AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jeg har problemer med skikkelig treg mage av og til, og det har nå ført til en rift i endetarmsåpningen som det kalles på pent... det er utrolig vondt, og jeg lurer på om det kan være farlig? Kan det føre til feks blodforgiftning? Har så smerter nå at hele underlivet gjør vondt og det stråler ut i bena.. Sannsynligvis pga forstoppelsen...Anonymous poster hash: f8ba9...140
lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Det er ikke farlig, men det gjør vondt som du sier. Du kan prøve å smøre et tynt lag med sinksalve på etter du har vert på toalettet. Det kan hjelpe. Ellers, tar du noe mot forstoppelsen?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Er du mann eller kvinne? Har dette skjedd før? Kommer det i tilknytning til mens?Anonymous poster hash: ecd97...814
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Det er ikke farlig, men det gjør vondt som du sier. Du kan prøve å smøre et tynt lag med sinksalve på etter du har vert på toalettet. Det kan hjelpe. Ellers, tar du noe mot forstoppelsen? Takk for svar. Det svir ikke, men det kjennes ut som krampetak i hele underlivet. Jeg bruker frukt og fiber, skulle ta dulcolax ikveld i tillegg, men har glemt esken på ferie i sommer, så må kjøpe ny imorgen.Anonymous poster hash: f8ba9...140
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Er du mann eller kvinne? Har dette skjedd før? Kommer det i tilknytning til mens?Anonymous poster hash: ecd97...814 Kvinne. Ikke blod før (kun bittelitt på et tørk, nå var det så det rant litt ned i do unnskyld detaljer!). Ikke i sammenheng med mens, da pleier jeg å ha mer normal avføring faktisk. Anonymous poster hash: f8ba9...140
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Kan være du har fått hæmorider, innvendig eller i ved åpningen utvendig pga. Obstipasjon. Anonymous poster hash: ecd97...814
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå