AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Søkt på navnet til amerikaneren som IS skar hodet av i går og kommer inn på brukere som dette: http://iconosquare.com/viewer.php#/detail/790727524746690319_1461052462 DET FLORERER av mennesker akkurat som disse som svarer er! Jeg har trodd at det kanskje er noen få, gale, men dette viser jo at det er "vanlig" med slike holdninger blandt muslimer. (Dette er ikke som EN galing som ABB, dette er helt vanlig på kontoer på Instagram. Kikk og søk litt der inne og se! Twitter sletter bilder av amerikaneren uten hode, på IG lar de det stå. Og det tusser av de som ler og syntes det er bra!) Hvor er muslimene som står IMOT slike ytringer? Fy flate, nesten så jeg angrer på at jeg har satt barn til denne syke verden! Er redd med tanke på hvordan det vil bli om 20 eller 30 år om ikke disse galingene blir stoppet nå! Anonymous poster hash: 8567a...07b 3
Gjest Sådetså Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Enda en tråd som drar alle over samme kam. Det finnes syke folk der ute, JA. Dette er enkeltpersoner, om det har tilknytting til en religion har ingenting å si. Søk så finner du flust av muslimer som er i mot slike ytringer å holdninger som IS viser. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Halvparten av kommentarene er fra samme dude, da. Dessuten er det vel ikke akkurat slik du får det til å høres ut som? Forventet 372 kommentarer med "INSALLAH!", "DEATH TO THE INFIDELS" osv. slik du maler bildet, men det jeg ser er et knippe drittunger som maser om link til en video hvor en fyr får hodet kappet av. Jeg er egentlig mest sjokkert over deg, som bærer et så stort irrasjonelt hat til en religion at du ikke evner å se at de fleste av verdens 1.6 milliarder muslimer er fredelige folk som ikke ønsker så veldig mye mer enn deg og meg: fred på jord, gode oppvekstvilkår for sine barn, mat på bordet og tak over hodet. Tygg på det: 1.6 milliarder av verdens befolkning er muslimer. 1.6 milliarder! Dersom "muslimene", som du skriver, hadde ønsket å drepeallekristneogspisebarnavåre, hadde vi vel kanskje merket litt mer til det, tror du ikke? Anonymous poster hash: 66e6e...9e7 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 IS er populære blandt muslimer. Hva trodde du? Vesten har bombet og herjet der nede i hundre år. Klart de hater vesten Og klart muslimer i vesten innerst inne heier på Mujahedein - i hvert fall mange. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Halvparten av kommentarene er fra samme dude, da. Dessuten er det vel ikke akkurat slik du får det til å høres ut som? Forventet 372 kommentarer med "INSALLAH!", "DEATH TO THE INFIDELS" osv. slik du maler bildet, men det jeg ser er et knippe drittunger som maser om link til en video hvor en fyr får hodet kappet av. Jeg er egentlig mest sjokkert over deg, som bærer et så stort irrasjonelt hat til en religion at du ikke evner å se at de fleste av verdens 1.6 milliarder muslimer er fredelige folk som ikke ønsker så veldig mye mer enn deg og meg: fred på jord, gode oppvekstvilkår for sine barn, mat på bordet og tak over hodet. Tygg på det: 1.6 milliarder av verdens befolkning er muslimer. 1.6 milliarder! Dersom "muslimene", som du skriver, hadde ønsket å drepeallekristneogspisebarnavåre, hadde vi vel kanskje merket litt mer til det, tror du ikke? Anonymous poster hash: 66e6e...9e7 Og hvor bor du? Under en stor stein? Merke LITT mer til det? Om du ikke merker noe særlig til det følger du ikke særlig med! Og jeg legger bare ut EN link til EN IG konto. Søk litt der inne, se hvor mange som 'liker' dette de står for! Det er tusenvis! Sjekk litt rundt på nettet. Hvor mange journalister er kidnappet av disse gale menneskene? Det er MANGE! Anonymous poster hash: 8567a...07b 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Og hvor bor du? Under en stor stein? Anonymous poster hash: 8567a...07b Jeg bor på Romsås. La meg gjette: du bor i bygde-Norge, og kjenner få, eller ingen med muslimsk bakgrunn personlig. Du har aldri diskutert religion, politikk eller verdensproblemer med andre enn de som har samme mening som deg. Du har aldri vært i Midt-Østen selv, og selvfølgelig aldri heller satt dine ben i en moské. Tenkte meg det. Anonymous poster hash: 66e6e...9e7
studerende Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 (endret) Hvor er muslimene som står IMOT slike ytringer? Anonymous poster hash: 8567a...07b Det har vært ganske mange av dem ute i mediene i det siste. Har lest minst 3-4 kronikker fra moderate muslimer på dagbladets og VGs nettaviser bare de siste dagene. Edit: Her er en ny.http://m.db.no/2014/08/20/nyheter/innenriks/is/isil/demonstrasjon/34879698/ Endret 20. august 2014 av studerende 1
Gjest Sådetså Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Og hvor bor du? Under en stor stein? Merke LITT mer til det? Om du ikke merker noe særlig til det følger du ikke særlig med! Og jeg legger bare ut EN link til EN IG konto. Søk litt der inne, se hvor mange som 'liker' dette de står for! Det er tusenvis! Sjekk litt rundt på nettet. Hvor mange journalister er kidnappet av disse gale menneskene? Det er MANGE! Anonymous poster hash: 8567a...07b Leter man etter gærninger så finner man dem. Gjør deg ett søk på høyre ekstremister eller aktive nazistiske organisasjoner så finner du også mange ustabile individer. Tusen av 1.6 milliarder er ikke mange. Om absolutt ALLE muslimer ville vesten vondt hadde vi lidd mer enn du mener vi gjør nå.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Leter man etter gærninger så finner man dem. Gjør deg ett søk på høyre ekstremister eller aktive nazistiske organisasjoner så finner du også mange ustabile individer. Tusen av 1.6 milliarder er ikke mange. Om absolutt ALLE muslimer ville vesten vondt hadde vi lidd mer enn du mener vi gjør nå. Tusenvis ikke tusen. Er en forskjell. Hvor mange tror du er med i IS? Er de så få at de ikke gjør så mye skade at det er noe å bry seg om? Anonymous poster hash: 8567a...07b
Gjest Sådetså Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Kom med konkrete tall da om forskjellen er så stor. Er nok ingen konkrete tall fra pålitelige kilder som sier noe om hvor mange medlemmer det er. Dem gjør nok skade, det er allerede parter som jobber med den konflikten. Å spre hat hjelper ikke, DU må forstå at det er fint lite du kan gjøre med dette. Å spre mer hat slik du gjør bærer ingenting fruktig med seg. Jeg er mer bekymret over verdens utvikling generelt enn hva en stakkarslig terror organisasjon foretar seg. Herunder Russlands/USA's holdninger i nyere tid.
Gjest Meeh Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 IS er populære blandt muslimer. Hva trodde du? Vesten har bombet og herjet der nede i hundre år. Klart de hater vesten Og klart muslimer i vesten innerst inne heier på Mujahedein - i hvert fall mange. Muslimer har drept andre muslimer i langt større grad.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Det finnes noen sprø folk i alle religioner og bevegeler, men disse er ikke representative for religionen. Denne halshuggingen har ingenting med islam eller muslimer å gjøre. Anonymous poster hash: ac42c...dd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå