Gå til innhold

Finnes det slike triks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer, finnes det skitne triks til å få tilbake noen? Om så bare for en kortere periode. Jeg er klar over at det ikke er etisk riktig og flere fisker i havet, jeg er mest bare nysgjerrig på om det er noen triks som er "bankers", men virkelig ikke anbefalt å bruke i lengden.



Anonymous poster hash: 99f1b...607
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ble nysgjerrig på hva du skal med den infoen.. Fortell :P



Anonymous poster hash: 66a47...0cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bilder av puppene dine :opplyser: Eventuelt si at du er gravid...

Gravid vil vel bli avslørt rimelig raskt ;-)

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ble nysgjerrig på hva du skal med den infoen.. Fortell :P

Anonymous poster hash: 66a47...0cc

Haha, mest nysgjerrig. Mange venner som har prøvd mye rart for å få eksen back

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spill på sex.

Kan nok funke - men om det er en ikke sex-fiksert gutt da? Ikke alle som er så lette tror jeg

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok funke - men om det er en ikke sex-fiksert gutt da? Ikke alle som er så lette tror jeg

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Er han mettet fra før av på sex så er det nok lite håp ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han mettet fra før av på sex så er det nok lite håp ja.

Og er det en som er litt på nett kan det bli veldig gjennomsiktig. Vet om ei som prøvde på dette, gikk til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han mettet fra før av på sex så er det nok lite håp ja.

Hvordan vet en om en person er mettet på sex da? ;-)

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det en som er litt på nett kan det bli veldig gjennomsiktig. Vet om ei som prøvde på dette, gikk til helvete.

Hvordan gikk det til "helvete"? Er vell ikke en uvanlig ting det at ex'er "bruker" hverandre litt i etterkant f.eks til den manglende intimiteten og sex som de jo hadde før som forståelig nok savnes når man er blitt single.

Hvordan vet en om en person er mettet på sex da? ;-)

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Spør rett ut? Når hadde du sex sist? Dater du noen? osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det til "helvete"? Er vell ikke en uvanlig ting det at ex'er "bruker" hverandre litt i etterkant f.eks til den manglende intimiteten og sex som de jo hadde før som forståelig nok savnes når man er blitt single.

Spør rett ut? Når hadde du sex sist? Dater du noen? osv.

Hun fikk et par-tre nye kjærlighetssorger da han var ute etter sex, mens hun prøvde å få han tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som funker på meg, i hvert fall. Jeg er prinsipiell motstander av resirkulering av gammelkjærester.

Men generelt har jeg inntrykk av at menn er dummere enn kvinner på forhold så ei kvinne kan nok i gitte tilfeller få tilbake eksen hun hadde dumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe som funker på meg, i hvert fall. Jeg er prinsipiell motstander av resirkulering av gammelkjærester.

Men generelt har jeg inntrykk av at menn er dummere enn kvinner på forhold så ei kvinne kan nok i gitte tilfeller få tilbake eksen hun hadde dumpet.

Hva om du dumpet, hva skulle til for at du hadde tatt henne tilbake?

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du dumpet, hva skulle til for at du hadde tatt henne tilbake?

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Jeg dumper ikke for moros skyld.

Som jeg skrev i innledningen, så er jeg ikke noe for å resirkulere gammelkjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumper ikke for moros skyld.

Som jeg skrev i innledningen, så er jeg ikke noe for å resirkulere gammelkjærester.

Ingen dumper vel for moro skyld. Om det bare var feil timing, eller andre problemer i forholdet som førte til bruddet - ville du fortsatt ment det var dumt og umulig?

Anonymous poster hash: 99f1b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan være det er mulig å bruke skyldfølelse? Om det er en med mye samvittighet. For eksempel å få han til sengs, hvor han etterpå føler han må prøve på nytt?



Anonymous poster hash: 99f1b...607
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer, finnes det skitne triks til å få tilbake noen? Om så bare for en kortere periode. Jeg er klar over at det ikke er etisk riktig og flere fisker i havet, jeg er mest bare nysgjerrig på om det er noen triks som er "bankers", men virkelig ikke anbefalt å bruke i lengden.

Anonymous poster hash: 99f1b...607

''respirator'' teknikker finnes men før eller sener trekker en av partene ut kontakten...... Det forlenger bare smerten å være i et slikt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Kan være det er mulig å bruke skyldfølelse? Om det er en med mye samvittighet. For eksempel å få han til sengs, hvor han etterpå føler han må prøve på nytt?

Anonymous poster hash: 99f1b...607

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill på sex.

Ja, for alle menn er dyr som ikke kan styre lystene sine sant.

Anonymous poster hash: 17750...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...