Gå til innhold

Viser interesse = jente forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er utrolig vanskelig å trå rett i den innledende fasen i datingen. Jeg sitter med et slags inntrykk av at jenter er som et slags ekstremt sky dyr som man må nærme seg med veeldig forsiktige skritt.

Med en gang dere lukter at en mann er interessert i dere, så er det dumping. "Du er er utrolig hyggelig men...".

Dersom en mann derimot IKKE er interessert i dere, da er dere helt motsatt.. Da er det ikke måte på hvor interessert dere selv er.

Hvorfor er dere slik?

Anonymous poster hash: 74ba4...017
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke putt alle oss jentene i bås er du snill. :)

Anonymous poster hash: d1511...00b
  • Liker 2
Skrevet

Hadde en mann vist interesse for meg hadde jeg blitt kjempeglad :)

Anonymous poster hash: acf40...43d
  • Liker 1
Skrevet

Løsningen er jo at man må oppføre seg uinteressert og utilgjengelig også mot de jenter man liker, men det er ikke lett. Jeg har jo lyst til å vise at jeg liker dem. Men det responderes det dessverre ikke på.

Jeg kan selvsagt ikke si at alle jenter er slik, men de etterhvert mange jenter jeg har datet har vært slik.

• Liker 3
Skrevet

Synes det er helt likt andre veien også jeg.

Anonymous poster hash: 918a5...356
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er helt likt andre veien også jeg.

Problemet er jo at dere kun er interessert i menn som ikke er interessert i dere!

• Liker 3
Skrevet

Problemet er jo at dere kun er interessert i menn som ikke er interessert i dere!

De gangene vi har vært like mye påi flørtefasen, er jo helt klart de beste gangene. Alt annet er stress og mas spør du meg :P

Skrevet

Ingen jenter som kjenner seg igjen i det hele tatt?

Gjest Silverstream
Skrevet

Det er ikke vits i å forstå seg på hunkjønn

Skrevet

Jenter oppfatter det ikke på samme måte som gutter gjør..

De ønsker en gutt som er storm forelsket i dem men..... det er ikke tilfelle, de ønsker litt utfordring... De vil ha det de ikke får. Se for deg dette '' når du leker med en katt har du et snøre foran katten, katten er intresert når du slenger og tingler med snøre, kaster du snøret på gulvet er den ikke lengre interessert ''

Nå setter jeg ting på spissen men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Dr.love

Skrevet

Hvis du er for åpen, ærlig og grei med jenter, er ofte utfallet at de mister interessen ja. Det skapes en illusjon om at de kan få noe bedre, når de så lett kan få deg.

Nå som du er klar over det, kan du lettere bruke det til din egen fordel. I stede for å dumpe dater du ikke passer med, kan du få de til å dumpe deg. Da slipper du all drama som følger med det å si nei til en dame, og du kan hurtigere bevege deg videre.

Ønsker du å bli mer "careless" med jenter du ønsker et forhold til, er en enkel metode er å date flere jenter samtidig. Da bryr du deg mindre om du "mister" en date, virker dermed mer selvsikker og viser ikke den samme interessen som du ville ha gjort ved dating av en.

Anonymous poster hash: bc35d...d73
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er omvendt :P Jeg viser interesse for fyren, spør om vi skal møtes og får aldri noe svar tilbake. Men be cool, ta det rolig og hold litt tilbake.

Anonymous poster hash: 8b1eb...d0c
Skrevet

Nå har jeg møtt et par fyrer som nesten frir før vi har hilst (overdrevet, men uansett), de løper jeg fort fra. Litt skummelt med forpliktelser før vi blir ordentlig kjent. Ellers synes jeg bare det er kos om han viser interesse, ikke alltid jeg forelsker meg like fort, men så lenge han kan godta det er det helt greit at han er interessert i meg :)

Gjest Minesveiper
Skrevet

Det sier på en måte seg selv at dersom du viser interesse til en dame som ikke er interessert i deg, så vil det ikke skje noe. Føler ikke det blir riktig å si at dersom man viser interesse for damen så dumper hun deg, tvert i mot. Tror jeg har sjarmert enkelte ved å nettopp vise at jeg liker dem og at jeg synes de er fin.

Det handler egentlig bare om gjensidig interesse. Er det tilstede kan man vise interesse uten at det skremmer henne :)

Skrevet

Håper ikke du forteller dem at du elsker de etter kun noen uker med dating

Anonymous poster hash: f98ec...f1f

• Liker 1
Skrevet

Som Minesveiper sier. Jeg har hatt en god del menn som har vist interesse siden jeg ble singel, men jeg har ikke vært ordentlig interessert i noen av dem bortsett fra en. En annen var jeg nysgjerrig på, men fant ut etter noen møter at jeg digger fyren, men ikke vil få den typen følelser for han.

Hvis noen av disse som har vist interesse tror at de ble avvist nettopp fordi de viste interesse- så tar de grundig feil. Hvis rette mannen viser interesse, så er det jo bare supert!

Skrevet

Kan tilføye...den rette mannen for meg, viser ikke sin interesse ved å strø roseblader i postkassen min etter første daten, så det er klart- MÅTEN han viser interesse på vil kunne være av betydning for om jeg blir mer eller mindre interessert tilbake. Men da handler det jo egentlig ikke om for mye/lite interesse sånn egentlig, det handler mer om kjemi- om jeg liker måten han tenker på og er på.

Skrevet

Det skal ikke være lett nei.

På 3 måneder nå så har jeg totalt spurt 7 jenter ut på date, da etter å ha etablert en grei kjjemi med dem over tid i ulike sammenhenger sånn i forkant.

Alle var frykttelig opptatte uheldigvis (for dem) :-p

Det er svært vansklig å komme dit med noen hvor de ønsker å finne ut litt mer. Noen menn som *oss* mangler nok litt mtp førsteinntrykket som gjør det vansklig i startfasen.

Det er også klart at det er menneskelig å gå litt i *ooks* på en selv etter 20 avslag på rad såjnn sett.også.

Men en bør ikke gi seg såklart.....men en skal nok ikke overvurdere "interessen" i den retningen altfor mye.

Anonymous poster hash: a2999...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...