Gå til innhold

Pia Haraldsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor har det blitt av Pia Haraldsen?

Hun ble kjent over natten, vært med-programleder på tv, skrevet bok, redaktør i Cosmopolitan, blogget, deltager i div reality osvosv. Men nå har det vært helt stille i veldig mange år. Hvor er hun og hva gjør hun? :)

Anonymous poster hash: deab4...d0d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hennes 15 minutter var vel stengt tatt på overtid og vel så det.

Anonymous poster hash: 06de6...856

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den Jan Thomas-vennen hun er får hun ofte terningkast 6 for antrekkene sine i Se og Hør

Anonymous poster hash: db0cc...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant hun!!!

Se på bildene. Både hun og moren! :takke:

Hvor?

Anonymous poster hash: 29813...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns begge ser flottere ut enn de har gjort tidligere. Pia som er naturlig pen har droppet horesminken hun var tilhenger av og heller gått for det naturlige:)

Anonymous poster hash: 65260...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora vært hos Hendrix Hair eller?

Hva er spesielt med hendrix hair? Har sett det navnet før, men ikke tenkt noe særlig over det før nå.

Anonymous poster hash: 65260...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er spesielt med hendrix hair? Har sett det navnet før, men ikke tenkt noe særlig over det før nå.Anonymous poster hash: 65260...7fc

Sponser bl.a Fotballfrue med løshår, klipp og farge®. Visstnok veldug bra løshår. For de som vil bruke rundt ti laken på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponser bl.a Fotballfrue med løshår, klipp og farge®. Visstnok veldug bra løshår. For de som vil bruke rundt ti laken på sånt.

Derfor det er så dyrt der ;), fordi de sponser alle disse bloggerne og da er det vi andre som må finansiere det.

Anonymous poster hash: 6aca5...f94

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de som har råd til det, får det kasta etter seg. Men det er jo smart, en ser jo hvor avhengige de blir. Føler seg nakne uten. Herregud. Hvor langt vi har kommet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren er utrolig flott.:) Hun var nok en stor skjønnhet da hun var ung. Pia er søt, men ikke i nærheten av moren.

Anonymous poster hash: e544f...12b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring og spekulering.

Niennas, mod.

Hum, i hvilken del av reglene står det at det ikke er lov å latterliggjøre kjendiser?

Anonymous poster hash: 1733c...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hum, i hvilken del av reglene står det at det ikke er lov å latterliggjøre kjendiser?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=843093 :)

I tillegg har vi laget noen tilleggsregler for dette forumrommet:

• Tråder som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennas, mod.

Ah, det er jenta som har pugget reglene det! :P

I en litt mer seriøs tone, hvorfor får videolinkene til halshoggingen stå (du vet hva jeg sikter til)? Ikke for å sette opp en sak mot en annen, men jeg gjør det likevel, det er trass alt en god del verre enn å le litt av noen. I tillegg har de etterlatte bedt folk om å la være å linke til og å se på den videoen. Jeg reagerer for jeg og mange flere har rapportert og rapportert disse videoene gang på gang uten at noe skjer.

Synd.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er jenta som har pugget reglene det! :P

I en litt mer seriøs tone, hvorfor får videolinkene til halshoggingen stå (du vet hva jeg sikter til)? Ikke for å sette opp en sak mot en annen, men jeg gjør det likevel, det er trass alt en god del verre enn å le litt av noen. I tillegg har de etterlatte bedt folk om å la være å linke til og å se på den videoen. Jeg reagerer for jeg og mange flere har rapportert og rapportert disse videoene gang på gang uten at noe skjer.

Synd.

For å ikke avspore så ber jeg deg om å sende meg en PM, eller lage en tråd på ris og ros :) Videre avsporinger blir dessverre fjernet.

Niennas, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...