Gå til innhold

Vente, vente, vente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan man vente? Og hva skal man gjøre på når man sitter her og venter?

På tirsdag sendte jeg flørten en melding om han ville komme på middag til helgen. Ja det ville han gjerne og sa det var koselig å få invitasjon. Torsdag sendte jeg en melding og spurte om når sånn ca det passet han. Da virket han først litt stressa pga jobb (han jobber ekstremt mye), men påpekte at hele helgen var åpen og at han skulle gi beskjed når han kom (ikke om). Regnet med å få en melding i dag, men ikke hørt noe :( så jeg sendte en melding klokken fire (i håp om at han var ferdig på jobb da). Nå har det gått to og en halv time og jeg har ennå ikke hørt noe :(

Jeg har alltid trodd at han er en mann av sine ord. At han har såpass verdighet at han gjør som han sier. Men igjen så er jeg redd jeg kan ha virket masete på han, og han har fått hetta.

Så da sitter jeg her da... og aner ikke om jeg skal ta meg litt mat så lenge. Om jeg skal grine eller om jeg skal fortsette å håpe... er bare sliten og lei meg nå :(

Vi er i 30-årene btw.



Anonymous poster hash: c2a18...987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde jo i utgangspunktet satt et klokkeslett siden han sa at hele helgen var åpen. Han forventer nok ikke middagsservering i dag på så kort varsel. Senk skuldrene og send ham en mld i morgen tidlig med et klokkeslett for middag. Da har du hele formiddagen på å forberede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje han sov, siden han ikke svarte. Men han var nylig pålogget FB :(

Jeg ville ikke sette et klokkeslett siden han hadde litt å ordne på i dag. Jeg ville gi han frihet til å bestemme det som passet han best selv.



Anonymous poster hash: c2a18...987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Avtalen var i dag på fredag. Det var det vi avtale når jeg sendte invitasjonen tirsdag.



Anonymous poster hash: c2a18...987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel neppe interessert siden han ikke svarer deg.



Anonymous poster hash: cc174...289
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ordnet seg ;) missforståelse på gang her bare.



Anonymous poster hash: c2a18...987
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt ordnet seg ;) missforståelse på gang her bare.

Anonymous poster hash: c2a18...987

Så bra. :)

Anonymous poster hash: d1dc1...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutale fakta

Dette er ikke mannen i dit liv, finn deg en som verdsetter deg og som møter deg, når ting starter så skjevt fra start er det dømt..

When a man is willing to take a bullet for you, you know it`s the right guy

Dr.love

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutale fakta

Dette er ikke mannen i dit liv, finn deg en som verdsetter deg og som møter deg, når ting starter så skjevt fra start er det dømt..

When a man is willing to take a bullet for you, you know it`s the right guy

Dr.love

Det ligger mye mer bak her. Alt er på stell ;)

Anonymous poster hash: c2a18...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger mye mer bak her. Alt er på stell ;)

Anonymous poster hash: c2a18...987

Så bra... Si ifra hvordan det går da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutale fakta

Dette er ikke mannen i dit liv, finn deg en som verdsetter deg og som møter deg, når ting starter så skjevt fra start er det dømt..

When a man is willing to take a bullet for you, you know it`s the right guy

Dr.love

Uenig! Dette handler nok mer om passivitet fra kvinnens side i tillegg til litt paranoia.. Det er ikke alltid slik at menn ikke viser interesse bare fordi de ikke tar initativ hele tiden. Og som vi ser så ordnet det seg.

TS: Vi kvinner har en tendens til å gi ekstremt masse av oss selv, når vi treffer noen vi liker. Vi tror at de vil like oss mer hvis vi gjør alt vi kan for å stelle for dem og vise dem hvordan vi vil ta vare på dem. Men de ønsker seg ikke en ny mamma, de ønsker seg en sexy kvinne som de kan tilbringe tid med og respektere. Lov meg at du aldri sitter å venter igjen! La han få se at du også har et liv og lager planer når du ikke har planlagt noe med han.

Vi beholder ikke en mann ved å gjøre han avhengig av det vi kan gi han av oppmerksomhet, sex, osv osv.. vi beholder en mann ved å la han få se hvilket verdifullt liv vi også har uten han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! Dette handler nok mer om passivitet fra kvinnens side i tillegg til litt paranoia.. Det er ikke alltid slik at menn ikke viser interesse bare fordi de ikke tar initativ hele tiden. Og som vi ser så ordnet det seg.

TS: Vi kvinner har en tendens til å gi ekstremt masse av oss selv, når vi treffer noen vi liker. Vi tror at de vil like oss mer hvis vi gjør alt vi kan for å stelle for dem og vise dem hvordan vi vil ta vare på dem. Men de ønsker seg ikke en ny mamma, de ønsker seg en sexy kvinne som de kan tilbringe tid med og respektere. Lov meg at du aldri sitter å venter igjen! La han få se at du også har et liv og lager planer når du ikke har planlagt noe med han.

Vi beholder ikke en mann ved å gjøre han avhengig av det vi kan gi han av oppmerksomhet, sex, osv osv.. vi beholder en mann ved å la han få se hvilket verdifullt liv vi også har uten han.

''passivitet fra kvinnens side i tillegg til litt paranoia'' hun virker da ganske på og han ikke så veldig på ?

Mulig jeg er veldig på og at det kan være min akilleshæl, men en mann som er intresert i en jente pleier vell å spikre slike avtaler og være rimelig kjapp på å svare.......

Alle er forskjellig og det er selvfølgelig vanskelig å vite utfra en liten tekst, jeg er spent på oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''passivitet fra kvinnens side i tillegg til litt paranoia'' hun virker da ganske på og han ikke så veldig på ?

Mulig jeg er veldig på og at det kan være min akilleshæl, men en mann som er intresert i en jente pleier vell å spikre slike avtaler og være rimelig kjapp på å svare.......

Alle er forskjellig og det er selvfølgelig vanskelig å vite utfra en liten tekst, jeg er spent på oppdateringen.

Passivitet med tanke på å sette konkrete planer med tid og sted, og ikke bare sitte å vente på at han skal komme med bekreftelse på at han fortsatt har lyst.

Ja alle er forskjellige og det er vanskelig å vite utifra en liten teks, så derfor er det viktig å være forsiktig med å bruke "he's just not into you" kortet, selv om jeg forstår hvorfor du gjør det, når du tar utgangspunkt i deg selv.

jeg tenker at han nok fortsatt ikke er helt "der" som kanskje TS er, men at han absolutt er interessert. Om interessen opprettholdes, økes eller avtar handler om hva som skjer videre fra hans side og hvordan TS spiller kortene sine.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som han jeg dater for tiden..

Anonymous poster hash: e02d6...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passivitet med tanke på å sette konkrete planer med tid og sted, og ikke bare sitte å vente på at han skal komme med bekreftelse på at han fortsatt har lyst.

Ja alle er forskjellige og det er vanskelig å vite utifra en liten teks, så derfor er det viktig å være forsiktig med å bruke "he's just not into you" kortet, selv om jeg forstår hvorfor du gjør det, når du tar utgangspunkt i deg selv.

jeg tenker at han nok fortsatt ikke er helt "der" som kanskje TS er, men at han absolutt er interessert. Om interessen opprettholdes, økes eller avtar handler om hva som skjer videre fra hans side og hvordan TS spiller kortene sine.. :)

utdyp med å spille kortene riktig daaa!!!

Anonymous poster hash: c0030...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdyp med å spille kortene riktig daaa!!!

Anonymous poster hash: c0030...42b

Selvfølgelig kan jeg det! :) Med å spille kortene riktig mener jeg å bruke tiden på å vise hvem hun er og hvilken verdi hun har, kontra å bruke tiden på å prøve å gjøre det hun tror han vil like og sette pris på, og ha handlinger ut i fra hans premisser og det hun tenker han ønsker at hun skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...