Gå til innhold

jobb og seksuelle overgrep

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Håper noen kan hjelpe meg, føler jeg erlitt fastlåst. Er blitt utsatt for misbruk tidlig i tenårene, og har bearbeidet mye til psykolog i noen år nå. Jeg sliter litt med å finne en jobb, men nå er det en stilling ledig som jeg synes virker interessant. Problemet er bare at broren til overgriper jobber der. Og han er jo hater deg oppførsel. ....spørsmålet er om jeg klarer dette, for det kan hende at jeg må samarbeide av og til med dem....fordet omdet er en stor bedrift. Blant annet sitte i samme matpauserom...klarer jeg dette, skal jeg heve meg over det å prøve å ikke bli påvirka.? Er dette en idiotisk ide? Dette blir jo en påminnelse hver dag om det grusomme som skjedde for noen år siden?

Anonymous poster hash: 4ee6a...726

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Hei. Håper noen kan hjelpe meg, føler jeg erlitt fastlåst. Er blitt utsatt for misbruk tidlig i tenårene, og har bearbeidet mye til psykolog i noen år nå. Jeg sliter litt med å finne en jobb, men nå er det en stilling ledig som jeg synes virker interessant. Problemet er bare at broren til overgriper jobber der. Og han er jo hater deg oppførsel. ....spørsmålet er om jeg klarer dette, for det kan hende at jeg må samarbeide av og til med dem....fordet omdet er en stor bedrift. Blant annet sitte i samme matpauserom...klarer jeg dette, skal jeg heve meg over det å prøve å ikke bli påvirka.? Er dette en idiotisk ide? Dette blir jo en påminnelse hver dag om det grusomme som skjedde for noen år siden?

Anonymous poster hash: 4ee6a...726

Jeg vet at dette sikker ikke er det svaret du ønsker,men den eneste som kan svare på dette er deg selv. Ingen her kan vite hvor langt du har kommet i prossesen på å bearbeidet det som har skjedd,og om du er sterk nok til psyisk til å omgås han. Men det jeg kan si er at hvis du er redd for at dette skal retraumatisere deg så er det nok en dårlig ide.

Skrevet

Jeg jobber i en bedrift hvor jeg av og til kan møte på min overgriper for 17 år siden. Jeg gjør mitt ytterste for å ikke møte ham. Sømfører turnusplaner og kurs. Går hele tiden på nåler. Hendelsen er ikke bearbeidet fordi jeg har vært for psykisk ustabil. Sist jeg møtte ham havnet jeg i koma og respirator etter tablettinntak og hudtransplantasjon pga. selvskade.<br /><br />Tenk deg godt om.

Anonymous poster hash: a46ed...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...