Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #21 Skrevet 4. juli 2004 Hva mener du med at scrollen ikke virker? Hvilken scroll? Ingen scroller hos meg som ikke funker. Men, man må huske å aktivere vinduet man bruker, ved f. eks. å klikke på det. Men det gjelder generelt, ikke bare Opera. Har bærbar, så mener scrollen på føle-musen. og ja, vet jeg må klikke på vinduet for at den skal funke
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #23 Skrevet 4. juli 2004 Ja, var det jeg og syns var rart. klarer meg ikke uten scroll, så hvis den ikke vil virke, så bruker jeg internet explorer i mellomtiden.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. juli 2004 #24 Skrevet 4. juli 2004 Søk på google etter: navnpålaptop scroll opera (eller noe sånt). Det er ihvertfall verdt forsøket?
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #25 Skrevet 4. juli 2004 Søk på google etter: navnpålaptop scroll opera (eller noe sånt). Det er ihvertfall verdt forsøket? Takk for forslaget, men fikk ikke noen brukbare treff
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. juli 2004 #26 Skrevet 4. juli 2004 Hvis du gir meg merke på laptop og modell, kan jeg godt prøve hvis du vil.
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #27 Skrevet 4. juli 2004 Hva skulle man gjort uten snille data-eksperter? :D Elitegroup G551
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. juli 2004 #28 Skrevet 4. juli 2004 ja, det var det da . Fant visst ingen med samme problemet som deg . Det er sikkert noe rart med akkurat din windows..hehe. Du kan jo prøve mozilla eller mozilla firefox fra www.mozilla.org , hvis du vil prøve noe annet enn opera.
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #29 Skrevet 4. juli 2004 Hmm, merkelig. men takk for at du prøvde i alle fall :D tror jeg holder meg til IE så lenge jeg
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #30 Skrevet 4. juli 2004 Hm... Du, Rattlesnake, er det ikke slik at enkelte virus kan man få ved å bruke IE, men ikke ved å bruke andre browsere, pga. sikkerhetshull i IE? Eller noe slikt?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juli 2004 #31 Skrevet 5. juli 2004 Hm... Du' date=' Rattlesnake, er det ikke slik at enkelte virus kan man få ved å bruke IE, men ikke ved å bruke andre browsere, pga. sikkerhetshull i IE? Eller noe slikt?[/quote'] De har på en måte patchet det opp her, ihvertfall laget en midlertidig løsning som mister litt av funksjonalitet. Men jo, det var bare IE man fikk de virusene med. Dessuten så er det alltid et eller annet med den browseren når det gjelde sikkerhetshull. http://www.itavisen.no/art/1303901.html
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #32 Skrevet 5. juli 2004 Før første gang siden jeg fikk den oppfører pc'en seg pent :D takk for all hjelpen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå