AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Del Skrevet 21. august 2014 Er forferdelig nysgjerrig. Anonymous poster hash: 53b2a...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 21. august 2014 #2 Del Skrevet 21. august 2014 Mange typer rosablogger da. Jeg er ikke interessert i å lese om hverdagen til folk, bare for å vise frem manikyren og designerveskene sine. F.eks. blogger som FF, Andrea Badendyck, TCMN etc. Absolutt ikke noe galt i det, men det er for meg dørgende kjedelig. Men, jeg leser rosablogger av typen rene sminke/hår/hud blogger. Fordi jeg er interessert i temaene og finner ofte tips hos disse bloggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Contempt Skrevet 21. august 2014 #3 Del Skrevet 21. august 2014 Må først si at jeg leser svært få "rosablogger", da mange av dem rett og slett byr meg imot, men de jeg følger gir meg noe tilbake når jeg leser. Hovedgrunnen til at jeg leser slike blogger, er for å få tips innen flere temaer, som f.eks. oppskrifter, sminke, interiør, mote osv. For det meste overfladiske ting, så jeg følger andre blogger i tillegg - blogger med mer dybde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #4 Del Skrevet 21. august 2014 "Spiste forresten sykt god middag som jeg og Pernille laget heeeelt selv! Løvstek, bernaise og ris. Sjokolade og potetskruer til dessert. syykt digg. Tror jeg må lage meg det til kvelds også" Anonymous poster hash: 53b2a...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. august 2014 #5 Del Skrevet 21. august 2014 Fordi det er underholdende Leser ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 21. august 2014 #6 Del Skrevet 21. august 2014 Enkelte av rosabloggerne finner jeg underholdende, andre blogger om temaer jeg interesserer meg for, som mote, hud, sminke og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 21. august 2014 #7 Del Skrevet 21. august 2014 Hva er en rosablogger egentlig? Jeg leser temablogger feks om sminke for å få tips til hvordan jeg kan sminke meg osv. Er det rosablogg? Eller er rosablogg som som de på toppen av topplista som skriver om hverdagen sin og har outfitbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #8 Del Skrevet 21. august 2014 Fordi jeg er mindre intelligentAnonymous poster hash: c44e8...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #9 Del Skrevet 21. august 2014 Liker å se på pene, slanke mennesker med eksklusive klær (og vesker!). Samme grunn som jeg liker glossy magasiner. Dessuten får nabokjerringa i meg (hun som også ser på Paradise Hotel) utløp for kikkertrangen sin. Hvis bloggerne ikke kan stave eller er for dumme eller feite, mister jeg interessen. Ser at folk synes det er så flott og naturlig med dem som har rotete hjem og liker å vise frem valkene sine, men det er ikke min greie. Liker FF (men mer før hun fikk barn), Nette Nestea, Camilla Pihl, OsloinChanel og ByCelina samt instaen til Louse Angelica og UpCloseandStylish. Anonymous poster hash: f75c9...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #10 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg synes det er gøy når folk utleverer seg selv uhemmet og blottlegger alt av relasjoner, operasjoner og andre ting som hører privatlivet til. Det blir som en ulykke man ikke klarer å se vekk fra. Hva folk har kjøpt eller kledd på seg er uinteressant for meg. De kjedeligste innleggene jeg ser er sånne magasinaktige "ti kjoler jeg ønsker meg" med bilder fra nettbuikker. Jeg driter også i hva de spiste til lunsj eller at de har fått sponset vippeextensions og derfor må legge ut 12 bilder fra salongen. Fotballfrue har for eksempel fint hus, fin bil og søte hunder som hun i blant tar fine bilder av, men utover det er bloggen hennes dørgende kjedelig. Hun er for lite utleverende til å være god underholdning og lever for normalt til å ha noe spennende å skrive om. Jeg leser ingen rosablogger daglig, men det hender jeg titter innom en gang i blant og scroller meg gjennom mange innlegg av gangen. Anonymous poster hash: 5722d...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #11 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg er hva man kan kalle en ''nyhetsjunkie'', og siden rosabloggere ofte er oppe i media så synes jeg det er gøy å lese bloggene slik at jeg vet hva det handler om. Og de oppdateres jo ofte, og jeg elsker å lese mye tilfeldige greier, så... Men jeg leser bare stort sett Sophie Elise, Rannveig Heitmann og TCMN, synes mange andre er veldig kjedelige etter min smak, spesielt Fotballfrue. Rannveig Heitmann er en morsom dame, ren underholdningsverdi i den bloggen, spesielt i kommentarfeltet! Anonymous poster hash: de598...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #12 Del Skrevet 22. august 2014 Rannveig sin blogg hadde nok ikke ligget så høyt på lista om kommentarfeltet var nede. Anonymous poster hash: bc5cf...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 22. august 2014 #13 Del Skrevet 22. august 2014 Rett og slett for jeg kjeder meg. Så når jeg sitter på dass, da går det i rosabloggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #14 Del Skrevet 22. august 2014 Liker foressten bloggen til Ida Olsen. Litt chubby dame, men koselig blogg. Flere lubne bloggere som hadde blitt utrolig fin om de hadde gått ned litt i vekt. Anonymous poster hash: bc5cf...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #15 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg leser rosablogger hovedsakelig for underholdning og for at mange av blokkerene er noe "spesielle". Det er som hysterisk morsomme avbrekk i hverdagen, jeg synes det er rart at noen av dem i det hele tatt klarer å bo alene. Anonymous poster hash: 06b35...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #16 Del Skrevet 22. august 2014 Er forferdelig nysgjerrig. Anonymous poster hash: 53b2a...aef Leser en rosablogg fordi bloggeren bor samme sted som meg. Det er min lille guilty pleasure, jeg forteller ingen av vennene mine om det. Denne bloggeren fremstår som temmelig tomhodet, jeg burde virkelig slutte, for det er ingen kvalitet over innleggene. Stort sett bare duckface og drama. Likevel leser jeg jevnlig fordi hun stadig har noe drama rundt seg, slenger ut navn og bilder av folk hun er på kant med (som også bor i samme by)... det er vel sladderlysten som driver meg, tenker jeg. Men jeg leser i det minste ikke Se & Hør... Anonymous poster hash: 08751...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #17 Del Skrevet 22. august 2014 For underholdningen i kommentarfeltene. Spesielt hos frk Heitmann. Anonymous poster hash: 17dab...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg