Gå til innhold

Marianne Beate-bloggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gikk gravide samtidig så har faktisk lest bloggen hennes i et par år nå, og liker Marianne veldig godt. Hun er utrolig søt og gjennomsyret med snillhet og godhet. Likevel har vi veldig forskjellige stiler, hun liker f.eks stjerner på interiør og lyseblås klær til barnet. Hun har snakket mye om brudekjolen på bloggen og advart om at den er stor og prinsesseaktig, derfor viste jeg på forhånd at jeg ikke kom til å like den da jeg er mer bohemian bride. Syntes kjolen er en smule harry, den er rett og slett alt for stor. Om man absolutt skal gå for tyll syntes jeg prinsesse Madeleine sin andre kjole er lekker: http://theroyalsource.blogspot.no/2013/06/madeleines-second-wedding-dress.html

Det som hvertfall er veldig hyggelig er at man ser at hun selv er kjempestolt over både mann, kjole, barn, stil, hus, bryllup og alt eller i livet. Det er utrolig beundringsverdig, og jeg kunne ønske jeg selv var like positiv og glad som henne. Ønsker henne alt godt!



Anonymous poster hash: fea43...f8a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det er mulig å skylde på et sted. Har du vært i Drammen? En av de fineste byene det. Det harry-stempelet er vel kanskje fortid og vel så det? Idiot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin brud i en kjole som kledde henne, og veldig fin kake.



Anonymous poster hash: 0bb11...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var nydelig fra livet og opp. Men det ble litt mye tyll rett og slett. For MIN smak da. Viktigste er jo at de fikk sine drømmer og forventninger gjennført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun var kjempeflott på bryllupet sitt!! Hun er vakker, dessuten fremstår hun som snill og empatisk i motsetning til mange i denne tråden....

Anonymous poster hash: 56b34...8b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel ikke fra Drammen. Hun har bodd i Drammen i ca 6 mnd-1 år. Hun bodde på Lier da jeg startet å følge bloggen hennes. Veldig søt, jordnær blogg. Det er bare nå nylig at alle "pengene" kom frem på bloggen. De kjøpte et svært hus i Bærum ens, så hun blir ingen dramenser i fremtiden heller.

Det var spennende å følge forberedelser til bryllupet. Det skjer vel bare en gang i livet (ideelt sett), så hvorfor ikke få det til som man vil?



Anonymous poster hash: b5272...868
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hun er utrolig skjønn og så helt nydelig ut på bryllupet sitt. Selvsagt har alle forskjellig smak når det kommer til noe så personlig som et bryllup, men det viktigste er jo at bruden og brudgommen er fornøyde, så jeg forstår ikke helt at dette var verdt et innlegg på KG.



Anonymous poster hash: a3746...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er utrolig skjønn og så helt nydelig ut på bryllupet sitt. Selvsagt har alle forskjellig smak når det kommer til noe så personlig som et bryllup, men det viktigste er jo at bruden og brudgommen er fornøyde, så jeg forstår ikke helt at dette var verdt et innlegg på KG.

Anonymous poster hash: a3746...fdf

Er mye rart som tydeligvis er verdt et innlegg på KG..

Anonymous poster hash: 72519...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er vel ikke fra Drammen. Hun har bodd i Drammen i ca 6 mnd-1 år. Hun bodde på Lier da jeg startet å følge bloggen hennes. Veldig søt, jordnær blogg. Det er bare nå nylig at alle "pengene" kom frem på bloggen. De kjøpte et svært hus i Bærum ens, så hun blir ingen dramenser i fremtiden heller.

Det var spennende å følge forberedelser til bryllupet. Det skjer vel bare en gang i livet (ideelt sett), så hvorfor ikke få det til som man vil?

Anonymous poster hash: b5272...868

Huset er ikke Bærum, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen var helt OK, og hun er en flott kvinne. Kjolen bryr meg midt i ryggen, jeg la igrunnen bare merke til at hun så fryktelig mye tynnere ut enn jeg hadde inntrykk av at hun egentlig er naturlig?

Anonymous poster hash: 084d5...d09

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen var helt OK, og hun er en flott kvinne. Kjolen bryr meg midt i ryggen, jeg la igrunnen bare merke til at hun så fryktelig mye tynnere ut enn jeg hadde inntrykk av at hun egentlig er naturlig?

Anonymous poster hash: 084d5...d09

Ja ehm, vil jo legge til at hun absolutt var en vakker brud og fremstår veldig fin og snill på bloggen sin. Ble bare litt satt ut av vekten.

Anonymous poster hash: 084d5...d09

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Ja ehm, vil jo legge til at hun absolutt var en vakker brud og fremstår veldig fin og snill på bloggen sin. Ble bare litt satt ut av vekten.

Anonymous poster hash: 084d5...d09

De fleste ønsker nok å gå ned en del til bryllupet sitt. Synes ikke hun ser for tynn ut. Endret av Leintle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...