Gå til innhold

Frekkas mot hikere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overhørte en samtale mellom et kjærestepar når jeg reiste med Fjordline i går fra Hirtshals til Kristiansand. Båten var kraftig forsinket pga. dårlig vær og tekniske problemer. Den skulle vært i Kr.sand kl. 20:15, men var ikke framme før klokken 00:30.

Paret som jeg tror neppe var fylt 20 år, ryggsekk turister, hadde mistet bussen de skulle ta fra Kr.sand til Tvedestrand og spurte en kar i 30 årene om han skulle den veien. Sleipingen svarte at "han kunne alltids ta den veien", men at han bodde i Lillesand. Videre sier han på dårlig engelsk til paret, at om hun jenta, ble med han på handikap toalettet og ga han en blow-job skulle han kjøre de til Tvedestrand!!!

Jenta var ikke noe spesielt fin å se på, begge så litt slitne ut, langhåret type, litt hippie.

MEN hun jenta ble med sleipingen på toalettet, typen hennes ventet utenfor døren. De var ute av dassen etter ca. 10 minutter. Jeg kunne tydelig se på de at det hadde vært noe aksjon på toalettet, røde i fjeset begge to!!

Synes dette var litt sykt å bli vitne til, men sånn er verdenen i dag!

Noen som har opplevd noe ala dette?

Anonymous poster hash: 1f033...d59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart gjort av fyren! Den som intet våger, intet vinner:)

Dessuten var jo sikkert hikerne fornøyde - de kom seg jo frem. Hva er ti minutters blowjob mot gratis haik?

Dette tjente alle på, så ser ikke problemet?

Anonymous poster hash: fcbcd...172
  • Liker 1
Skrevet

Æsj. Men uansett hennes valg, høres ikke ut som han tvang henne akkurat. Reagerer mest på typen hennes som tydeligvis ikke lar seg plage av at hun suger en annen.

• Liker 3
Skrevet

Trolletråd #2 for dagen. Dere er tidlig på'n!

Anonymous poster hash: 2289a...756
  • Liker 9
Skrevet

gud fader

• Liker 1
Skrevet

Det grenser til brudd på sexkjøpsloven i mine øyne.

Anonymous poster hash: 49b75...29b

• Liker 1
Skrevet

Det grenser til brudd på sexkjøpsloven i mine øyne.Anonymous poster hash: 49b75...29b

Jeg vil nok si at det er det. Prostitusjon er jo å få betalt for seksuelle tjenester, det fikk de i den forstand at han kjørte de.

• Liker 1
Skrevet

Det grenser til brudd på sexkjøpsloven i mine øyne.

Hvem bryr seg? De fleste bryter loven om svart arbeid hvert år også. Det er akseptert i samfunnet, ingen bryr seg.

Skrevet

Jeg vil nok si at det er det. Prostitusjon er jo å få betalt for seksuelle tjenester, det fikk de i den forstand at han kjørte de.

Hun betalte for transport i natura. Helt klart prostitusjon.

• Liker 1
Skrevet

Hun betalte for transport i natura. Helt klart prostitusjon.

And who cares?

Skrevet

Er det slik dere jenter her også ville ha gjort? Men f. eks. for en litt høyere pris? Vil dere tatt mer eller mindre for samleie?

Anonymous poster hash: ac66d...4df
Skrevet

And who cares?

De som diskuterte det over meg. Sikkert noen som bryr seg, unødvendig å være spydig bare fordi du ikke gjør :)

• Liker 1
Skrevet

Hvem bryr seg? De fleste bryter loven om svart arbeid hvert år også. Det er akseptert i samfunnet, ingen bryr seg.

Lovbrudd er ikke akseptert i samfunnet. Folk straffes for å bryte loven hver dag.

Anonymous poster hash: 49b75...29b

• Liker 2
Gjest Amémonos
Skrevet

Er det slik dere jenter her også ville ha gjort? Men f. eks. for en litt høyere pris? Vil dere tatt mer eller mindre for samleie?

Anonymous poster hash: ac66d...4df

Æsj. Nei, jeg ville ikke ha prostituert meg uansett hva jeg fikk for det.

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Ikke faen om jeg hadde gjort det. Hadde heller gått.. uansett vær, tid og km.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Æsj. Men uansett hennes valg, høres ikke ut som han tvang henne akkurat. Reagerer mest på typen hennes som tydeligvis ikke lar seg plage av at hun suger en annen.

Er svært mange som tenner på å se dama med en annen. Så ikke la deg sjokkere

Skrevet

Lovbrudd er ikke akseptert i samfunnet. Folk straffes for å bryte loven hver dag.

Bullshit! Lovbrudd er i høyeste grad akseptert i samfunnet. Hvis min beste venn maler en vegg av huset mitt og jeg gir han noen pils som takk for hjelpen, så har jeg brutt loven.

Å ikke kom her å si at det ikke er akseptert av samfunnet.

Skrevet

Bullshit! Lovbrudd er i høyeste grad akseptert i samfunnet. Hvis min beste venn maler en vegg av huset mitt og jeg gir han noen pils som takk for hjelpen, så har jeg brutt loven.

Å ikke kom her å si at det ikke er akseptert av samfunnet.

Nei, det har du ikke. Du har lov til å betale opp til 6000 kr til en person i året for tjenester. Typ for barnepass, husvask, hagearbeid osv :)

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har du ikke. Du har lov til å betale opp til 6000 kr til en person i året for tjenester. Typ for barnepass, husvask, hagearbeid osv :)

Virkelig? Når kom dette? Mener å lese om han som betalte sydenturen for seg selv og kompisen siden kompisen hjalp han å male huset. Og det er vel 1 år siden ca..

Og ja, turen var langt under 6000..

Skrevet (endret)

Virkelig? Når kom dette? Mener å lese om han som betalte sydenturen for seg selv og kompisen siden kompisen hjalp han å male huset. Og det er vel 1 år siden ca..

Og ja, turen var langt under 6000..

Vet ikke hvor lenge siden det er. Tror grensen var på 4000 i 2011. De har økt grensen til 6000 nå, så det står feil i adressen under.

http://www.skatteetaten.no/no/Person/Selvangivelse/Veiledning-til-selvangivelsen/Handle-hvitt/Smajobber--4000-kr-hvitt-og-skattefritt/

Sålenge det er en privatperson som betaler, at arbeidet er i tilknytning til egen eiendom og det er under 6000 kr så er det helt skattefritt og lovlig.

Edit: hele internettadressen kom ikke med på linken, så det 4000-greia gav ingen mening :P Det er hvertfall 6000 som er grensen.

Endret av Pompom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...