Gå til innhold

Beste storby etter din mening?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Barcelona. Egentlig å delt første med Paris da begge byene har feminine kvinner, men Barcelona vinner på strender.

Er det alt du tenker på

Gjest Artistina
Skrevet

København på førsteplass ... Paris på andreplass.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er det alt du tenker på

Nei, men det er en ekstremt merkbar ting når en reiser ut fra Norge til land der kvinner ennå tør være kvinner.

Skrevet

Milano eller London. Med Sydney på andreplass ;)

Gjest Silverstream
Skrevet

Nei, men det er en ekstremt merkbar ting når en reiser ut fra Norge til land der kvinner ennå tør være kvinner.

Da er jeg glad for at jeg ikke kjenner deg og må gå på ferie med deg, det hadde blitt skikkelig kjedelig å velge storby ut fra hvor kvinnene bruker mest tid på badet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da er jeg glad for at jeg ikke kjenner deg og må gå på ferie med deg, det hadde blitt skikkelig kjedelig å velge storby ut fra hvor kvinnene bruker mest tid på badet.

Det er jo ikke verre en at du er mer interessant som person og kvinne en andre kvinner... Men, det krever jo sin kvinne da.

• Liker 1
Skrevet

Er i grunnen ikke noe særlig fan av storbyer jeg. Om Roma kan kalles storby likte jeg med desidert best der. NY liker jeg absolutt ikke. Skittent, stygt og lukter piss

Anonymous poster hash: 0b2b8...852

Skrevet

Berlin synes byen har alt for en storbytur(pluss rimelig hotell) samtidig som den er i nærheten av Norge så reisetiden blir grei.

Men fint med barcelona også med tanke på strender.

Anonymous poster hash: 0c348...a61
Skrevet

Vanskelig å velge bare én, så jeg kjører på med topp tre.

1. London

2. Barcelona

3. Roma

4. New York

Okei... Topp fire da :fnise:

Skrevet

NY :Nikke:

Ikke gammel, altså? ;)

Skrevet

Hva mener du?

Jeg bare tøyser. :) Jeg har lyst til å dra til NY selv, virker som en kul by. :)

Skrevet

Min favoritt er Barcelona. Mangler ingenting av verken shopping, historie, sol eller fotball! Dessuten er det billig å fly dit, så prøver å ta meg en tur dit minst annenhvert år.

Anonymous poster hash: 6138e...245
Skrevet

London :) -noe med stemningen der som appelerer veldig til meg :)

Anonymous poster hash: 6dbcc...a27

Skrevet

Praha og Roma er oppskrytt. Paris synes jeg er oppskrytt møkkaby.

Vil anbefale Barcelona om det er europeiske byer som er aktuelt. Barcelona har alt. Om du vil lenger så anbefaler jeg Los Angeles og Singapore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...