Gå til innhold

Akutt hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

kjærestegreien min sier i en melding han er varm og sliten i dag, og det er mulig ikke det blir noe humping.

Hva kan jeg gjøre? JEg vil haq!!!!! :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Ettersom han er sliten skal du gi han hvile. Lage mat til han, gi han litt kos og trøst. Kanskje du kan tappe i et bad til han?

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke tid, og har ikke badekar.

Gjest Fighter
Skrevet

Har du tid til humping, men ikke til å gi han en klem eller å lage mat til han?

Skrevet

Innse det...

Dette er det første steget på at det blir slutt.. han har funnet noen andre. Han er ikke lenger interessert i deg og vil bare skjule det en stund. Til slutt så rakner hele forholdet...

ELLER

Han er faktisk sliten.. beste du gjør er og ikke hive deg over ham.. men derimot ikke hive deg på ham.. og gjøre deg litt kostbar.. ha på deg sexy klær og være søt og snill og sånn (høres ut som det her blir tatt rett fra Miss Univers konkurranse).. da er det plutselig HAN som får lyst på deg.. føler ikke presset.. og du får deg noe fordi han tror det skjer på hans premisser

Så.. har du svar på det... Slik du hadde lurt meg..

Gjest Dazed
Skrevet

Det sa kjæresten min og, men humping ble det allikevel. ta på deg noe fint, og lukt ekstra godt, så skal du se han gir etter likevel ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hæhææ! Han hadde bare flyttet en hel seng fra mandal og til kr.sand (med bil så klart) så han var pumpa men jeg hadde på en ny kjole (liten, svart og meget koselig) og tenkte der jeg satt " Jaja det GÅR faktisk an å være med kjæresten uten å ha sex" men det var helt til han etter en halvtimes prating låste døra og ba meg om å kle av meg :sjarmor:

God seng forresten!

Gjest gjest1
Skrevet

Aha og en ting til jeg HAR tid til å lage mat og glemme han, det er bare det at jeg ville virke kald og ufølsom :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...