kaospåtobein Skrevet 26. november 2014 Forfatter #361 Del Skrevet 26. november 2014 Så fantastisk Hvordan reagerte mannen? Han var heeelt stille. Han fniste litt innimellom Så var han helt rar etterpå. Så tydelig at det gikk inn på han! Også kjempeglad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. november 2014 #362 Del Skrevet 26. november 2014 Jippiii for en perfekt liten baby Og mest sannsynligvis ei lita jente (Såklart, for det var jo det jeg tippa ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. november 2014 #363 Del Skrevet 26. november 2014 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 26. november 2014 #364 Del Skrevet 26. november 2014 Gratulerer med ei flott jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. november 2014 #365 Del Skrevet 26. november 2014 Så koselig! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. november 2014 Forfatter #366 Del Skrevet 26. november 2014 Tus3n takk er så lettet over at alt er bra. Og nå er det jo full rabalder nedi magen En aktiv krabat hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 27. november 2014 #367 Del Skrevet 27. november 2014 Ååh, gratulerer så mye med jente! Hihi, da tippet jeg feil! Velkommen i jenteklubben! Gjorde vel godt for samboeren din også tenker jeg, litt vanskeligere for dem å fatte hva som foregår der inne, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 28. november 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 28. november 2014 I går skulle jeg på julebord med jentene. MEN når jeg kom dit hadde de ordnet babyshower til meg! Det var veldig koselig Fikk masse fint til mini og god mat. Var også noen leker. Jeg har større mage enn min venninne som er snart 8 mnd på vei :O Også har jeg funnet ut at baby-middagsglass smaker æsj og alle smaker det samme Men det var veldig hyggelig da Og jeg fikk fin bleiekake de hadde laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 28. november 2014 #369 Del Skrevet 28. november 2014 I går skulle jeg på julebord med jentene. MEN når jeg kom dit hadde de ordnet babyshower til meg! Det var veldig koselig Fikk masse fint til mini og god mat. Var også noen leker. Jeg har større mage enn min venninne som er snart 8 mnd på vei :O Også har jeg funnet ut at baby-middagsglass smaker æsj og alle smaker det samme Men det var veldig hyggelig da Og jeg fikk fin bleiekake de hadde laget. Åh, så heldig du er! Kjempekoselig å få arrangert babyshower da! Haha, jeg syntes faktisk middagsglass er godt jeg. Selvfølgelig må det litt ekstra krydder til, men syntes det er veldig godt Spesielt lasagnen og Spaghetti Bolognesen er god.. mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. november 2014 #370 Del Skrevet 28. november 2014 Åååå så koslig! Håper virkelig at noen overasker meg! Tror egentlig ikke det for jeg pleier å være pådriveren til slikt Mannen liker middagsglassene:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 28. november 2014 #371 Del Skrevet 28. november 2014 Gratulerer med en jente Og så koselig med babyshower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. november 2014 #372 Del Skrevet 29. november 2014 Ååh, så gøy og koselig med babyshower Jeg håper litt at jeg blir overrasket med babyshower også .. Ei venninne av meg har sagt at hun skal arrangere en for meg, men jeg håper på å bli overrasket likevel Jeg syns det meste av babymat er godt jeg Så hvis lillemor ikke greier å fullføre porsjonene sine med grøt når hun skal begynne å spise det, så går det heeelt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 29. november 2014 Forfatter #373 Del Skrevet 29. november 2014 Ja det var kjempe koselig med babyshower. Bare det at de har tenkt på meg. Brydd seg med å bake kaker og kjøpe gaver. Fikk også hjemmeheklet bukse og tøffler (som ligner på uggs). Mye fint Nå er det pyntet til jul her og hjemmebakt brød er spist. Nam! Varmt, hjemmelaget brød med smør og syltetøy Og lille A sparker i magen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. november 2014 #374 Del Skrevet 29. november 2014 Så koselig med babyshower! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. november 2014 #375 Del Skrevet 30. november 2014 Så koselig med babyshower! Og ikke minst, så bra at alt står godt til inne i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #376 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå har mannen reist på jobb i igjen. Savner å ha han hjemme på kveldene i ukedagene, men må man jobbe langt unna så må man.. Uansett litt hardt å være alene alle dager unntatt helg. Men det er ikke lenge til jul og da får jeg ha en hjemme i 2 uker 20 uker i dag Og baby er sterk og aktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #377 Del Skrevet 1. desember 2014 Hurra for 20 uker og halveis Jobber mannen borte hver uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #378 Del Skrevet 1. desember 2014 Hurra for 20 uker og halveis Jobber mannen borte hver uke? Jepp.. og har gjort det i 1,5 år nå Blir nok en stund til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #379 Del Skrevet 1. desember 2014 Jepp.. og har gjort det i 1,5 år nå Blir nok en stund til også. Slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. desember 2014 #380 Del Skrevet 2. desember 2014 Kan jeg spørre hva han jobber med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå