AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 For to mnd siden hadde jeg en ONS med en fyr, som jeg dagen etterpå fant ut at hadde dame. Vi hadde sex hele natten og dagen etterpå, så han kan ikke si han angrer, da det var helt bevisst. Men har derfor ikke kontaktet han mer, men heller ikke sagt noe til dama hans. (Jeg fikk tlf.nr hans den kvelden.) I kveld var han innom baren der jeg jobbet, og jeg vet ikke om han ikke kjente meg igjen eller om han bare latet som. Kleint var det hvertfall. Han var ikke med dama si, og jeg ønsker ikke noe fra han. Men jeg ønsker at han i det minste skal kunne si hei, eller se på meg. Han skylder meg såpass, å ikke lage klein stemning når vi møtes. Han synes tydeligvis ikke det var så kleint å se meg, for han kom bort til baren mange ganger. Han virket litt opssøkende, men samtidig ikke. Jeg har som sagt ikke snakket med han etter denne natten, og skulle vel gjerne utvekslet ett par ord med han. Har skikkelig lyst til å sende han en mld nå, mens jeg vet at han fortsatt er ute.. Å spørre om hva som var greia med i kveld. Hva synes dere? Trenger synspunkter, så jeg ikke gjør noe dumt..Anonymous poster hash: 547ab...124
Testosteron Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Dere hadde sex hele natta og dagen etterpå, så da bør det være mulig å ta kontakt igjen. Send ham en melding, du! 1
MissAlba Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Herregud, for en drittsekk. Dere har sex, så sier han at han har dame - så ignorerer han deg etterpå? Jeg hadde følt meg skikkelig brukt og hadde ikke en gang vurdert å ta kontakt med fyren etter alt det. Men jeg hadde nok heller vurdert å ta en prat med den stakkars jenta som tror hun har en trofast kjæreste .. 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Herregud, for en drittsekk. Dere har sex, så sier han at han har dame - så ignorerer han deg etterpå? Jeg hadde følt meg skikkelig brukt og hadde ikke en gang vurdert å ta kontakt med fyren etter alt det. Men jeg hadde nok heller vurdert å ta en prat med den stakkars jenta som tror hun har en trofast kjæreste .. Tenker at jeg skal sende han en mld i morgen, når han er klar i hodet og jeg er litt mer opplagt. Synes ikke det var greit det som skjedde. Ei venninne sa jeg bare skulle drite i det og ikke bry meg noe mer med han, men synes ikke han skal få lov å holde på sånn. Vi bor ikke så langt unna hverandre, og kommer til å møtes igjen. Jeg klarer desverre ikke å bare "glemme" det. Han burde jammen meg være snill mot meg, etter som jeg har bevart hemmeligheten hans så godt!Anonymous poster hash: 547ab...124
Bbc_tromvik Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Tenker at jeg skal sende han en mld i morgen, når han er klar i hodet og jeg er litt mer opplagt. Synes ikke det var greit det som skjedde. Ei venninne sa jeg bare skulle drite i det og ikke bry meg noe mer med han, men synes ikke han skal få lov å holde på sånn. Vi bor ikke så langt unna hverandre, og kommer til å møtes igjen. Jeg klarer desverre ikke å bare "glemme" det. Han burde jammen meg være snill mot meg, etter som jeg har bevart hemmeligheten hans så godt!Anonymous poster hash: 547ab...124 Han skylder deg ingenting. Bevart hemmeligheten? Det er snakk om noen uker før det der kommer ut. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 For en fisk, du sier virkelig at han "skylder" deg en prat etter en ons noen uker siden? Slutt å gjør en big deal ut av ingenting...Anonymous poster hash: aa029...5a1 2
smartbimbo Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Sier det ikke seg selv at han ikke vil ha noe med deg å gjøre? Nei - ikke send melding.
Gjest krokodillen Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 For to mnd siden hadde jeg en ONS med en fyr, som jeg dagen etterpå fant ut at hadde dame. Vi hadde sex hele natten og dagen etterpå, så han kan ikke si han angrer, da det var helt bevisst. Men har derfor ikke kontaktet han mer, men heller ikke sagt noe til dama hans. (Jeg fikk tlf.nr hans den kvelden.) I kveld var han innom baren der jeg jobbet, og jeg vet ikke om han ikke kjente meg igjen eller om han bare latet som. Kleint var det hvertfall. Han var ikke med dama si, og jeg ønsker ikke noe fra han. Men jeg ønsker at han i det minste skal kunne si hei, eller se på meg. Han skylder meg såpass, å ikke lage klein stemning når vi møtes. Han synes tydeligvis ikke det var så kleint å se meg, for han kom bort til baren mange ganger. Han virket litt opssøkende, men samtidig ikke. Jeg har som sagt ikke snakket med han etter denne natten, og skulle vel gjerne utvekslet ett par ord med han. Har skikkelig lyst til å sende han en mld nå, mens jeg vet at han fortsatt er ute.. Å spørre om hva som var greia med i kveld. Hva synes dere? Trenger synspunkter, så jeg ikke gjør noe dumt..Anonymous poster hash: 547ab...124 Hvorfor skylder han deg det? Du var en ONS. Altså, et ligg uten forpliktelser Er du som syns det er kleint. Ikke han. Forstår ikke helt hva du egnentlig er ute etter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Point taken. Jeg kommer ikke til å sende han melding. Men jeg kommer definitivt til å ta ett par ord med han neste gang jeg møter på han, men akkurat igår så var jeg på jobb. Og dere som sier at "det var bare en ONS, han vil ikke ha noe mer med å gjøre". Greit nok, det er langt fra min første ONS, jeg kan "reglene". Og det å ha sex med meg, unnlate å fortelle at du har dame, for så å slippe fra det uten å ta noe som helst konsekvenser, synes jeg IKKE er greit. Han skylder meg ikke en dritt, annet en smule respekt. Alle andre jeg har hatt sex med, snakker jeg med når jeg møter de, i det minste hilser. Hvorfor skal JEG straffes fordi han har dame? Hvorfor skal han se på meg som luft, fordi HAN har dame? Det må jo bli hans problem, ikke mitt. Han skal synes at det er kleint, ikke jeg.. Anonymous poster hash: 547ab...124
Ferny Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Point taken. Jeg kommer ikke til å sende han melding. Men jeg kommer definitivt til å ta ett par ord med han neste gang jeg møter på han, men akkurat igår så var jeg på jobb. Og dere som sier at "det var bare en ONS, han vil ikke ha noe mer med å gjøre". Greit nok, det er langt fra min første ONS, jeg kan "reglene". Og det å ha sex med meg, unnlate å fortelle at du har dame, for så å slippe fra det uten å ta noe som helst konsekvenser, synes jeg IKKE er greit. Han skylder meg ikke en dritt, annet en smule respekt. Alle andre jeg har hatt sex med, snakker jeg med når jeg møter de, i det minste hilser. Hvorfor skal JEG straffes fordi han har dame? Hvorfor skal han se på meg som luft, fordi HAN har dame? Det må jo bli hans problem, ikke mitt. Han skal synes at det er kleint, ikke jeg..Anonymous poster hash: 547ab...124 Om jeg hadde vært i din situasjon, så hadde jeg tatt kontakt. Ikke fordi jeg ville fortsatt å treffe fyren, men for å fortelle at det ikke er greit å holde skjult for en sexpartner at man allerede er i et fast forhold. Og så går han i tillegg rundt og later som om han ikke kjenner deg? Jeg hadde blitt sur selv. Du burde skremme han og si at du skal fortelle det til damen hans eller noe. La han føle på frykten for å miste partneren, og konsekvensene av å være utro. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå