Saraby Skrevet 4. november 2014 #261 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Mamma ringte og fortalte meg dette; Min søster på 17, som fortsatt bor hjemme hadde tatt med seg lillebror1 og lillebror2 på badet for kveldsstell. Lillebror1 er 3 år og verdens søteste, fineste lille skapning. Lillebror2 er 7 år og har fått med seg at det skjer ting i verden som ikke alltid har noe med han å gjøre. Tooo the point - Lillebror2 spør søster om hvordan dette med blomsten og bien henger sammen. Søster svarer litt kort at det er slik man lager barn osv. Lillebror2 spør igjen om ikke det involverer at det er noe "tiss mot tiss, eller tiss inni tiss". Søster bekrefter igjen litt kort at jo det er jo det.. Noen minutter og tannpusser senere utbryter lillebror2 "VENT NÅ LITT!" Ansiktet skifter fra forskrekket til *æsjamei fjes* "Men det betyr at! hihi.. Æææsj, Kaosmannen og kaos.. Tiss mot tiss. ÅNEI! KOM, DETTE MÅ VI SI TIL MAMMA!" Og jeg ler meg ihjel, kanskje fordi jeg klarer å se for meg akkurat hvordan dette så ut Edit: Likte spesielt delen med "Dette må vi si til mamma!" Edit2: Tenk deg gutten har juicy information å fortelle kameratene i morgen Endret 4. november 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. november 2014 Forfatter #262 Del Skrevet 4. november 2014 Edit: Likte spesielt delen med "Dette må vi si til mamma!" Edit2: Tenk deg gutten har juicy information å fortelle kameratene i morgen Hahaha, ja helt fantastisk! Gleder meg til det går opp for han hvordan han selv kom til verden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 4. november 2014 #263 Del Skrevet 4. november 2014 Hahahahaha gullkorn fra barn er noe ac det mest underholdene. Skal ikke skue hunden på håret nei, jammen er de smarte !!! Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. november 2014 Forfatter #264 Del Skrevet 4. november 2014 Ååh nå vet jeg at det er babyen jeg kjenner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. november 2014 #265 Del Skrevet 4. november 2014 Ååh nå vet jeg at det er babyen jeg kjenner Det er så koslig! Er en del bevegelse på kveldene her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #266 Del Skrevet 5. november 2014 Er jeg ikke her inne I alle dager.. vel! NÅ er jeg her! Du er treig med å melde din ankomst flere steder enn min dagbok, altså Heihei! I det siste har det ikke skjedd noe spennende. Men jeg tor jeg kjenner baby i magen. Har kjent noen dult/kiling nederst i magen. Akkurat som noen som legger en finger på magen min, bare på innsiden Kan det være baby tru.. Den siste uke har hjertelyden blitt mer og mer tydelig. Trenger ikke lete etter den mer, den kommer liksom med en gang kjempe høyt. Så tror baby har beveget seg litt opp fra bekkenet. Må heller ikke tisse like mye. Så nå føles alt veldig fint. Jeg er fortsatt bekymret for at den lille ikke lever. Men jeg hører jo hjertelyden hver gang. Skjerp deg kaos! 4 uker til oul Åååh, så koselig, sånn jeg syntes det kjentes ut i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #267 Del Skrevet 5. november 2014 Mamma ringte og fortalte meg dette; Min søster på 17, som fortsatt bor hjemme hadde tatt med seg lillebror1 og lillebror2 på badet for kveldsstell. Lillebror1 er 3 år og verdens søteste, fineste lille skapning. Lillebror2 er 7 år og har fått med seg at det skjer ting i verden som ikke alltid har noe med han å gjøre. Tooo the point - Lillebror2 spør søster om hvordan dette med blomsten og bien henger sammen. Søster svarer litt kort at det er slik man lager barn osv. Lillebror2 spør igjen om ikke det involverer at det er noe "tiss mot tiss, eller tiss inni tiss". Søster bekrefter igjen litt kort at jo det er jo det.. Noen minutter og tannpusser senere utbryter lillebror2 "VENT NÅ LITT!" Ansiktet skifter fra forskrekket til *æsjamei fjes* "Men det betyr at! hihi.. Æææsj, Kaosmannen og kaos.. Tiss mot tiss. ÅNEI! KOM, DETTE MÅ VI SI TIL MAMMA!" Og jeg ler meg ihjel, kanskje fordi jeg klarer å se for meg akkurat hvordan dette så ut HAHhhahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. november 2014 #268 Del Skrevet 5. november 2014 Du er treig med å melde din ankomst flere steder enn min dagbok, altså Det er jo SÅ mange dagbøker å holde styr på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 #269 Del Skrevet 5. november 2014 Så herlig med bevegelser Og: hellu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. november 2014 #270 Del Skrevet 5. november 2014 Haha, utrolig morsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. november 2014 Forfatter #271 Del Skrevet 6. november 2014 I natt drømte jeg at min slster og hennes venninne var på besøk. Men så drepte jeg plutselig begge to fordi de stjal mangoene mine... Eeh, hva skal man tro om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. november 2014 #272 Del Skrevet 6. november 2014 Haha syke drømmer ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 7. november 2014 Forfatter #273 Del Skrevet 7. november 2014 17 uker!! hvor blir tiden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. november 2014 #274 Del Skrevet 7. november 2014 Hurra for 17 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. november 2014 #275 Del Skrevet 7. november 2014 Wohoo, 17 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. november 2014 #276 Del Skrevet 7. november 2014 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2014 #277 Del Skrevet 7. november 2014 Gratulerer med 17 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. november 2014 Forfatter #278 Del Skrevet 8. november 2014 18 dager til oul. Nedtelling på mobilen, gleder og gruer meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. november 2014 #279 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg holder også på med nedtelling! Her er det 12 har også sånn gruglede følelse... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. november 2014 #280 Del Skrevet 8. november 2014 Åh, ikke lenge igjen Ifølge jordmor så var det både normalt og sunt å både grue og glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå