Gå til innhold

Sex med manboobs?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jenter, kunne dere hatt sex med noen som har manboobs uten å miste lysten helt? Da mener jeg ikke muskelboobs, men sånne fettklumper som henger og er større enn deres egne.



Anonymous poster hash: d3a02...fc9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeesj

Kunne dere menn hatt sex med en kvinne med en fyldig hårete brystkasse?

Men om han var en veldig pen transe med silikon, som ellers så ut som dame, så ja. Kanskje.

Anonymous poster hash: 7ea10...a19

Skrevet

Eksen min var lubben, og han hadde litt manboobs. Det ødela ikke så mye for oss i mellom, men det plagde meg når venninner spurte om hvordan det er å være med en som er "feit".

  • Liker 3
Skrevet

Større enn mine egne ville blitt et problem, men man boobs kan være skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG deilige. :wow: Kjæresten min har sikkert en A-cup hvis man skulle gitt ham en cup ..

  • Liker 1
Skrevet

SKIKKELIGE manboobs er ikke hot, men min kjæreste har a-cup om man kan se det på den måten :P og "brusvom" (isteden for ølvom) som han liker å kalle det :P plager meg ikke i det hele tatt, han er verdens beste klemmer og verdens beste å ligge å kose på ;)



Anonymous poster hash: 1a838...636
  • Liker 1
Skrevet

Ikke så store som de i linken øverst. Men bittelitt går nok helt sikkert fint:)



Anonymous poster hash: 265f7...31f
  • Liker 1
Skrevet

Større enn mine egne ville blitt et problem, men man boobs kan være skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG deilige. :wow: Kjæresten min har sikkert en A-cup hvis man skulle gitt ham en cup ..

hva heter animefiguren som du har som avatar? Hater anime, men hun var faktisk kjempesøt

Anonymous poster hash: d3a02...fc9

Skrevet

hva heter animefiguren som du har som avatar? Hater anime, men hun var faktisk kjempesøt

Anonymous poster hash: d3a02...fc9

skal du nappe litt nå

Anonymous poster hash: fac09...bdf

Gjest Heartbeat
Skrevet

Større enn mine skal godt gjøres :laugh:

Men litt mannepupper gjør ikke noe :)

Skrevet

skal du nappe litt nå

Anonymous poster hash: fac09...bdf

😝

Anonymous poster hash: 31fbc...c9e

Skrevet

Så lenge mannen har en flott personlighet så, no problem.



Anonymous poster hash: ab242...389
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har c/d cup, så det hadde ikke vært aktuelt nei. Det hadde tydet på ekstrem overvekt.



Anonymous poster hash: 6afe3...4bd
Gjest supernova_87
Skrevet

Større enn mine egne ville blitt et problem, men man boobs kan være skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG deilige. :wow: Kjæresten min har sikkert en A-cup hvis man skulle gitt ham en cup ..

Hvordan synes du de er deilige?

Gjest Stining
Skrevet

Jaja, mannen min har fuglebryst, er det bedre da? :fnise:

Skrevet

Ja det hadde blitt et problem for meg!

Det er like ille som en liten penis. Det er min mening bare da.

Menn skal være maskuline og vel trente.



Anonymous poster hash: cd781...a73
Skrevet (endret)

-

Endret av esmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...