Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 kjærestegreien min sier i en melding han er varm og sliten i dag, og det er mulig ikke det blir noe humping. Hva kan jeg gjøre? JEg vil haq!!!!! :-?
Gjest Fighter Skrevet 3. juli 2004 #2 Skrevet 3. juli 2004 Ettersom han er sliten skal du gi han hvile. Lage mat til han, gi han litt kos og trøst. Kanskje du kan tappe i et bad til han?
Gjest Fighter Skrevet 3. juli 2004 #4 Skrevet 3. juli 2004 Har du tid til humping, men ikke til å gi han en klem eller å lage mat til han?
slapp_nuddel Skrevet 3. juli 2004 #5 Skrevet 3. juli 2004 Innse det... Dette er det første steget på at det blir slutt.. han har funnet noen andre. Han er ikke lenger interessert i deg og vil bare skjule det en stund. Til slutt så rakner hele forholdet... ELLER Han er faktisk sliten.. beste du gjør er og ikke hive deg over ham.. men derimot ikke hive deg på ham.. og gjøre deg litt kostbar.. ha på deg sexy klær og være søt og snill og sånn (høres ut som det her blir tatt rett fra Miss Univers konkurranse).. da er det plutselig HAN som får lyst på deg.. føler ikke presset.. og du får deg noe fordi han tror det skjer på hans premisser Så.. har du svar på det... Slik du hadde lurt meg..
Gjest Dazed Skrevet 3. juli 2004 #6 Skrevet 3. juli 2004 Det sa kjæresten min og, men humping ble det allikevel. ta på deg noe fint, og lukt ekstra godt, så skal du se han gir etter likevel
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2004 #7 Skrevet 3. juli 2004 Hæhææ! Han hadde bare flyttet en hel seng fra mandal og til kr.sand (med bil så klart) så han var pumpa men jeg hadde på en ny kjole (liten, svart og meget koselig) og tenkte der jeg satt " Jaja det GÅR faktisk an å være med kjæresten uten å ha sex" men det var helt til han etter en halvtimes prating låste døra og ba meg om å kle av meg God seng forresten!
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2004 #8 Skrevet 3. juli 2004 Aha og en ting til jeg HAR tid til å lage mat og glemme han, det er bare det at jeg ville virke kald og ufølsom :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå