Gå til innhold

Hva vil han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en herlig fyr på tinder for ett halvt år siden, og vi har pratet sammen hver dag siden. Vi bodde 150mil borte fra hverandre, men gjennom den ene jobbreisen hans, fikk vi møttes. Det nådde så aboslutt opp til forventingene, og jeg følte vi var et kjærestepar den uken jeg fikk med han. Vi hadde også sex første kvelden, da han spurte meg flere ganger om jeg ville.

Etterpå har vi bare fått mer kontakt, og flere av vennene hans vet om meg. Om de kjenner meg som "tinderjenta jeg puler" eller "kjæresten" er jeg da veldig usikker på.

Han skriver ofta att han savner meg, å sender meg alltid nattameldinger. Vi skal snart sees igjen, også en jobbreise, og da har han sagt flere ganger at han gleder seg til å ha sex med meg.

Så, hva tenker dere? jeg vet at jeg kan spør han, men utrolig flaut å bli avist om jeg bare er en pulekompis for han.

begge er forresten 20år!



Anonymous poster hash: 2cec9...5b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som han er interessert, men hvorfor ikke spørre han neste gang dere skal møtest? forstår at det kan bli litt rart over nett..



Anonymous poster hash: 2cec9...5b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke du skal bekymre deg. Selv om han sier at han gleder seg til å ha sex med deg så er det normalt å ha hovedfokus på når man er 20 år! Han hadde ikke snakket med deg hver dag hvis du bare var ei han ville ha sex med en gang i blant. Så bare nyt følelsene og gled deg til å ha sex med han du også!



Anonymous poster hash: 614ea...be0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...