kaospåtobein Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #381 Del Skrevet 2. desember 2014 Kan jeg spørre hva han jobber med? Han er "bare" rørlegger. Men han jobber på store bygg i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. desember 2014 #382 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er da ikke bare:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #383 Del Skrevet 3. desember 2014 Nå har jeg akkufat kommet hjem fra bestemor. Hun fant desverre mannen sin død i dag. Så keg og mamma har vært hos henne i dag med litt mat og støtte. Hun er jo helt alene nå, så jeg tenker at det var greit at noen kom og bare var der. Skal tilbake igjen i morgen tidlig. Syns så synd på henne. Også rett før jul da.. Nå må jeg bare sove litt først, så trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. desember 2014 #384 Del Skrevet 3. desember 2014 Nå har jeg akkufat kommet hjem fra bestemor. Hun fant desverre mannen sin død i dag. Så keg og mamma har vært hos henne i dag med litt mat og støtte. Hun er jo helt alene nå, så jeg tenker at det var greit at noen kom og bare var der. Skal tilbake igjen i morgen tidlig. Syns så synd på henne. Også rett før jul da.. Nå må jeg bare sove litt først, så trøtt! Huff, så utrolig trist Hun er heldig som har familie som stiller opp, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 3. desember 2014 #385 Del Skrevet 3. desember 2014 Det var leit å høre Hun setter nok veldig stor pris på at dere er der for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 3. desember 2014 #386 Del Skrevet 3. desember 2014 Uff... Så utrolig leit! Godt at hun har dere nå i tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. desember 2014 #387 Del Skrevet 3. desember 2014 Huff så utrolig trist hun er heldig som har noen som bryr seg om henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #388 Del Skrevet 3. desember 2014 Takk jenter ♡ Syns det er fint å kunne være der for henne når det er tøft. Enda det ikke er så mye man kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. desember 2014 #389 Del Skrevet 3. desember 2014 Takk jenter ♡ Syns det er fint å kunne være der for henne når det er tøft. Enda det ikke er så mye man kan gjøre. Å være sammen er som regel mer enn nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #390 Del Skrevet 9. desember 2014 I dag hadde jeg jordmortime og samboer var med. Det var faktisk ganske koselig. Han skrev under på erkjennelse av farskap. Og når jordmor målte magen og sjekket fosterlyd sparket hun vilt inni der. Hun ville IKKE bli pirket på Symfysemålet (eller hva det heter) var nesten over det grønne feltet. Hva betyr det? Er magen min stor til å være 21 uker? Hva skjer hvis den er over det grønne feltet? Er ikke bekymret, bare lurer Lille vokser og koser seg hvertfall! Og vi skal på svangerskapskurs i begynnelsen av februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2014 #391 Del Skrevet 9. desember 2014 I dag hadde jeg jordmortime og samboer var med. Det var faktisk ganske koselig. Han skrev under på erkjennelse av farskap. Og når jordmor målte magen og sjekket fosterlyd sparket hun vilt inni der. Hun ville IKKE bli pirket på Symfysemålet (eller hva det heter) var nesten over det grønne feltet. Hva betyr det? Er magen min stor til å være 21 uker? Hva skjer hvis den er over det grønne feltet? Er ikke bekymret, bare lurer Lille vokser og koser seg hvertfall! Og vi skal på svangerskapskurs i begynnelsen av februar. Hihi her bar det slik igår på jordmortimen han sparket og snudde seg bort Det betyr ikke noe særlig annet enn at magen din nesten er større enn gjennomsnittet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #392 Del Skrevet 9. desember 2014 Hihi her bar det slik igår på jordmortimen han sparket og snudde seg bort Det betyr ikke noe særlig annet enn at magen din nesten er større enn gjennomsnittet:) Hihi, ja hun snudde seg også bort rampungen min blir litt forelska jeg Hun og magen vokser hvertfall. Over navlen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2014 #393 Del Skrevet 9. desember 2014 Hihi, ja hun snudde seg også bort rampungen min blir litt forelska jeg Hun og magen vokser hvertfall. Over navlen nå! Her også! første mål var midt på streken, andre mål i går var innenfor grønt område, men en del høyere enn første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 9. desember 2014 #394 Del Skrevet 9. desember 2014 I dag hadde jeg jordmortime og samboer var med. Det var faktisk ganske koselig. Han skrev under på erkjennelse av farskap. Og når jordmor målte magen og sjekket fosterlyd sparket hun vilt inni der. Hun ville IKKE bli pirket på Symfysemålet (eller hva det heter) var nesten over det grønne feltet. Hva betyr det? Er magen min stor til å være 21 uker? Hva skjer hvis den er over det grønne feltet? Er ikke bekymret, bare lurer Lille vokser og koser seg hvertfall! Og vi skal på svangerskapskurs i begynnelsen av februar. Var også på kontroll i dag hvor samboer var med, og han syntes det var spennende! Er så artig at jordmor kaller lille for "sjefen", hehe Her har symfysemålet vært på det grønne, men under den røde streken. Var på kontroll sist for to uker siden, og målte hele 3cm mer i dag! Herlig å se at hun vokser At du er over det grønne er helt sikkert normalt. Regner med jordmor hadde nevnt noe om det hvis noe var unormalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 #395 Del Skrevet 9. desember 2014 I dag hadde jeg jordmortime og samboer var med. Det var faktisk ganske koselig. Han skrev under på erkjennelse av farskap. Og når jordmor målte magen og sjekket fosterlyd sparket hun vilt inni der. Hun ville IKKE bli pirket på Symfysemålet (eller hva det heter) var nesten over det grønne feltet. Hva betyr det? Er magen min stor til å være 21 uker? Hva skjer hvis den er over det grønne feltet? Er ikke bekymret, bare lurer Lille vokser og koser seg hvertfall! Og vi skal på svangerskapskurs i begynnelsen av februar. Legen og jordmoren min måler forskjellig, så legen får meg til å ligge midt på den grønne streken, mens jm målte meg til over streken, men innenfor det grønne feltet. Jeg tror ikke det gjør noe om du ligger utenfor feltet heller, ettersom det kun er et felt som viser gjennomsnittet, men om du stiger i en avvikende graf i henhold til normalen vil jeg tro de følger det opp videre. Men dette er synsing utifra det jm svarte meg ang hennes måling vs legens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #396 Del Skrevet 9. desember 2014 Legen og jordmoren min måler forskjellig, så legen får meg til å ligge midt på den grønne streken, mens jm målte meg til over streken, men innenfor det grønne feltet. Jeg tror ikke det gjør noe om du ligger utenfor feltet heller, ettersom det kun er et felt som viser gjennomsnittet, men om du stiger i en avvikende graf i henhold til normalen vil jeg tro de følger det opp videre. Men dette er synsing utifra det jm svarte meg ang hennes måling vs legens Trodde det var en standard måte å måle på. I uke 15 var jeg under streken, men innenfor det grønne. Og nå var jeg over streken, så vidt innenfor det grønne. Men tenker at det ikke har noe å si. Kqn jo være det vokser litt i rykk og napp og at det er helt på streken neste kontroll Skal på ny glukosebelastning i januar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2014 #397 Del Skrevet 9. desember 2014 Trodde det var en standard måte å måle på. I uke 15 var jeg under streken, men innenfor det grønne. Og nå var jeg over streken, så vidt innenfor det grønne. Men tenker at det ikke har noe å si. Kqn jo være det vokser litt i rykk og napp og at det er helt på streken neste kontroll Skal på ny glukosebelastning i januar forresten Her målte også legen litt mindre enn JM, men JM bruker bedre tid på å finne fundus da. Så kanskje de er litt mer nøye? Åå. Håper den er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. desember 2014 #398 Del Skrevet 10. desember 2014 Godt å høre du hadde en fin jordmortime, med en liten sparkebebis Æsj, håper det går bra på glukosebelastninga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #399 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Vi har bestilt 3D Ultralyd 15. Januar Gleder meg så! Mamma skal få være med å se. I det siste så har "all" bekymring om at det skal gå galt eller at det er noe feil med meg eller babyen, forsvunnet! Jeg tror virkelig på at vi endelig skal få babyen vår denne gangen. Og jeg føler meg så bra. Jeg er så heldig som får oppleve den lille skapningen i magen min og all glede den allerede gir meg. Tror hun sparker meg noen ganger for å si "skjerp deg, mamma. Jeg er jo her jo! Slutt å vær så bekymra og vær heller glad". Og det er så godt å bare glede seg. Se frem til å møte vår lille og koser meg med sparkene i mens. Koser meg nå Endret 11. desember 2014 av kaospåtobein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #400 Del Skrevet 15. desember 2014 På fredag var vi i begravelse til mannen til bestemor. Det var en fin begravelse og godt å se at mange kom. Fint å se at bestemor blir tatt vare på i en vanskelig tid. Hun er også ganske opptatt av magen og lille inni der. Tror det er en positiv ting for også henne nå. Og det er jo veldig koselig Jeg gleder meg så mye til å få samboer hjem på torsdag. Juleferie i to uker! Ååh, det skal bli så godt å ha han hjemme litt. Også er jeg spent på hva vi får til jul. Om vi får noe til mini. Er så spent på hva andre syns at vi trenger eller skulle hatt Også blir det julefeiring hos svigers. (Gruer meg til det). Vi har ikke et godt forhold og jeg feirer der for første gang, bare for å være grei egentlig Julen handler om å gi, sant? Hvor/hvordan feirer dere jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå