Gå til innhold

Jeg er ganske rasistisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske rasistisk. Jeg mener at i Norge skal det bare bo hvite, helst blonde mennesker. Vi har blitt tilpasset til å bo her i over 10.000 år. Vi er perfekt tilpasset til dette klimaet og det kostholdet som er vanlig her, og vi burde få ha dette stedet i fred. En frihavn for vår rase.

Jeg er for mangfold!! Men mangfoldet blandt mennesker blir ødelagt for hver dag som går, og vi blir assimmilert til en grå gugge som ikke hører hjemme noen plass.

Det samme gjelder alle andre etniske grupper i resten av verden. De er tilpasset det stedet de er, og bør også få lov til å ha de områdene i fred, og ikke forflytte seg i store folkevandringer. Når det er krig i f.eks Syria, er det naturlig at de rømmer til Jordan, som ligger ved siden av og har den samme etniske gruppen. Det er derimot helt unaturlig at de kommer til Europa. Jeg synes at det er helt horriblet! Hvite mennesker har ikke sitt eget land legner. Men det har de fleste andre store folkegrupper. Hva skal vi gjøre? De eneste som burde kunne søke asyl i Norge er svensker, dansker og islendinger (hvis det ble krig der).

Jeg gråter med tanke på alle de etniske gruppene verden over som har blitt utryddet. Urbefolkningen i Amerika og Australia for eksempel. Idiotiske europeere i koloni-tiden som måtte ta for seg, krige og spre sykdommer. Forkastelig!

Det er også mange etniske grupper som er i ferd med å bli utryddet i dag, eller at de smelter inn og forsvinner i andre folkegrupper. Dette gjelder spesielt minoriteter i midt-østen (som det blir begått regelrett folkemord på) og stammefolk verden over. Det må stoppe!

Samene er etter min mening allerede utryddet. Det finnes ingen samer i dag som er 100% same. De fleste har så lite sameblod i årene at det blir helt feil å kalle dem samer i det hele tatt. Våre forfedre tok knekken på dem, og det er en krenkelse at vi ikke tør å innrømme vår skyld.

Jeg synes at boere i Sør-Afrika skal komme tilbake til Europa, og at Afrika skal være for afrikanere. USA er det for sent å endre tilbake. Vi burde sende alle som ikke er ren rase til USA, og sende alle andre tilbake dit de har sitt genetiske opphav fra. Araberne i Egypt burde sendes til midt-østen, slik at kopterne kan få tilbake landet sitt. Alle Israelere som ikke er semmitter genetisk sett, burde bli sendt tilbake til Europa eller USA.

Jeg mener IKKE at noen mennesker er bedre enn andre. Men jeg mener at vi er tilpasset til forskjellige ting, og at det er helt feil å ødelegge dette systemet. Det er greit å reise på ferie, eller jobbe et sted i noen år. Men man må bosette seg der man hører hjemme!

Desverre har jeg aldri møtt noen som deler dette synet. De fleste folkevandrings-motstandere er raringer eller nazister. Skulle ønske at flere nordmenn hadde samme syn på Norge som japanere har på Japan. Japan slipper ingen innvandrere eller asylsøkere inn i landet sitt. Det er deres rett, og vi burde gjøre det samme!

Anonymous poster hash: a6272...c43
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sieg heil!

Anonymous poster hash: 90d84...4ce
  • Liker 2
Skrevet

Jeg farger håret blondt, får jeg bo her da? Eller må jeg ha naturlig lyst hår?

Anonymous poster hash: a1654...369
  • Liker 2
Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Til dels enig, men det er ikke mulig å gjennomføre. Man må godta at verden er forandret, og aldri kommer til å bli som den var før.

Samtidig synes jeg ikke det er så rasistisk å mene at folkeslagene hører "hjemme" der de opprinnelig kommer fra.

Anonymous poster hash: a78bb...860
  • Liker 6
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Da lurer jeg på hva asiater, svarte, hvite osv er spesielt tilpasset for?

Er ikke sannheten heller at du har en forestilling om hvordan du vil at verden skal se ut, og at alt det andre bare blir unnskyldninger du skaper for og rettferdigjøre dine egne tanker?

:laugh:

Endret av Malanthor
  • Liker 1
Skrevet

For å dra en KG-klassiker; Hjelpes.

Hvordan begrunner du hvem som hører hjemme hvor, da?

Anonymous poster hash: bd105...842
  • Liker 1
Skrevet

Skulle ønske at flere nordmenn hadde samme syn på Norge som japanere har på Japan. Japan slipper ingen innvandrere eller asylsøkere inn i landet sitt. Det er deres rett, og vi burde gjøre det samme!

Jeg kjenner mange Nordmenn som er bosatt i Japan :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Da lurer jeg på hva asiater, svarte, hvite osv er spesielt tilpasset for?

Er ikke sannheten heller at du har en forestilling om hvordan du vil at verden skal se ut, og at alt det andre bare blir unnskyldninger du skaper for og rettferdigjøre dine egne tanker?

:laugh:

For å dra en KG-klassiker; Hjelpes.

Hvordan begrunner du hvem som hører hjemme hvor, da?

Anonymous poster hash: bd105...842

De har blitt genetisk tilpasset gjennom over 10.000 år til å leve akkurat der de er. Det er en kombinasjon av kosthold, klima, terreng og andre faktorer som har formet oss genetisk. Dette er positivt! Det er en grunn til at folk fra forskjellige deler av verden ser forskjellige ut og har forskjellige egenskaper. Eller nekter dere for dette? Selv om vi stort sett er like, så er denne tilpasningen svært viktig! Asiater skal være i asia, og det du kaller "svarte", hva nå enn det er (afrikanere?), skal være der de kommer fra. Enkelt og logisk!

Skrevet

Jeg kjenner mange Nordmenn som er bosatt i Japan :fnise:

Jasså?? Du kjenner mange nordmenn som har utvandret til Japan og fått japansk statsborgerskap? Ring mediene, dette er en sensasjon!!!!

De studerer der eller jobber i noen år, men de får ikke ha opphold der lenge må du tro! Japan gav 6 asylsøkere opphold i 2013, og jeg regner med at de forventes å reise når faren er over. Det skal mye til for å bli japansk statsborger.

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Til dels enig, men det er ikke mulig å gjennomføre. Man må godta at verden er forandret, og aldri kommer til å bli som den var før.

Samtidig synes jeg ikke det er så rasistisk å mene at folkeslagene hører "hjemme" der de opprinnelig kommer fra.

Men må det fortsette?

• Liker 1
Skrevet

Så altså...Selvom mine foreldre,besteforeldre,oldeforeldre,tippoldeforeldre,tipptipptipp og tilbake til 1700 tallet hvor vi plutselig har ei fra Asia,en av mine forfedre er asiatisk.
Betyr jo at jeg egentlig burde dra tilbake til Asia da jeg er en og flere deler asiatisk?

Gjest Malanthor
Skrevet

De har blitt genetisk tilpasset gjennom over 10.000 år til å leve akkurat der de er. Det er en kombinasjon av kosthold, klima, terreng og andre faktorer som har formet oss genetisk. Dette er positivt! Det er en grunn til at folk fra forskjellige deler av verden ser forskjellige ut og har forskjellige egenskaper. Eller nekter dere for dette? Selv om vi stort sett er like, så er denne tilpasningen svært viktig! Asiater skal være i asia, og det du kaller "svarte", hva nå enn det er (afrikanere?), skal være der de kommer fra. Enkelt og logisk!

Jammen disse tillpassningene er jo minimale i hvordan de påvirker oss.

En hvit mann med blondt hår kan fint bo i afrika, eneste forskjell på han og en Afrikaner er at han må bruke mere solkrem. :laugh:

Skrevet

Afrikanere må flytte på seg, slik som jorden forandrer seg så dør flere titusener av heten.

Andre land er mer utsatte for tropiske stormer,flodbølger og flom.

Mens andre får mer jordskjelv,vulkanutbrudd.

Er ikke akkurat slik at vi plutselig kan få vinger og gjeller for å tilpasse oss vær og klima xD

Er allerede en del som søker om asyl, ikke pga krig men klimaet i hjemlandet.

Greit at vi har tilpasset oss plassen vi bor på 10.000år.

Men før det var jo Norge dekket av is. Bodde vi kanskje under isen eller vandret våre forfedre for å finne en bedre plass å bo?

Jorden er i forandring hele tiden og det kan godt hende vi får klimaflyktninger hit også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jammen disse tillpassningene er jo minimale i hvordan de påvirker oss.

En hvit mann med blondt hår kan fint bo i afrika, eneste forskjell på han og en Afrikaner er at han må bruke mere solkrem. :laugh:

Hva med en "afrikansk albino"?

Må han sendes hjem til de hvite siden han er hvit også?

-

Eller hva om ett hvitt par plutselig får en svart unge?

Må barnet sendes til afrika?

Endret av The Tardis
  • Liker 1
Skrevet

Jasså?? Du kjenner mange nordmenn som har utvandret til Japan og fått japansk statsborgerskap? Ring mediene, dette er en sensasjon!!!!

De studerer der eller jobber i noen år, men de får ikke ha opphold der lenge må du tro! Japan gav 6 asylsøkere opphold i 2013, og jeg regner med at de forventes å reise når faren er over. Det skal mye til for å bli japansk statsborger.

Trenger ikke statsborgerskap for å oppholde seg i Japan. Trenger visum som du kan få gjennom jobb, ekteskap osv. Få statsborgerskap et veldig vanskelig, men det er mulig å være der på ekteskap visum osv.

Skrevet

Du er rasistisk, og holdningene dine mangler vitenskapelig grunnlag.

Anonymous poster hash: 0cc1d...534
Skrevet
Jeg mener at i Norge skal det bare bo hvite, helst blonde mennesker. En frihavn for vår rase.
Hvilken rase er det i såfall? Mener du den kaukasiske rase? I så fall faller indere, persere og arabere inn under den, i tillegg til europeere. Kaukasus vet du. Derfor kan man se en del arabere på datingnettsider som skriver at de faller inn under "Caucasian" altså HVIT. Hvis du bare vil ha hvite mennesker i Norge så er jo saken grei da eller?
Skrevet

Hvor skal jeg bo da? Med mitt brune hår og en kropp som ikke fordrar kulde? Jeg er jo tydeligvis ikke laget for Norsk klima.

Mine foreldre, beste foreldre, oldeforeldre osv er Norske. Men jeg er jo ikke blond, så jeg hører jo tydeligvis ikke til her? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Men må det fortsette?

Om du har en løsning som kan fungere, så kom med den! :)

Gjest Jørild
Skrevet

Hvor skal jeg bo da? Med mitt brune hår og en kropp som ikke fordrar kulde? Jeg er jo tydeligvis ikke laget for Norsk klima.

Mine foreldre, beste foreldre, oldeforeldre osv er Norske. Men jeg er jo ikke blond, så jeg hører jo tydeligvis ikke til her? :klo:

Vi må nok til USA, landet som er gitt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...