Gjest Gunfreak Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 http://www.dnbeiendom.no/Templates/ObjectView.aspx?objectid=20414215 Jeg og dama skal flytte sammen etter nyttår en gang(så dette huset er sikkert solgt da) Men har lyst på et hus som er ca. likt. Vi trenger litt plass, vi har mye saker begge to jeg har hobbier som tar en del plass, hun/vi holder på med hunder, så vi har vel 6 eller 7 hunder når tiden for å flytte kommer, så vi trenger en tomt som er stor nok til et brukbar hundegår, Men også litt skjermet så vi ikke plager naboer når hunder lager lyd. Barn er også en mulighet om ikke så alt alt for lenge, så vi trenger plass til minst en unge. Vi har valgt østfold da de fleste steder er innen en time fra Oslo så vi er nære min famile og jobbmuligheter, enten da i Oslo eller Østfold
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Du får kjøpe det, da. Anonymous poster hash: 3995a...fd1 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Evt. hederlig og ærlig stjele det. Anonymous poster hash: b7210...735
Musaleem Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Det var jo ikke akkurat et særegent hus med sjel, så du finner garantert noe lignende på nyåret. 2
Pinkee Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Ingen mulighet for at dere klarer å kjøpe det nå, selv om dere ikke skal flytte sammen enda? Eller kan en av dere allerede begynne å flytte inn? Og 3 måneder er vel normal overtagelsestid? Så kjøper dere nå, med overtagelse 1.des feks, så har dere en måned til evnt endringer. Men, jeg aner ikke hvor enkelt det er å finne usjenerte hus i Østfold da.
Gjest Evans Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Bare husk å ta bort det rosa bildet med "Love" om det mot formodning skulle følge med Men er det uteplass nok til dere + 7 hunder? Slike hus som dette tror jeg det er mange av, så om det skulle bli solgt så finner dere nok et nytt et som ligner
SiMa Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Bare husk å ta bort det rosa bildet med "Love" om det mot formodning skulle følge med Men er det uteplass nok til dere + 7 hunder? Slike hus som dette tror jeg det er mange av, så om det skulle bli solgt så finner dere nok et nytt et som ligner Og hjertene.
Gjest Badabing Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Dere kan jo også utvide mot Akershus, Oppland og Hedmark? Dere finner mange litt landlige steder en time fra Oslo. Jeg ville nok ikke bodd så tett på folk med 7 hunder. Dere finner sikkert en eiendom som ikke ligger på et felt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå