Gå til innhold

Hvilken klesstil har du? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke basert på kjønn: Hva slags klesstil har du?

Fortell litt om den :)

NB. Selvsagt er det fint å diskutere hverandres klesstil, men her ønsker jeg at folk husker på høflighet. Åpner denne tråden i håp om å se forskjellige stiler, ikke den samme igjen og igjen. At vi er forskjellig skaper en flott hverdag med nyanser :) Så vennligst ikke halshugg hverandres klesstil, da kan man jo åpne en ny tråd for slikt! :)



Anonymous poster hash: 7390a...bfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Jeg bruker mye pasteller og lyse farger siden jeg er ganske blek, og feks rødt og knalle farger får meg til å se dobbelt så blek ut. Jeg bruker også mye bluser, cardigans og skjorter - ofte bluser eller skjorter under en genser hvor kragen synes utenpå genseren. Jeg er glad i farger, men bruker for det meste bare en farge i ett antrekk og eier ikke mye grå og svarte klær. Jeg er opptatt av å kle meg pent, for da føler jeg meg mye bedre. Liker det også enkelt, og skiller meg ikke mye ut. Går ikke ut av huset i joggebukse, hettegenser og lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg har en stil, jeg. Kler meg i alt mulig. :ler:

Som regel er den kanskje litt "rocka" (hater det uttrykket, men). Skal forsøke å lage en collage som oppsummerer meg. Brb.

Edit; sånn ca sånn her.

image.png

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiphophippie :laugh: Mye streetwear og sneakers. Men jeg kan ha bohemske hippi innslag innimellom, og er også noe minimalistisk tidvis. Jeg er f.eks ikke glad i masse farger og mønstre. Jeg liker rene enkle plagg men fine snitt og stoff.

Syns noe av det enkleste og fineste er et par kule sneakers, denim bukse og singlet/t-skjorte med fint snitt i hvitt, svart eller grå nyeanse.

Men selv om dette er tre veldig forskjellige stiler så liker jeg å kombinere det. Ellers er jeg noe "guttete", jeg bruker sjeldent høye hæler og kjoler eller pynte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klassisk, men med en personlig vri.

Jeg går heller aldri ut døren i joggebukse eller lignende, med mindre, så klart, jeg skal ut for å jogge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig :P går mye i jeans, brunt, svart, grått og hvitt. Skulle ønske jeg hadde vært tøff nok til å pynte meg litt med kjoler og skjørt, og farger i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig :P går mye i jeans, brunt, svart, grått og hvitt. Skulle ønske jeg hadde vært tøff nok til å pynte meg litt med kjoler og skjørt, og farger i hverdagen :)

Er bare å prøve det vel? Jeg turte det heller ikke før, men har nå prøvd og etter overgangen nå går det veldig fint. Føler meg bedre enn ever faktisk og har bare fått komplimenter av venninnen min. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Ganske casual. Bruker sorte jeans (stonewashed, hullete eller helt sorte), dr martens, svarte eller røde converse, skinnjakker, olavest, olajakker, skinnvest, tskjorter (svarte eller grå som oftest, gjerne band-tskjorter eller fan-tshirts) rutete skjorter, eller denimskjorter.

Har som regel et par briller på nesa og røde, eller sorte negler!

Bruker mest mørkegrått, sort og rød, og mørke farger, men også litt hvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg vil ikke si at jeg har en helt definert stil. Jeg er litt imot å hele tiden tenke at "det er ikke min stil", for da får man liksom ikke prøvd noe nytt, som kanskje også ser bra ut. Men jeg har selvsagt plagg jeg liker bedre enn andre. Og jeg liker å være pyntet. Før var jeg veldig glad i Blair Waldorf-stilen, som jeg også liker nå, men jeg har også begynt å tørre å bruke andre plagg, men jeg liker fortsatt å være pyntet. Kjøpte faktisk birkenstock-sandaler i sommer, det er jo ikke akkurat Blair. Men jeg tar den ikke helt ut likevel. Generelt kan man si at jeg liker det litt enkelt. Jeg går sjelden i plagg med trykk på, men heller litt mer elegante detaljer. Plaggene/tingene jeg er mest glad i i klesskapet mitt, er:

- et par sorte, enkle pumps. Kan brukes til alt

- et stort leopardskjerf i kashmir og silke

- et burgunderrødt ullskjerf

- en marineblå ullkåpe

- en sort enkel kjole

- en lang, grå cardigan

- en kort, vinrød cardigan

- en grønn paljettkjole

- et par store cateye solbriller. synes de er utrolig mye mer feminine enn feks pilotpriller

- noen enkle armbånd med pene motiver

- en sort og hvitstripete topp i ull

- sort, tettsittende blondekjole

+ alle veskene mine. vesker er min store lidenskap, og jeg er like glad i alle sammen, og bruker dem like mye.

I Norge handler jeg mest på Zara, Mango, Høyer, Acne og litt på H&M. Men jeg shopper ikke så ofte, jeg investerer heller i dyrere plagg litt oftere, da jeg ofte blir mer fornøyd på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva stilen min kan kalles, men dette er veldig typisk meg:

- Sorte jeans/tights eller litt bagge bukser med diverse mønstre (leopard, ruter, blomster osv, sånn som det er/har vært mye av i butikkene nå)

- Bluser i diverse mønstre/ruter, eller med blomster, gjerne med blonder. Holder meg stort sett til nøytrale farger som sort, hvitt, grå og beige, men liker også at de har innslag av knæsje farger som gul/oransje osv

- Litt baggy jakke, eller en søt kåpe (da holder jeg meg også stort sett til hvit, sort eller grå, eller mørk blå. Men liker også at de har litt spreke farger :P

Alt i alt: holder meg stort sett til sort, hvitt og grått med innslag av noe i en knæsj farge som spriter opp!

Her: b3pUYXdI.jpeg

Endret av Antique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har noe som kan defineres som en stil en gang:\ Jeg vet hva jeg liker og ikke liker, dessverre er det ikke alltid at det lar seg kombinere(etter min smak da). Neppe et bra tegn:P Men går mye i enkle skjørt og kjoler, v-halsgensere, bluser, kåper, skinnjakker, trenchcoat, litt jeans og ankelboots. Og alt for mye sportsklær :fnise: Ikke glad i mønster(særlig blomster og dyreprint), friller, frynser og anna dilldall.



Anonymous poster hash: 07b5b...c60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk_Molly

Jeg er veldig glad i den preppy stilen. Går mye i kjoler og skjørt, skjorter, collars, ridestøvler, blazere, blonder, striper og ruter. Jeg liker å kle meg pent, kanskje litt for pyntet for noen sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer meg fra en annen tråd

av og til er jeg rockabilly inspirert med kjoler og accessories fra Hell Bunny f.eks, enkelte dager er det den sportye siden av meg som kommer frem, så er jeg litt bohemsk, den neste dagen er det knall farger på tapeten..

I det store og det hele jeg har vel ikke en stil

Her er et par eksempler fra garderoben:

ff622d9a3bfa6ed553594d322f7b3be7.jpg

fc9ccf28eba0c1390569fd143f7f1ab7.jpg

67fe47aa15fe2fb991fd54380cb51122.jpg

310508cee77285d6a188ebe1c7e4a973.jpg

5ca43a850eadbe3658b2e22e7355eaf0.jpg

65e69122054cbdbcf601976791772eef.jpg

6c3878f43cb3e00820735b3b00b16362.jpg

3156e520299fadd90ebff8fa19f15585.jpg

ddfebf536550e53636992cac7b712413.jpg

3f2c34fcfeda0debf4991537e9713fce.jpg

fc9468b99df6ecca3680bce8092bc9be.jpg

0eca6cab23455df16274b53d07859c15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siterer meg fra en annen tråd

av og til er jeg rockabilly inspirert med kjoler og accessories fra Hell Bunny f.eks, enkelte dager er det den sportye siden av meg som kommer frem, så er jeg litt bohemsk, den neste dagen er det knall farger på tapeten..

I det store og det hele jeg har vel ikke en stil

Her er et par eksempler fra garderoben:

Hahah, jeg er også sånn. Ser ut til at vi har ganske lik stil ut fra antrekkene du postet, selv om jeg kanskje går i plainere antrekk oftere enn deg. Thumbs up, uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, jeg er også sånn. Ser ut til at vi har ganske lik stil ut fra antrekkene du postet, selv om jeg kanskje går i plainere antrekk oftere enn deg. Thumbs up, uansett! :)

Hee Hee morsomt, for jeg har sett et par antrekk av deg i hva har du på deg nå (?) tråden og har sett mye stilig fra ditt klesskap. Du har en god stil om jeg får si det slik..

Ja jeg er litt vill og galen i stilen og det går i alle retninger men det er litt gøyalt å være litt kreativ og leken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Lagde en kollasj av et "typisk" antrekk. Elsker å gå i skjørt og kjoler. Og svart og rødt er såklart favorittfargene :) Går gjerne i kjoler og skjørt selv på vinteren, bare med strømpebukse

c600x772.jpg
Endret av earthquake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...