AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 I går begynte jeg å bli tett og få vondt i øret, og nå i kveld er det mer eller mindre uutholdelig..! Har aldri hatt øreverk før...! Prøvde å skylle det i dusjen i tilfelle det var ørevoks som skulle ut, men nå er det bare verre. Regner med det kanskje kan være en betennelse, men er dette noe jeg bør gå til lege med? Og er dette noe man kan gå til legevakt med (mtp at det er helg og fastlegen har fri..)? Anonymous poster hash: eb2c1...026
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Gjør det vondt når du bøyer deg fremover? Hvis det gjør det er det sinus ved øret som er tett. Hvis det ikke gjør vondt sitter det nok i mellomøret. Ring legevakta og hør med dem, og om du skal komme inn Anonymous poster hash: 1a92f...cf2
Aerah Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Gjør det vondt når du bøyer deg fremover? Hvis det gjør det er det sinus ved øret som er tett. Hvis det ikke gjør vondt sitter det nok i mellomøret. Ring legevakta og hør med dem, og om du skal komme inn Anonymous poster hash: 1a92f...cf2 Gjør veldig vondt når jeg bøyer meg fremover ja...! Hva vil det si at sinus er tett?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Gjør veldig vondt når jeg bøyer meg fremover ja...! Hva vil det si at sinus er tett? Sinuser er jo luftlommer i skallen. Du har seks stykker. To over panna, to ved nesen og to ved øre(ne). De kan bli tette av puss og bakterier (sinusitt) og ved bakteriell betennelse vil du trenge antibiotika. Ta kontakt med legevakt, du Lykke til Anonymous poster hash: 1a92f...cf2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Sinuser er jo luftlommer i skallen. Du har seks stykker. To over panna, to ved nesen og to ved øre(ne). De kan bli tette av puss og bakterier (sinusitt) og ved bakteriell betennelse vil du trenge antibiotika. Ta kontakt med legevakt, du Lykke til Anonymous poster hash: 1a92f...cf2 Tusen hjertelig! Har snakka med legevakt, og de ba meg komme med en gang. Ha en strålende fin fredagskveld! Anonymous poster hash: 0de00...97a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 23ba6...b63
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Tusen hjertelig! Har snakka med legevakt, og de ba meg komme med en gang. Ha en strålende fin fredagskveld! Anonymous poster hash: 0de00...97a Kan jeg spørre om hva de fant ut at det var? Jeg har selv slitt med smerter i ørene (begge to) i flere år, som de ikke finner ut av..... Anonymous poster hash: 5ea51...2b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå