Gå til innhold

Ånei, mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ånei, mensen kommer nå, og jeg får besøk av en fyr jeg driver med i helgen. Faen. Noe jeg kan gjøre for å stoppe dette? Jeg går på p-piller

Anonymous poster hash: c1154...adf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: b55cd...7aa
Skrevet

Tror du kan ta p-piller ja, men er ikke sikker.

Skrevet

Du kan hoppe over mensen når du gå på p-piller. Bare la være å ta sukkerpillene, og hopp rett til neste brett.

Skrevet

Dere kan jo gjøre mye annet sammen, enn penetrerende sex? Hva med å gi ham en god blowjob? Gutter setter pris på jenter som gønner på uten å alltid forvente noe tilbake.

Lykke til med daten:)

Anonymous poster hash: 5adfc...88d
  • Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Tror du kan ta p-piller ja, men er ikke sikker.

eeh nei?

mensen har jo begynt og det er ikke noe å gjøre for å stoppe det. da måtte ho satt i gang prossessen tidligere og det er også indivinduelt fra piller til piller. noen vil du få en liten blødning av uansett.

ts: 2 late!

Gjest krokodillen
Skrevet

Du kan hoppe over mensen når du gå på p-piller. Bare la være å ta sukkerpillene, og hopp rett til neste brett.

nei, det kommer ann på hva slags p-piller du tar.

de jeg hadde før var sånn.

de jeg har nå er ikke sånn.

Skrevet

Ånei, mensen kommer nå, og jeg får besøk av en fyr jeg driver med i helgen. Faen. Noe jeg kan gjøre for å stoppe dette? Jeg går på p-piller

Er det kun et seksuelt forhold?

Skrevet (endret)

Kan vel ha sex fordi om du har mensen?

Endret av Sola de
Skrevet

eeh nei?

mensen har jo begynt og det er ikke noe å gjøre for å stoppe det. da måtte ho satt i gang prossessen tidligere og det er også indivinduelt fra piller til piller. noen vil du få en liten blødning av uansett.

ts: 2 late!

Hun skriver jo "mensen kommer nå". Betyr vel at hun vet den er på vei.

Mange p-piller som er sånn at du bare kan fortsette på neste brett (evt. hoppe over sukkerpillene og gå rett på det neste), og så utsetter man mensen på den måten.

Har TS derimot begynt å blø, så er det nok for sent. Men ikke for sent til å kjøre brannbil. :opplyser:

Skrevet

Ts her.

Jeg har fått nye p-piller. På de gamle p-pillene var det ikke sukkerpiller, så jeg blingsa og trodde at det ikke var det på de nye heller. Nei, dette er ikke kun et seksuelt forhold :P Men vi er i startfasen, og har selvfølgelig sex :P Blodet renner heldigvis ikke enda, jeg ser det bare når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Men kjipt uansett.

Gjest krokodillen
Skrevet

Hun skriver jo "mensen kommer nå". Betyr vel at hun vet den er på vei.

Mange p-piller som er sånn at du bare kan fortsette på neste brett (evt. hoppe over sukkerpillene og gå rett på det neste), og så utsetter man mensen på den måten.

Har TS derimot begynt å blø, så er det nok for sent. Men ikke for sent til å kjøre brannbil. :opplyser:

Mange piller men ikke alle. Jeg må kun ta de hivte om jeg vil utsette mensen. Kan utsette så lenge jeg vil men blir dyrt i lengdasiden det kun er 9 hvite piller per brett

Gjest daisydaisy
Skrevet

Ts her.

Jeg har fått nye p-piller. På de gamle p-pillene var det ikke sukkerpiller, så jeg blingsa og trodde at det ikke var det på de nye heller. Nei, dette er ikke kun et seksuelt forhold :P Men vi er i startfasen, og har selvfølgelig sex :P Blodet renner heldigvis ikke enda, jeg ser det bare når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Men kjipt uansett.

Da får dere enten ha blodig sex eller finne på noe annet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...