AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hva er det du gjør, som for partneren til å skrike i senga? eller omvendt, hva gjør h*n med deg? Del dine beste sextips! Anonymous poster hash: c3d55...1f1
Erazor Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Kommunikasjon, åpenhet og ikke minst lekenhet er mitt aller beste tips. Mange er alt for redde til å si hva de faktisk liker. Noen vet ikke en gang hva de liker, for de har ikke utforsket og blitt kjent med sin egen kropp. Spør hva som kjennes godt, prøv forskjellige ting, lær hverandre å kjenne uten å tenke at noe er pinlig - da finner man gjerne ut de spesielle tingene som får akkurat din partner i ekstase. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 når hun tar meg på ballene rett før jeg kommer... Anonymous poster hash: c3d55...1f1
Gjest supernova_87 Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Åpenhet og nysgerrighet. At sexen ikke alltid trenger å være lidenskaplig og seriøs, noen ganger er det bare lek og morro. Det beste jeg vet er en som sier "Hmm, kanskje det?" istedenfor "Nei, æsj, det kommer jeg ikke til å like!".
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Vis at du har selvtillit, selv om du ikke har det Anonymous poster hash: 5ee7d...832
siwhel Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Åpenhet og nysgerrighet. At sexen ikke alltid trenger å være lidenskaplig og seriøs, noen ganger er det bare lek og morro. Det beste jeg vet er en som sier "Hmm, kanskje det?" istedenfor "Nei, æsj, det kommer jeg ikke til å like!". Bra skrevet.. åpen for nye ting er overhode ikke farlig. 1
studerende Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 (endret) Snakk åpent med partneren din. Jeg tror at dårlig kommunikasjon er kilden til de fleste samlivsproblemer (både i og utenfor senga) edit: Det i seg selv får henne kanskje ikke til å skrike, men det hjelper på. Endret 22. august 2014 av studerende 1
Gjest HarryDotter Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Å ville forsøke seg.......Så enkelt er det! "nei og æsj" burde nesten ikke eksistere når det dreier seg om sex.
Lita dame Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Å bli tatt liggende på magen mens han holder fast ene armen min bestemt på ryggen min, samtidig som han presser hodet mitt ned mot madrassen. Rått og dyrisk deilig. Ellers som nevnt; kommunikasjon og nysgjerrighet til å prøve (nye) ting. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Holder å se litt lekent på han, stryke han over rumpe og lekende dra han på rommet. Han er glad at jeg tar styringen i sengen Dytter han ned i senga og tar for meg, funker alltid Han er også glad i å snakke dirty
Tøytigern Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Del dine beste sextips! Anonymous poster hash: c3d55...1f1 Ha sex. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå