Gå til innhold

"Myke" gutter i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at en jeg holder på med, er ikke redd for å snakke ut om ting og sier sine meninger samtidig som han er ydmyk mot meg. Dette liker jeg. Men når vi skal ha sex derimot...

Han blir som ei lita jente. For det første begynner han å fnise, og han er alltid så redd for å ta initiativ og blir en skikkelig "dørmatte". Altså, det er ganske kjedelig. Det er flere ganger jeg har prøvd å gjøre han "hardere" fordi jeg vil bli dyttet ned i senga liksom, og bli kommandert, men han tør aldri å gjøre det. Når han prøver, er det ikke helt ekte heller, for han er litt av en pyse.

Jeg har også prøvd å ha sinnasex med han, fordi han har et temprament når han er "påkledd", men da mister han all lyst og går sin vei.

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre mer. Det er ganske plagsomt å være "mannen" i senga hele tiden, om dere skjønner. Noen tips til hva jeg kan si eller gjøre?

Anonymous poster hash: 2caf0...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har seg sånn at en jeg holder på med, er ikke redd for å snakke ut om ting og sier sine meninger samtidig som han er ydmyk mot meg. Dette liker jeg. Men når vi skal ha sex derimot... Han blir som ei lita jente. For det første begynner han å fnise, og han er alltid så redd for å ta initiativ og blir en skikkelig "dørmatte". Altså, det er ganske kjedelig. Det er flere ganger jeg har prøvd å gjøre han "hardere" fordi jeg vil bli dyttet ned i senga liksom, og bli kommandert, men han tør aldri å gjøre det. Når han prøver, er det ikke helt ekte heller, for han er litt av en pyse.Jeg har også prøvd å ha sinnasex med han, fordi han har et temprament når han er "påkledd", men da mister han all lyst og går sin vei. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre mer. Det er ganske plagsomt å være "mannen" i senga hele tiden, om dere skjønner. Noen tips til hva jeg kan si eller gjøre? Anonymous poster hash: 2caf0...fcd

Oi! Denne blir vanskelig tror jeg.

Høres ut som dere begge to liker å bli dominert....

Anonymous poster hash: b124e...258

Skrevet

så dere mener at sexlivet vårt består av BDSM?

Anonymous poster hash: 23693...eb0
  • Liker 1
Skrevet

så dere mener at sexlivet vårt består av BDSM? Anonymous poster hash: 23693...eb0

Er du ts?

Anonymous poster hash: b124e...258

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Strap on og pul ham i rumpen - klare ikke han å være myndig kan du vise ham hvordan det skal gjøres. :fnise:

Skrevet

Hør: det er en utbredt misforståelse blandt kvinner at man "få ham til..." En del ting av identiteten er riktignok utvikling, personligheten ligger fast.

Det har et drag av BDSM det du nevner: dyttes ned i senga, bli kommandert.... det er krav om _D_isiplin og _D_ominans og _s_ubmisstivtet. Dette er seksuell legning. Man blir ikke slik, man fødes slik.

Respekter hverandre og ta konsekvensen av at dere er som dere er. Dere er sub begge to. Og følg for guds skyld ikke Coolaid sitt råd over. (Jeg fatter ikke hvordan det går an å like en sånn kommentar heller)

• Liker 1
Skrevet

Han er jo ikke en Mann. Du trenger en ekte mann du ;)

Anonymous poster hash: 70086...e30
  • Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet så tror jeg nok det er vanskelig å endre på noe så grunnleggende som det å være dominant eller ikke i sengen. Sånn sett må du nok bare akseptere at han heller liker at du tar styringen. Men hvis du er av samme sorten, så ser jeg jo at det kan bli et problem.

Vet ikke hvor ferskt dette forholdet er da, men virker jo ikke som om dere er så trygge på hverandre ennå dersom han fniser i sengen...? Jeg tipper han er usikker eller noe. Sånn sett kan dere nok ta tiden litt til hjelp.

Og et litt "utrdisjonelt" råd kanskje. Men dytt i han noen glass med vin. Det fjerner en del hemninger hos de fleste. Og har han først funnet denne tryggheten i sengen, så kan det tenkes at den varer.

Skrevet

Fniser? Har han hatt noe særlig sex før eller er han bare veldig sjenert/eventuelt sub? Kan hende du bare må lære han opp. Hvis ikke så må det nok kompromisser til.

Skrevet

Han er jo ikke en Mann. Du trenger en ekte mann du ;)

Anonymous poster hash: 70086...e30

:rolleyes:

Clueless kvinne, eller mann med dårlige sjekkereplikker?

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hør: det er en utbredt misforståelse blandt kvinner at man "få ham til..." En del ting av identiteten er riktignok utvikling, personligheten ligger fast.

Det har et drag av BDSM det du nevner: dyttes ned i senga, bli kommandert.... det er krav om _D_isiplin og _D_ominans og _s_ubmisstivtet. Dette er seksuell legning. Man blir ikke slik, man fødes slik.

Respekter hverandre og ta konsekvensen av at dere er som dere er. Dere er sub begge to. Og følg for guds skyld ikke Coolaid sitt råd over. (Jeg fatter ikke hvordan det går an å like en sånn kommentar heller)

Humoren i posten til Coolaid tok du iallefall ikke skjønner jeg :fnise:

Ellers i det du skriver her.... Man kan få øynene opp for utrolig mye artig dersom man er åpen og villig til å lære litt. Man kan jo prøve ting også ikke sant?

Så jeg mener personlig at man kan "læres opp" til det meste. Jeg tror ikke "fra fødsel av" har så mye å si for ting man liker seksuellt....Det tror jeg avhenger av miljø og påvirkning fra oppvekst. Hva man blir utsatt for av inntrykk og opplevelser fra man er barn til man blir seksuellt aktiv.

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

''

Endret av Nordavind
Gjest Lille-pus
Skrevet

Menneskets tenningsmønster slipes og påvirkes selvsagt av miljøet også, - men de grunnleggende faktorene/rekkene vil jeg mene er medfødt.

Om de ikke hadde vært det så ville alle de såkalte 'behandlingsregimene' som gjennom tidene har blitt intrikat utviklet for å 'kurere' og 'omvende' homofile og lesbiske kunnet endre menneskers grunnleggende tenningsfaktorer.

Den store majoritet av mennesker har både dom og sub tenning i sin natur. Det betyr at avhengig av omstendigheter og av partner så tennes de både på å være den som styrer og den som styres.

Jeg kjenner ikke TS og hennes mann, men det kan høres som TS har begge egenskapene inne, men som mange kjedes ved å kun 'ha anledning' til å ta ut sin ene side.

En idè om å dele fantasier, se om disse tenner begge, og hvis så prøve dem, - kan være en idè.

Det vil også gi begge parteret mye bedre innblikk i den andres tenningsmønster og ønsker.

Og det vil faktisk også gi en selv dypere innblikk i "Hva er det egentlig jeg tenner på?"

Kanskje han er litt usikker? Kanskje han også har en myk dominant side (ja, jeg vet hva jeg snakker om før noen kommer med beskjed om at omtenksomme, mye dom'er ikke finnes), men ikke er helt klar over at den også finnes i ham?

Skrevet

Humoren i posten til Coolaid tok du iallefall ikke skjønner jeg :fnise:

Ellers i det du skriver her.... Man kan få øynene opp for utrolig mye artig dersom man er åpen og villig til å lære litt. Man kan jo prøve ting også ikke sant?

Så jeg mener personlig at man kan "læres opp" til det meste. Jeg tror ikke "fra fødsel av" har så mye å si for ting man liker seksuellt....Det tror jeg avhenger av miljø og påvirkning fra oppvekst. Hva man blir utsatt for av inntrykk og opplevelser fra man er barn til man blir seksuellt akt

Jeg fikk med meg at Coolaid prøvde å være morsom.

Åjada. Visst kan man få øynene opp for utrolig mye morsomt. Men jeg får meg ikke til å være enig i at man kan "læres opp til" det meste. For å ta det mest ekstreme da, så kan du ikke lære deg bort fra legning. Hetero- bi - homo. Et eller annet sted på aksen er du og du kan ikke lære deg å skifte 180 grader.

Jeg mener at D/s beveger seg langs en liknende akse. Noen er klart dominanter, andre sub, atter andre kan bytte mellom rollene. De fleste er vel mer eller mindre uinteresserte.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg tror han bare er uerfaren, derfor han fniser og er litt dørmatte som du sier.Ofte de litt usikre uerfaren menn er det.

Skrevet

Han er nok ikke nødvendigvis sub/liker å bli dominert, men har høres fryktelig uerfaren og komfortabel ut. Dette KAN jo faktisk endre seg når han kommer over fnise-fasen og får litt mer erfaring på stumpen :) I mellomtiden så kan du vel være litt dominant mot han og vise hvordan det skal gjøres?

Anonymous poster hash: 0c9ff...5d7
Skrevet

En fyr jeg datet tidligere var slik. I lengden fungerte det ikke, selv om jeg trives godt som dominant er det ingenting bedre enn å være sub :rolleyes:

Men prøv å snakk med han. Forklare hvor viktig det er for deg, at det blir kjedelig og forutsigbart når du hele tiden må "bestemme". Det kan jo alltids hende at det fungerer ;) Du kan også prøve å fortelle han hvordan du vil ha det under sex, og sørg for å vise hvor mye du tenner deg. f eks, be han lugge deg og gi godt utrykk for at du liker det, slik at sjansen øker for at han faktisk tør å prøve igjen ved en annen anledning.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...