin datingkarriere ved fødsel. Er du 30 eller mer, begynner det å bli mer logisk. Du sier at menn ikke prøver seg. Tar du noe initiativ selv, da?

40.

Jeg tar ikke initiativ selv, nei. Men det er da mange jenter som ikke selv tar initiativ, men blir kontaktet av interessante menn.

Skrevet

Møter du nye mennesker?

Det er ikke så ofte jeg gjør det. Men jeg har av og til gått på kurs. Har en liten vennekrets. Tidligere gikk jeg av og til på byen, men det er sjelden venninner blir med på det nå om dagen.

Skrevet

Det er ikke så ofte jeg gjør det. Men jeg har av og til gått på kurs. Har en liten vennekrets. Tidligere gikk jeg av og til på byen, men det er sjelden venninner blir med på det nå om dagen.

Hmm... Nei da blir det jo ikke så lett. Men skjønner jo hva du mener, selv innadvendte mennesker pleier jo å møte noen en eller annen gang.

Tror i hvert fall du bør skifte taktikk, og aktivt prøve å møte noen. Nettdating feks? Eller bli med i en gruppe for folk med felles interesser?

Skrevet

Kjenner du deg igjen i dette innlegget TS?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=863988

Det er slett ikke rart at du ikke har funnet noen. Du sier jo selv at du hele tiden har jaget etter menn som ikke har vært interessert i deg, samtidig som du ikke har gitt dem som har vært interessert i deg noen sjanse.

Så topper du det hele med å si at du ikke tar initiativ selv.

Håper andre jenter kan lære litt av dine feil.

Anonymous poster hash: bb352...ac0
  • Liker 2
Skrevet

Kjenner du deg igjen i dette innlegget TS?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=863988

Det er slett ikke rart at du ikke har funnet noen. Du sier jo selv at du hele tiden har jaget etter menn som ikke har vært interessert i deg, samtidig som du ikke har gitt dem som har vært interessert i deg noen sjanse.

Så topper du det hele med å si at du ikke tar initiativ selv.

Håper andre jenter kan lære litt av dine feil.

Nei, der kjenner meg ikke igjen. Jeg elsker det om en mann viser interesse som jeg føler meg tiltrukket av.

Når det gjelder menn som har tatt initiativ overfor meg, så har det ikke vært mange - en eller to i året - så er ikke så rart om ikke jeg har vært interessert akkurat i dem. Men noen av dem har jeg gitt en sjanse i det minste. Man faller ikke for hvem som helst. Det gjør vel ikke du heller.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Ta iniativ selv. Mannfolk kommer ikke å banker på døra di

Skrevet

Ja, mulig at jeg må gå til det skrittet. Men jeg føler jo at jeg gir feil inntrykk av meg selv da. For jeg er ikke frempå, og jeg ønsker at en mann tar styringen i begynnelsen.

Skrevet

Er du mann? Opplever du at kvinner tar initiativ overfor deg?

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Ja, mulig at jeg må gå til det skrittet. Men jeg føler jo at jeg gir feil inntrykk av meg selv da. For jeg er ikke frempå, og jeg ønsker at en mann tar styringen i begynnelsen. Anonymous poster hash: 0ff42...aa7

Vel, da har du et problem og det løser seg neppe med å sitte i sofaen å ikke gjøre noe med det

Skrevet

Ja, mulig at jeg må gå til det skrittet. Men jeg føler jo at jeg gir feil inntrykk av meg selv da. For jeg er ikke frempå, og jeg ønsker at en mann tar styringen i begynnelsen.

Ja, da får du vente i 40 år til da.

Gjest krokodillen
Skrevet

Er du mann? Opplever du at kvinner tar initiativ overfor deg? Anonymous poster hash: 0ff42...aa7

For 50 gang. Jeg er ikke mann. Jeg er kvinne og jeg tar initiativ når det gjelder å skaffe meg sengevenn men ikke mer. Da er jeg litt bakpå

Skrevet

Kanskje det er noen kvinner der ute som har hatt samme problem, men at det løste seg?

Skrevet

Jeg er noen år yngre enn deg, men med samme problem. Jeg har bare avfunnet meg med at jeg ikke er attraktiv eller kjærestemateriale og lever et finfint singelliv. Menn som er interessert i å date meg dukker kanskje opp hvert femte år, og det er jo en klar indikasjon på at jeg må stikke fingeren i jorda og innse at til tross for at jeg burde være attraktiv på papiret (mastergrad, sosial/utadvendt, politisk aktiv, blond, maratonløper) så er jeg ikke det likevel.

Anonymous poster hash: 09b6a...b67

• Liker 1
Skrevet

Problemet for kvinner som faktisk tar iniativ er at det IKKE blir godt mottatt av menn pga kvinner helst skal være bakpå istedenfor frempå. Er man frempå får menn inntrykk av at man er desperat og gjerne billig.

• Liker 2
Skrevet

Problemet for kvinner som faktisk tar iniativ er at det IKKE blir godt mottatt av menn pga kvinner helst skal være bakpå istedenfor frempå. Er man frempå får menn inntrykk av at man er desperat og gjerne billig.

Ja, nettopp slik har jeg også fått inntrykk av at man blir sett på!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

En gang i tiden gikk jeg på skole med en pen ung dame. Hun var så veldreid at gutta i klassen tørket tårer etter enkelte gym-timer. "Heldige jævel" fikk jeg høre etter ene gymtimen der hun tok sittups og jeg satt og holdt beina hennes. Hun uten BH som vanlig og en en stram topp... I bunn og grunn, en rkopp og ansiktet som trigget enhver hetro mann sine mest primitve instinkt. Men, jeg tror hun er jomfru enda....

Hvorfor? Fordi hun har en personlighet som gir null rom for flørt. OK, dama er superkristen og halvnaiv, men til og med i forhold til det utgangspunktet er det imponerende hvor lite en klarer å tenke sex og flørt i det øyeblikket dama åpner kjeften. Samme med noen av faktene hun har, det er som en har et barn fremfor seg.

Så TS, har du kun lyst å holde lanke og ha dype samtaler, eller er du åpen for å bli tatt hardt bakfra over kjøkkenbordet? (Eller en benk i parken).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...