AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Var hos gynekolog i går, og det ble oppdaget en polypp i livmoren, som måtte opereres bort..fikk time allerede fredag..jeg er livredd!!! Spurte gynekolog om det kunne være kreft, han mente det ikke var..han sa; hvist dette skulle være kreft, ja da ville jeg blitt veldig overasket som lege, og at polypper var vanlig...men sitter her livredd allikavell, om det kan være kreft, noen andre som har erfaring med polypper??Anonymous poster hash: 13cdd...e43
Frk.K Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 "Livmorhalsen er det området av livmoren som ligger nærmest skjeden. Det er den trange åpningen og kanalen inn til livmorhulen. En polypp er en utvekst som ikke skal være der, og en polypp i livmorhalsen skyldes overvekst av celler i livmorhalsens slimhinne. Polyppen stikker ut av livmorhalsen og kan ses av legen ved en ordinær gynekologisk undersøkelse. Polypper på livmorhalsen er en vanlig tilstand. De forekommer oftest i befruktningsdyktig alder, særlig etter fylte 40 år" Nhi.no
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Jeg hadde i livmoren, noen som har hatt det? Ts:-)Anonymous poster hash: a430f...852
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Polypper er IKKE kreft. Det er veldig lett å skille mellom dette. Jeg blir overrasket om dette skulle vise seg å være kreft. Dette burde være enkelt å fjerne.Anonymous poster hash: 9a4c5...62d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Hva er polypper? Anonymous poster hash: a430f...852
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå