Gå til innhold

Nok en "muslim"-klovn

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/norge/norsk-islamist-hyller-halshogging-1.11889879

Mohyeldeen Mohammad hyller halshoggingen. Og synes det er en nytelse å se på.

Her:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/04/06/mohyeldeen-mohammad-angrepet-under-appell

Den samme klovnen holdt en appell om Islam på Grønland i Oslo. Resultat. Han blir angrepet av to menn som ikke likte appellen hans.

Hans kommentar til hendelsen:

- Jeg ønsker bare fred og ville benytte meg av ytringsfriheten. Jeg synes det er trist at jeg ble angrepet, sier Mohammad.

- Det er et trist med nordmenn som må ty til vold når muslimer ytrer seg.

Haha! For en klovn. Han synes det er en nytelse å se noen bli skjært hodet av. Noen som benytter seg av ytringsfriheten til å jobbe som journalist.

Men når han selv blir angrepet på gata for å holde en usmakelig appell så synes han det er trist med nordmenn som tyr til vold. For han ønsker bare fred..

Anonymous poster hash: 67764...97f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal mediene slutte å gi disse drittungene oppmerksomhet? De gjør alt de kan for å provosere. Enkel psykologi: negativ respons bedre enn ingen respons. Når man ikke lykkes med noe i livet, så er det tydeligvis en måte å "lykkes" på for dem. Klovner!

Anonymous poster hash: fbe20...d10

• Liker 2
Skrevet

Uff, så rasistiske dere er.

Anonymous poster hash: 61eb2...d18

Skrevet

Uff, så rasistiske dere er.

Anonymous poster hash: 61eb2...d18

Lol!

Anonymous poster hash: fbe20...d10

Skrevet

Det er lett å sitte her i trygge Norge å tøffe seg.

Og de som er DUM nok og våger seg ned dit som alt skjer kommer løpende hjem til norges- og mammas beskyttelse temmelig fort.

De er store i kjeften og lite annet.

Det er ironisk at de gjemmer seg bak ytringsfriheten når det systemet de støtter oppom ikke har noen ytringsfrihet. De der er det norske samfunns kviser og bremsespor.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...