Gå til innhold

ABB VS Profetens ummah

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skrives siden opp og side ned om denne sinnsvake organisasjonen og den førere , bilder daglig i avisa, intervjuer på VGtv osv . Dette er ikke annet en ren markedsføring for galingene. De spisser sine budskap og mediesaueflokken halser etter med tunga ut av kjeften. Steinkåte på noe de åpenbart ikke forstår rekkevidden av.

Hva om ABB fikk dette før han gikk bananas ? Trynet hans i alle aviser ? Hele pressekorpset som mikrofonstativ? Disse ummah folkene er langt, langt mer radikale enn vår egen sinnsyke terrorist. De tilhører en bevegelse der massedrap, tortur og total psykisk kontroll er dagligdags .

Jeg er utrolig lei av det norske pressekorpsets latterlig naive holdninger , jeg vil overhodet ikke på noe vis godta at disse er representanter for det norske folk.

Forstår man hva man gjør og legger opp til? Tvilsom at de gjør det , jeg håper det er lav intelligens og inkompetanse som er årsaken, for alternativet er urovekkende.

Dette landet må bli kvitt koblingene mellom religion og offentlige institusjoner, lover og regelverk. Religionsfrihet er greit, men det har ingenting i politikk og i landets styresystemer å gjøre. Religion er en privatsak! Og den skal ikke under noen omstendigheter utøves på en måte som påfører et annet menneske belastning eller skade, psykisk eller fysisk. Det er min mening.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...