AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg har begynt å få smerter ved prating (har nok kommet etter en forkjølelse, der jeg i etterkant hadde noe anstrengt stemme). Når jeg nå prater så lenge at smertene oppstår (kanskje 5-15 min), kjennner jeg av og til blodsmak i munnen. Går det an å få sår på luftrøret? Smertene sitter liksom rett bak brystbenet (øverst). Har ikke vondt i halsen. Noen som har vært borti lignende? Blodsmaken bekymrer meg litt, men det kan kanskje komme av mange ting? Anonymous poster hash: 70eb0...e2b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Jeg har begynt å få smerter ved prating (har nok kommet etter en forkjølelse, der jeg i etterkant hadde noe anstrengt stemme). Når jeg nå prater så lenge at smertene oppstår (kanskje 5-15 min), kjennner jeg av og til blodsmak i munnen. Går det an å få sår på luftrøret? Smertene sitter liksom rett bak brystbenet (øverst). Har ikke vondt i halsen. Noen som har vært borti lignende? Blodsmaken bekymrer meg litt, men det kan kanskje komme av mange ting? Anonymous poster hash: 70eb0...e2b Bestill time hos lege for sjekk. Anonymous poster hash: c9c8d...7bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå