AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Min mor kom hjem fra arbeid i går med mageknip, diare og kastet opp 3 ganger, men bare vann. I dag er hun helt frisk og kjenner ingenting, har spist og drikket melk, kaffe og driver nå med klesvask. Er det omgangssyken? Trodde den varte lenge? Hun troor det kan være noe hun har spist. Skulle egentlig på jentetur i helgen, men redd jeg blir smittet så vurderer å droppe det. Det rare er at det er ingen hun jobber med som har det, hun har vært med barnebarnet sitt på søndag og tirsdag med nuss og kos, han er helt frisk. Usikker på hva jeg skal gjøre. Hilsen jente, 19.Anonymous poster hash: f88d6...c50
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Selv hadde jeg noe lignende for to måneder siden, men kastet ikke opp. -tsAnonymous poster hash: f88d6...c50
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Så lenge hun er i form i dag så er det mest sansynlig ikke noe smittsomt! Dra på jentetur du:)
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Nei, det er ikke omgangssyken. For å klassifiseres med det må det være feber, diarè og oppkast minst 3 dager Anonymous poster hash: 09c36...45f
skruf Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Nei, det er ikke omgangssyken. For å klassifiseres med det må det være feber, diarè og oppkast minst 3 dager Anonymous poster hash: 09c36...45f Tull og tøys! Omgangsyken kan pågå gjerne i bare et døgn, feber trenger man heller ikke å ha. Men at det spruter ut i begge ender medfører riktighet. Ts: Omgangsyke har ganske rask inkubasjonstid, dvs fra smitte til utbrudd, brer seg raskt som en farsott. Så hvis ingen av kollegaene hennes har hatt det, ei heller noen andre i nær familie som har vært sammen med moren din de siste dagene så er det nok noe hun har spist som hun sier selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå