AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 En jeg har datet en god stund ønsker å slikke meg og han har allerede gjort det et par ganger, og jeg eeelsker det. Problemet er at etter at vi hadde sex for første gang uten kondom mistenker jeg at jeg har fått BV fordi jeg er litt følsom for det hvis jeg får sperm inn der.. men har ikke fått dratt til legen enda. Så hvordan skal jeg forklare til han hvorfor han ikke kan slikke meg i mellomtiden? Har ikke lyst å si at jeg har BV akkurat.. Da mister han vel lysten til å noensinne gjøre det igjen?:/ Anonymous poster hash: 60b29...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Da mister han vel lysten til å noensinne gjøre det igjen?:/Anonymous poster hash: 60b29...9f4 Så klart ikke. Bare vær ærlig du. Hvis han elsker deg, er ikke dette et problem. Anonymous poster hash: 51c70...f1d 2
Omnivore Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Vær ærlig med mannen. Tror han har forståelse for av BV er noe vi damer bare får i blant og at det går over og et helt fint igjen etterpå. Tror han setter mer pris på en forklaring en at du bare skal vri deg rundt og "vilikke", for da kan han jo fort tro at det er DU som ikke har lyst. Ærlighet var som oftest alltid lengst. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Hva er bv?☺️Anonymous poster hash: 6fc69...ff7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 En jeg har datet en god stund ønsker å slikke meg og han har allerede gjort det et par ganger, og jeg eeelsker det. Problemet er at etter at vi hadde sex for første gang uten kondom mistenker jeg at jeg har fått BV fordi jeg er litt følsom for det hvis jeg får sperm inn der.. men har ikke fått dratt til legen enda. Så hvordan skal jeg forklare til han hvorfor han ikke kan slikke meg i mellomtiden? Har ikke lyst å si at jeg har BV akkurat.. Da mister han vel lysten til å noensinne gjøre det igjen?:/Anonymous poster hash: 60b29...9f4 Så hvis daten din hadde fått sopp og han sier at han vil unngå oralsex noen dager, så forsvinner all din lyst på å gi blowjobs for all fremtid ...? Jeg har hatt mensen, soppinfeksjoner, og herpesutbrudd(heldigvis ikke alt samtidig! ). Forståelig nok er typen ikke så gira på slikking akkurat de dagene det gjelder. Likevel tilbyr han seg gjerne å slikke når jeg ikke har noen av delene ... Jeg er enig i at det er bedre å si det som det er. Eventuelt skyld på en annen infeksjon eller magesjau eller andre ting som går over. Bare ikke lek prinsesse vilikke. Anonymous poster hash: 64f90...08b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Hva er bv?☺️Anonymous poster hash: 6fc69...ff7 bakteriell vaginose Anonymous poster hash: 0fc67...d36 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 En jeg har datet en god stund ønsker å slikke meg og han har allerede gjort det et par ganger, og jeg eeelsker det. Problemet er at etter at vi hadde sex for første gang uten kondom mistenker jeg at jeg har fått BV fordi jeg er litt følsom for det hvis jeg får sperm inn der.. men har ikke fått dratt til legen enda. Så hvordan skal jeg forklare til han hvorfor han ikke kan slikke meg i mellomtiden? Har ikke lyst å si at jeg har BV akkurat.. Da mister han vel lysten til å noensinne gjøre det igjen?:/Anonymous poster hash: 60b29...9f4 Si sannheten, at du får litt "uvelkomment miljø" av at noen kommer inni deg dessverre og at du ikke vil ha oralsex før det er iorden, hvilket tar X antall dager/uker eller hva. Anonymous poster hash: 282d4...936 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 bakteriell vaginose Anonymous poster hash: 0fc67...d36 Æsj! Anonymous poster hash: 1403d...577
Gjest krokodillen Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Æsj! Anonymous poster hash: 1403d...577 Eh?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå