Gjest Zeitgeist Skrevet 22. august 2014 #21 Del Skrevet 22. august 2014 Han er så fin at jeg sikler ... skikkelig bite seg i underleppa-schneisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 22. august 2014 #22 Del Skrevet 22. august 2014 Ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #23 Del Skrevet 22. august 2014 Husker jeg syntes han var veeldig kjekk for 10-12 år siden. Han er vel fortsatt det.. Kjekkeste norske vokalist i hvert fall ! Anonymous poster hash: 17fbf...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportsidioten Skrevet 24. august 2014 #24 Del Skrevet 24. august 2014 Janove er så innmari kjekk. Husker da jeg hadde vært i Stavanger på den siste konserten, 14 september i fjor, og var på flyplassen dagen derpå for å ta flyet hjem igjen til Oslo, så var han på sola samtidig. Jeg ble så starstrucked som jeg aldri har vært, og jeg har servert både Robbie Williams og Gerrard Butler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #25 Del Skrevet 24. august 2014 Vet om mange som synes han er kjekk, og jeg synes for så vidt det selv også, men han er ikke my cup of tea. Kommer fra samme sted som han, og husker ham fra yngre dager (selv om han er noen år eldre). Synes han virker klysete i media. Liker Geir (Zahl) mye bedre!Anonymous poster hash: 08e7a...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg